بازدید 14747

درخواست غیرقانونی یک نماینده از وزیر جهاد

معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی گفت: موضوع درگیری لفظی با نماینده آمل به هیچ عنوان به واردات برنج ارتباطی نداشت، موضوع درخواست غیر قانونی ایشان از وزیر جهاد بود و من هرگز به ایشان فحاشی نکردم.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 07 June 2016
معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی گفت: موضوع درگیری لفظی با نماینده آمل به هیچ عنوان به واردات برنج ارتباطی نداشت، موضوع درخواست غیر قانونی ایشان از وزیر جهاد بود و من هرگز به ایشان فحاشی نکردم.

خلیل آقایی معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی که خود قبلاً نماینده مشکین‌شهر در مجلس ششم بوده در گفت‌وگو با فارس، افزود: آقای یوسفیان ملا مسئله امروز در مجلس را تحریف کرده و به هیچ وجه موضوع من با ایشان در مورد واردات برنج نبوده است.

وی افزود: موضوع این است که آقای یوسفیان ملا نماینده آمل از حدود 5، 6 ماه قبل درخواستی داشتند که مربوط به حوزه انتخابیه بوده، اما غیرقانونی بود و هر چه به ایشان گفتیم امکان اجابت ندارد، اما ایشان اصرار داشت با وزیر جهاد کشاورزی ملاقاتی داشته باشد که در نهایت این ملاقات دیروز دوشنبه 17 خرداد ساعت 16:30 در وزارت جهاد انجام شد، اما چون پاسخ منفی از وزیر جهاد دریافت کرده بود، با عصبانیت از جلسه ملاقات با وزیر خارج شده و حتی دیروز که برای بدرقه ایشان تا دم در آسانسور رفتم، ایشان فحاشی کرده و وزیر را تهدید به کشاندن به مجلس می‌کرد که حتی مسئول آسانسور وزارت جهاد کشاورزی هم شاهد این قضیه است.

معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی گفت: وقتی امروز آقای یوسفیان ملا را در صحن مجلس دیدم، ایشان دوباره فحاشی کرده و حرف‌های زشت، توهین‌آمیز، رکیک، زننده و اتهامات ناروا زدند و وقتی به وی گفتم ماه مبارک رمضان است، ادب و اخلاق اسلامی حکم می‌کند که قدری مراعات کنید و این خواسته و درخواست شما از وزارت جهاد کشاورزی خارج از اصول و قوانین است، در پاسخ، گفت: تو قانون را می‌دانی یا من و سپس گفت گور تو، گور پدرت و گور قانون. سپس به او گفتم وزیر گفته است فعلاً حوصله کن تا این موضوع را بررسی کنیم که وی نیز در پاسخ گفت قانون را تو می‌دانی یا من. من وزیر را به مجلس می‌کشانم و پدرت را در می‌آورم و وقتی که این نماینده آمل بلند شد که برود، پیراهن من را کشید و پیراهن من پاره شد و من در پاسخ گفتم آقای یوسفیان ملا هم فحش دادی و هم یقه من را پاره می‌کنی، در عکس هم پیداست که با دو انگشت به پیراهن پاره شده‌ام اشاره می کنم.

معاون امور مجلس وزیر جهاد کشاورزی افزود: من نمی‌‌خواستم در این مورد صحبت کنم، اما وقتی آقای یوسفیان ملا به صورت غیرواقعی موضوع را از درخواست غیرقانونی به سمت واردات برنج منحرف کرده و رسانه‌ها گفته‌اند که من یقه خود را پاره کرده‌ام، مجبور شدم پاسخ بگویم که مگر من دیوانه‌ام که یقه‌ام را پاره کنم.

آقایی ادامه داد: من به او گفتم تو باج می‌خواهی و درخواست غیرقانونی داری. هر کاری اصول و ضابطه دارد.

وی در مورد اینکه آیا درخواست نماینده آمل از وزیر جهاد کشاورزی، شخصی و یا منطقه‌ای بوده است، گفت: درخواست او منطقه‌ای بود، اما خلاف اصول و مقررات بود. همین قدر بگویم که در دیدار اخیر نمایندگان با مقام معظم رهبری بخشی از تذکر مقام معظم رهبری ناظر به چنین درخواست‌هایی بود که البته نمی‌گویم مصداق همین مورد است، اما به هر حال ناظر به چنین درخواست‌های غیرقانونی است.

آقایی افزود: متأسفانه آقای یوسفیان ملا موضوع را تحریف کرده و به هیچ وجه موضوع واردات برنج نبوده و در این مورد نمایندگان آمل و آقای پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 هم در جریان است و سخنان آقای یوسفیان ملا تحریف آشکار و بیّن از واقعیت است.

وی افزود: مجلس دهها دوربین دارد و می‌توان واقعیات را کشف کرد که چه کسی فحش داده است و چه کسی مسئله را تحریف کرده است. من خودم نماینده مجلس بوده‌ام می‌دانم مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد، همانطور که در مورد زیدان فوتبالیستی که با کله به بازیکنی زد و از زمین اخراج شد و وقتی از او پرسیدند گفت طرف مقابل فحش مادر داده و من نسبت به این مسئله حساس بودم و به او کله زدم.

آقایی تاکید کرد: یوسفیان این نماینده مجلس هم سر تا پا فحش داد و یقه من را پاره کرد به او گفتم هم فحش می‌دهی و هم یقه من را پاره می‌کنی، حال باید ایشان جواب دهد. اصلاً بحث واردات برنج در کار نبوده و چیز دیگری بوده است.

قائم مقام وزیر جهاد در امور مجلس گفت: مکاتبات آقای یوسفیان ملا در جریان است و نمایندگان آمل هم اطلاع دارند، در 6 ماه گذشته من با ایشان نه یک کلمه و حتی یک پاراگراف در مورد واردات برنج بحث نداشتم، بلکه یک موضوعی را پیگیری می‌کند که غیرقانونی است.

وی در مقابل اصرار خبرنگار مبنی بر اینکه درخواست نماینده آمل چه بوده است، گفت: موضوع را از خودش بپرسید، فقط همین را بگویم که موضوع چیز دیگری بوده و دیروز ساعت 16:30 در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی موضوع غیرقانونی را مطرح کرده است.

وی افزود: من در دوره ششم نماینده مشکین‌شهر بوده‌ام و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که آدم شلوغی بودم و از نمایندگان چپ و راست و اصلاح‌طلب هیچ کس مورد خلافی از رفتار بنده در دوره نمایندگی ندیده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل