بازدید 3471

ناراحتی کی‌روش از حضور تبليغی عابربانک سر میز شام تیم ملی

حضور عابربانک در اردوی تیم ملی فوتبال با واکنش منفی کی‌روش مواجه شده و در اظهارنظری گفته است که اردوی تیم ملی جای این کارها نیست.
کد خبر: ۵۹۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 07 June 2016
دوشنبه شب یکی از افراد متمول حاضر در اطراف فوتبال که از سوی دولت برای خرید پرسپولیس نااهل  دانسته شده، به همراه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برای خوردن شام به اردوی تیم ملی رفتند!

 به گزارش تابناک ورزشی، برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که این فرد مشهور به عابربانک به منظور مذاکره با برخی از ملی‌پوشان از جمله چند لژیونر خاص برای جذب در پرسپولیس به اردوی تیم ملی فوتبال رفته بود.  البته تا این لحظه وی از قصد خود به منظور حضور در اردوی تیم ملی چیزی به زبان نیاورده است. 

بنابراین گزارش حضور عابربانک در اردوی تیم ملی فوتبال با واکنش منفی کی‌روش مواجه شده و در اظهارنظری گفته است که اردوی تیم ملی جای این کارها نیست. 

گفتنی است صبح دیروز هم علیرضا منصوریان سرمربی تازه حکم گرفته آبی‌پوشان پایتخت به اردوی تیم ملی رفته بود که حضور وی در اردو با واکنش طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی همراه بوده است .
اينكه عابر بانک فوتبال به چه دليل در اردوی تيم ملی حاضر شده مشخص نيست اما سابقه نشان داده كه این فرد از چنين شوهای تبليغاتی بدش نمی‌آيد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی