بازدید 3783
۱

توپ تمرینی یک شرکت معروف عامل عصبانیت کی‌روش!

کد خبر: ۵۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 07 June 2016
در جریان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی امشب (سه‌شنبه) با قرقیزستان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مشاور خود محمدرضا ساکت را به ورزشگاه آزادی فرستاد تا ضمن نظارت بر تمرین، خیال کارلوس کی‌روش را بابت کمبودها راحت سازد.
به گزارش تابناک ورزشی، شاید برای خیلی ها این سوال مطرح شود که چرا کارلوس کی روش روز گذشته بار دیگر به فدراسیون گذشته تاخت و وضعیت تیم ملی را نابسامان اعلام کرد. بی شک اتفاق جدیدی رخ داده بود تا کی روش را این چنین برآشفته کند.
در حالی که برگزاری آخرین تمرین تیم ملی در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی سؤالات زیادی را ایجاد کرد که چرا این زمین قبلاً در اختیار شاگردان کی‌روش قرار داده نمی‌شد، به سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر دادند از توپ‌های انتخابی فیفا برای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه که قرار است از شرکت نایکی، اسپانسر فیفا تحویل گرفته شود خبری نیست و ملی‌پوشان باید با همان توپ‌های قدیمی کار کنند.
این خبر باعث عصبانیت مرد پرتغالی شده و بابت همین در پایان کار و گفت‌وگو با رسانه‌ها از فرصت‌سوزی رؤسای قبلی یاد کرد و تیم ملی را به کشتی در حال غرق شدن تشبیه کرد.
جالب اینجاست تاج پس از آگاهی از این موضوع خواهان پیگیری موضوع شد. در نهایت نامه‌نگاری و مکاتبه با دفتر مرکزی شرکت نایکی انجام شد که آنها هم با اظهار تعجب از این ماجرا اعلام کرده‌اند تیم‌های آسیا باید با دفتر نمایندگی این شرکت در بیروت مکاتبه و سهمیه خود را تحویل بگیرند یا اگر مازاد بر سهم خود می‌خواهند از همانجا خرید کنند.
با این حال فدراسیون نامه دیگری با اشاره به این که خواستار تعداد 500 عدد توپ است به بیروت فرستاده شد که در نهایت آن هم برگشت خورد. ظاهراً باید در نامه به نوع توپ، سایز و نوع سهمیه اشاره می‌شده که این اتفاق رخ نداده تا تیم ملی فعلاً با همان توپ‌های قدیمی کار را دنبال کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هههههههه چقدر مدیر و مدبرند اینها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها