بازدید 2984

نمایندگان عضویت در کمیسیون فرهنگی را در اولویت قرار دهند

نائب رئیس مجلس در پاسخ به انتقاد نماینده تهران از عدم استقبال نمایندگان از عضویت در کمیسیون فرهنگی، گفت: این موضوع نقطه ضعف مجالس بوده است.
کد خبر: ۵۹۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 07 June 2016
احمد مازنی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 18 خرداد) مجلس شورای اسلامی به استناد بند 11 ماده 24 آئین‌نامه‌ داخلی مجلس تذکر داد: از رسانه‌های مختلف و به خصوص از یکی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی، طی تماسی با من، علت عدم استقبال نمایندگان دوره دهم از کمیسیون فرهنگی را جویا شدند و اعلام کردند به نظر می‌رسد نمایندگان روی موضوع فرهنگ توجهی ندارند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در مقام تبیین جایگاه فرهنگ نیستیم اما انتظار می‌رود که عضویت در این کمیسیون نیز برای نمایندگان در اولویت قرار گیرد.

علی مطهری در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هرچند تذکر شما مربوط به دستور جلسه نمی‌باشد و بهتر بود در پایان جلسه در قالب تذکر شفاهی مطرح می شد در عین حال این  موضوع نقطه ضعف مجالس بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون‌های فرهنگی، قضایی و حقوقی و شوراها عموما از استقبال کمتری برخوردار هستند البته با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اسلامی لازم است نمایندگان عضویت در این کمیسیون را نیز در اولویت خود قرار دهند کما اینکه تعداد بسیاری از نمایندگان در حوزه فرهنگ دارای سابقه و تجربه هستند./

پایان پیام

مازنی:

انتقاد از عدم استقبال نمایندگان جهت عضویت در کمیسیون فرهنگی

نماینده مردم تهران از عدم استقبال جهت عضویت در کمیسیون فرهنگی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد مازنی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 18 خرداد) مجلس شورای اسلامی به استناد بند 11 ماده 24 آئین‌نامه‌ داخلی مجلس تذکر داد: از رسانه‌ها و به خصوص از یکی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران طی تماسی علت عدم استقبال نمایندگان دوره دهم از کمیسیون فرهنگی را جویا شدند و اعلام کردند به نظر می‌رسد نمایندگان روی موضوع فرهنگ توجهی ندارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در مقام تبیین جایگاه فرهنگ نیستیم اما انتظار می‌رود که عضویت در این کمیسیون نیز برای نمایندگان در اولویت قرار گیرد.

علی مطهری در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هرچند تذکر شما مربوط به دستور جلسه نمی‌باشد و بهتر بود در پایان جلسه در قالب تذکر شفاهی مطرح می شد در عین حال این  موضوع نقطه ضعف مجالس بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون‌های فرهنگی، قضایی و حقوقی و شوراها عموما از استقبال کمتری برخوردار هستند البته با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ اسلامی لازم است نمایندگان عضویت در این کمیسیون را نیز در اولویت خود قرار دهند کما اینکه تعداد بسیاری از نمایندگان در حوزه فرهنگ دارای سبقه و تجربه هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار