بازدید 3712
بشار اسد؛

حمایت حزب الله را فراموش نمی‌کنیم/حلب گورستان رویاهای اردوغان

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سخنانی در برابر مجلس این کشور به تمجید از حضور گسترده مردم این کشور در انتخابات پرداخت.
کد خبر: ۵۹۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 07 June 2016

به گزاش مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، بشار اسد در سخنانی در برابر پارلمان این کشور گفت: ملت سوریه بار دیگر با مشارکت بی سابقه خود در انتخابات مجلس و انتخاب نمایندگانش جهان را غافلگیر کرد.

وی افزود: این مجلس مختلف از موارد قبلی است.

رئیس جمهوری سوریه بیان کرد: خط مشی و راهنمای ما در مرحله آتی کار  به خاطر دیگری است مشابه کاری که شهید و زخمی و هر جان برکفی انجام می دهد.

بشار اسد تاکید کرد: هنگامی که با اخلاص و صدق برای وطن کار می کنیم برای خود نیست آنگاه رقابت شما در قوه مجریه فعال و واقعی می شود.

وی افزود: نزاع های بین المللی سبب ایجاد نزاع های منطقه ای شده است و به طور مستقیم بر منطقه و به شکل خاص بر سوریه تاثیر گذار بوده است.

اسد تاکید کرد: انتخابات عادی نبود بلکه در میان شرایط داخلی دشوار و کشمکش های سیاسی بود.ملت سوریه دنیا را با مشارکت بی سابقه خود غافلگیر کرد و این پیامی به دنیا بود که ملت به استقلال خود با وجود همه فشارها پایبند است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس سوریه گفت: این مشارکت بی سابقه مسئولیت شما را در قبال این اعتمادی که ملت به شما کرده است زیاد می کند.مسئولیت ملی شمار در شرایط غیر عادی که دنیا با آن روبرو است صورت می گیرد.

اسد گفت: برای اولین بار  پارلمان سوریه  در خود هنرمند و پزشک و پدر شهید دارد تا سوریه ادامه داشته باشد.

رئیس جمهوری سوریه بیان کرد: غرب با شراکت از سوی هر کشوری مخالفت می کند.ارتش ستون اساسی سوریه  و حامی کشور و ضامن ملت است.نظام طایفه ای فرزندان یک کشور را به دشمن تبدیل می کند.اجازه نمی دهیم که سوریه در مسیر طایفه گرایی و فرقه ای حرکت کند.

اسد تاکید کرد: بر شما پوشیده نیست ک ه جوهر و اساس روند سیاسی از دیدگاه کشورهای حامی تروریسم ضربه زدن به کشور از طریق ضربه زدن به قانون اساسی است.ما اصولی را در مذاکرات قرار دادیم تا هیچ طرفی نتواند خارج از آن عمل کند.

وی در ادامه بیان کرد: هرگز به کشورهای حامی تروریسم اجازه نمی دهیم که سوریه را به پرتگاه سقوط بکشانند.ما طرف هایی که با ما در میز مذاکرات روبرو شوند نیافتیم.

اسد تاکید کرد: رژیم اردوغان فاشیسم بر حلب متمرکز شده است زیرا آخرین امید برای طرح وی است اما حلب گورستانی است که رویاها و آمال این سفاح را دفن خواهد کرد.فتنه در سوریه خفته نیست بلکه مُرده است و انفجارها نشان دهنده این است که ملت سوریه در مرگ و زندگی برادر هستند.

وی افزود: آتش بس فواید سیاسی داشت و اجازه تمرکز تلاش های نظامی برای تحقق دستاوردهای میدانی را داد.اقتصاد ما با وجود حجم فشارها و تحریم مقاومت می کند.

بشار اسد تاکید کرد: جنگ ما علیه تروریسم ادامه دارد خونریزی ها تا زمان ریشه کنی تروریسم  و آزادی سازی وجب به وجب خاک کشور به پایان نخواهد رسید.کشور با موسساتش مادر همه سوری هایی است که تصمیم به بازگشت به آن می گیرند.تصمیم به ریشه کنی ترویرسم به مفهوم عدم ایمان ما به روند سیاسی نیست.اوضاع با ثبات تر و واضح تر از قبل شده است.

وی افزود: به روند سیاسی ادامه می دهیم هر چند که احتمال نتیجه کم باشد و این برای توقف خونریزی است.هرگز کمک مقاومت ملی لبنان را در مبارزه با تروریسم فراموش نمی کنیم.از ایران و روسیه به خاطر تبات در مواضع شان تشکر می کنیم و از جانفشانی های مقاومت لبنان در سوریه تمجید می کنیم.

اسد خطاب به نظامیان ارتش سوریه گفت: از جانفشانی های شما تمجید می کنیم و سر تعظیم فرود می آوریم.پیروزی حتمی است.همانطور که تدمر و قبل از آن بسیاری از مناطق دیگر را آزاد کردیم همه سوریه را از دست تروریست ها آزاد خواهیم کرد و گزینه ای غیر از پیروزی در برابر ما نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل