بازدید 2450

زنان بیشتر دچار اضطراب می‌شوند

کد خبر: ۵۹۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 07 June 2016
نتایج یک مطالعه بین‌المللی نشان می‌دهد که زنان نسبت به مردان بیشتر در معرض اضطراب هستند.

به گزارش ایسنا، در این بررسی بین‌المللی که نتایج آن از سوی متخصصان علوم پزشکی دانشگاه کمبریج منتشر شده، آمده است: زنان در مقایسه با مردان دو برابر بیشتر احتمال دارد اختلال اضطراب را تجربه کنند.

به غیر زنان همچنین افراد جوانی که زیر ۳۵ سال عمر دارند تحت تاثیر انواع مشابه مشکلات و اختلالات روان هستند. اختلالات اضطرابی که اغلب خود را به شکل ترس، نگرانی فزاینده و تمایل به خودداری از حضور در موقعیت‌های استرس‌زا همچون اجتماعات نشان می‌دهد رایج‌ترین مشکلات سلامت روان در جهان غرب است.

تاکنون در مطالعات مختلفی به بررسی تعداد افرادی که تحت تاثیر اختلال‌های اضطرابی قرار دارند پرداخته شده است. همچنین به منظور تلفیق کردن نتایج مطالعات مختلف یک تیم تحقیقاتی با هدایت محققان دانشگاه کمبریج به بازبینی جهانی مطالعات نظام‌مند اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، تیم تحقیقاتی در مطالعه جدید که در آمریکا انجام گرفته دریافتند در مجموع نسبت افرادی که تحت تاثیر پیامدهای اضطرابی بوده‌اند بی‌تغییر مانده و از هر ۱۰۰ نفر چهار مورد دچار اضطراب هستند. همچنین بالاترین میزان افراد مبتلا به اضطراب در آمریکای شمالی است و کمترین میزان به شرق آسیا اختصاص دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس