بازدید 71877
مروری بر روزنامه های سه شنبه هجدهم خرداد؛

تصویر گوگوش روی جلد کیهان!/ پنج‌گانه‌ شوم اجتماعي؟

دیدار برخی چهره ها از مصطفی تاج زاده و همچنین ادامه کشمکش بر سر پخش یا عدم پخش ربنای شجریان در کانون توجه روزنامه های امروز قرار دارد. این در حالی است که گزارش تکان دهنده وزیر کشور به مجلس درباره آسیب های اجتماعی و همچنین ابهامات جرم سیاسی از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.
کد خبر: ۵۹۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 07 June 2016

دیدار برخی چهره ها از مصطفی تاج زاده و همچنین ادامه کشمکش بر سر پخش یا عدم پخش ربنای شجریان در کانون توجه روزنامه های امروز قرار دارد. این در حالی است که گزارش تکان دهنده وزیر کشور به مجلس درباره آسیب های اجتماعی و همچنین ابهامات جرم سیاسی از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان امروز در انتقاد از دیدار برخی دولتی ها از مصطفی تاج زاده و همچنین درخواست برای پخش ربنای شجریان در گزارشی با عنوان «فراموشی‌ وعده‌ها در پیچ و خم حاشیه‌ها » به این موضوع پرداخته است، حال آنکه این روزنامه در اقدامی عجیب برای اثبات گزارش خود، عکس خواننده لس آنجلسی (گوگوش) را در صفحه یک خود منتشر کرده است.

تصویر گوگوش روی جلد کیهان!/ پنج‌گانه‌ شوم اجتماعي؟

کیهان در بخشی از این گزارش نوشته: «برادر رئیس‌جمهور، به دیدار زندانی آمده که چند سال قبل با برنامه‌ریزی و دروغگویی، کشور را به لبه پرتگاه برده بود! او از اینکه این زندانی آزاد شده، خوشحال است و برای روحیه دادن به او به دیدارش رفته است! البته تنها حسین فریدون نیست که به دیدار آشوبگر و فتنه‌گر دیروز شتافته، چند نفر دیگر از مسئولان و وابستگان آنها و... هم به خیر مقدم قهرمان آزاد شده رفته بودند! هرچه باشد، او منشا خدمات بی‌نظیری برای مردم بوده و نباید مجاهدت‌های او، بی‌پاسخ بماند!،... .

همه اندوهگین اند! از اینکه صدای ملکوتی و نوستالژیک و ملکوتی او مهمان‌سفره‌های افطار مردم نیست، غم بزرگی روح و جانشان را می‌خراشد! مدیر یک شبکه تلویزیونی، از امید و آرزوی خود در قالب احتمال پخش ربنا می‌گوید، روزنامه دولت، بیت‌المال را صرف طراحی پوستر رنگی شجریان و مصاحبه مفصل با او می‌کند. خلاصه به نظر می‌رسد ماه رمضان امسال ایرانیان، مشکلی ندارند، غمی ندارند، سفره‌های افطارشان به راه است، نانشان گرم است و آبشان سرد، دل‌هایشان روشن است و تنها یک غم بزرگ، همه را مکدر کرده و آن نشنیدن صدای استاد آواز ایران است که معنویت را به خانه‌هایشان بیاورد! اندکی آن سوتر، تصاویر استاد در آغوش زنان و دختران جوان و اجنبی، روی دیوار اتاق و توی گوشی‌های مردم، تصویر مهوع و سخیفی از معنویت استاد را به صورت مخاطب می‌زند! 17 ساعت روزه‌داری برای افطار با صدای کسی که رسما به فسق خود افتخار می‌کند و رسما به اسلام توهین می‌کند و می‌گوید: «اینها هرگز با هنر کنار نمی‌آیند و تجربه 1400 ساله ما این را نشان می‌دهد»! چه آرزوی موهومی برای کسب معنویت از صاحب این صدا!»


روزنامه قانون نیز در بخش نیشخط خود به اظهارات اخیر حسین شریعتمداری با کاریکاتور زیر واکنش نشان داده است.


همچنین این روزنامه در گزارش امروز خود به قانون جرم سیاسی واکنش نشان داده است. قانون در این گزارش با تیتر «با ابهام آمد» با اشاره به پايان ۳۷ سال بلاتكليفي زندانيان با قانون ۶ ماده اي جرم سياسي نوشت: «قانون جرم سياسي با گذشت 37 سال از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران بالاخره تدوين، تصويب و ابلاغ شد، هرچند اين قانون براساس طرحي پر از ايرادات گوناگون تهيه شده بود اما توانست خلاء نداشتن قانون جرم سياسي را پركند. کلیات اين طرح در واپسین ماه‌های عمر مجلس نهم در صحن علنی بهارستان با ١٢٠ رأی موافق به تصویب رسید و در نهايت در جلسه مورخ29 ارديبهشت95 مورد بحث و بررسی شورای نگهبان قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده شوراي نگهبان آن را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست وبا ابلاغ رئيس‌جمهور با 6 ماده پر از ابهام به قانون تبديل شد. اكثر حقوقدانان و صاحب‌نظران كشور تصويب اين طرح را حركتي بسيار مثبت ارزيابي مي‌كنند اما در نهايت معتقدند طرح جرم سياسي شتابزده وكلي‌تدوين شده است. همچنين به اعتقاد آنها در اين طرح تعريف درستي از جرم سياسي ارائه نشده است.از طرفي دست قاضي براي تشخيص جرم سياسي باز است و عدم تعريف دقيق سبب خواهد شد بسياري از متهمان سياسي مانند گذشته تحت عنوان مجرمان امنيتي محاكمه شوند و بر اين اساس از حق داشتن وكيل و محاكمه با حضور هيات منصفه محروم خواهند شد.به هرحال اين قانون چند روزي است با ابلاغ رئيس جمهور اجرايي شده است. فقط بايد اميدواربود با مشخص شدن اشكالات اين قانون در عمل شاهد ارائه لايحه يا طرح اصلاحي براي قانون جرم سياسي باشيم».


روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «پنجگانه‌شوم اجتماعي» با اشاره به گزارش وزیر کشور 5 آسیب اجتماعی را برمی شمرد.

٣ میلیون و ٥٠٠ هزار نفر بیکار

٥/١ میلیون نفر معتاد

٣٦درصد ازدواج منجر به طلاق

١١ میلیون نفر حاشیه نشین                                   

٦٠٠ هزار بزهكار زنداني در هر سال

تصویر گوگوش روی جلد کیهان!/ پنج‌گانه‌ شوم اجتماعي؟

هشدارهاي وزير كشور

اگر آمار آسیب‌های اجتماعی را در بعد خانوار ضرب کنیم عدد بالایی به دست می‌آید که زمینه نارضایتی را فراهم می‌کند.

اگر فقر و برخی نارضایتی‌ها را اضافه کنیم رقمی خواهد بود که در تحلیل‌های ما باید جای خاصی داشته باشد.

اگر با انبوهی از جمعیت مواجه شویم که باعث کاهش انسجام اجتماعی شود، اين می‌تواند ما را در برخی شرایط دچار اشکال کند.


پوریا عالمی نیز در ستون طنز روزنامه شرق در مطلبی با تیتر «ماه عسل هم ماه عسل‌های قدیم » نوشت: «من میدون هستم، میدون دوم، عاشق سوفیا. همه خوانندگان روزنامه «شرق» هم می‌دانند که من دربه‌در سوفیا هستم اما بابای سوفیا دختربده به من نیست. قصه سوز و گداز عاشقی من حدیثی است که بر سر هر بازاری هست و البته همه می‌دانند بابای سوفیا بهانه است. یعنی اگر بابای سوفیا هم اوکی بدهد قضیه حل نیست و این‌همه بحران و مشکل اجازه نمی‌دهد آدم مثل آدم نفس بکشد چه برسد به اینکه بخواهد زندگی هم بسازد. خلاصه با این اوصاف از امروز برنامه‌های ویژه ماه مبارک شروع می‌شود و صداوسیما در مسابقه همیشگی «هر کی بیشتر گریه مردم رو دربیاره اول‌تره...» دوباره حتما خودش را خواهد برد. یعنی این‌طوری است که همه شبکه‌های تلویزیون شروع می‌کنند در دکورهای گران‌قیمت، مجری‌های کت‌وشلوار و دکمه‌سردستی را می‌نشانند جلو ما مردم. صبر کنید. اصلا معنی حرفم این نیست که شیک‌بودن و برنامه‌سازی گران بد است؛ نه. بد جایی است که شما بخواهی فقر و مصیبت را تبدیل به پرنسیب اجتماعی کنی آن هم درحالی‌که مسئولان در تحقق ساختن زندگی بهتر و خرج درست پول عمومی، وامانده باشند یا وا داده باشند. آن هم این شو در کجا برگزار می‌شود؟ در تلویزیونی که سال‌هاست مسئله مالی‌اش قرار شده تحقیق و تفحص شود و گزارش عمومی منتشر نمی‌کند که با پول عمومی چه برنامه‌هایی ساخته که نفع عمومی را دربر داشته. مسئله همین است که ما نمی‌توانیم وقتی درصد امید به زندگی را بالا نبردیم توقع کیفیت زندگی را پایین بیاوریم. وقتی پول را درست تخس نکردیم و مردم لنگ پول هستند تبلیغ کنیم که پول بی‌ارزش است. مسئله همین است که ما نمی‌توانیم به هزار جادو غم را روی تخت تلویزیون تشریح کنیم و توقع داشته باشیم مردم غم‌زده در غم هم شریک شوند. شما نمی‌توانی با توضیح گرسنگی برای گرسنگان از ایشان بخواهی که از بار گرسنگی دیگری بکاهند. نمی‌توانی با توضیح خیسی دریا از ماهی‌ها بخواهی درخشک‌شدن ماهی دیگری تلاش کنند. نه، نمی‌شود. البته درآوردن اشک ما کار سختی نیست. ما اشکمان دم مشکمان است، درآوردن گریه ما که کاری ندارد.

خلاصه اینها را گفتم که بگویم این برنامه ماه عسل و امثال آن دنبال آدم‌هایی شبیه من هستند. ولی من میدون، میدون دوم، عاشق سوفیا، پام را توی هیچ برنامه‌ای نمی‌گذارم. شما هم جای این برنامه‌ها بزنید ربنای ممدرضا شجریان را گوش کنید جگرتان حال بیاید و به زندگی امیدوار شوید».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱۹
خلاصه اینها را گفتم که بگویم این برنامه ماه عسل و امثال آن دنبال آدم‌هایی شبیه من هستند. ولی من میدون، میدون دوم، عاشق سوفیا، پام را توی هیچ برنامه‌ای نمی‌گذارم. شما هم جای این برنامه‌ها بزنید ربنای ممدرضا شجریان را گوش کنید جگرتان حال بیاید و به زندگی امیدوار شوید.»
دمت گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
حالت خوبه؟
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
در اینکه آقای شجریان صداشون خوبه و موسیقیاشون باید پخش بشه شکی نیست .
ولی با اعمالی که از ایشون سر زده میشه واسه افطار ماه رمضان از مناجات فردی مومن تر استفاده کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آقای شریعت مداری دست شما برای 70 میلیون نفر رو شده !
استاد شجریان که ننه چاوز رو بغل نگرفته یا دکلهای نفتی ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما اول روزه بگیر بعد بیا اظهار نظر کن.
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
نیازی نیست تلویزیون پخش کند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
مثلاً آن «ربّنا»هایی که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب میگذارند، یک کار هنری است؛ یک کار حالی نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسی بخواهد آن‌طور چیزی را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم میرسد که همین صدای معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسبتر باشد.
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
شما نمی خواد جای خداوند بشینین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
عزیز من از حرف حساب جائی دیگه ت میسوزه چه ربطی به حسین شریعتمداری و ننه چاوز و دکل نفتی داره !!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
آقای یکی
والله بالله ملاک ایمان سرسپردگی به اشخاص و جریانات سیاسی نیست باور کن
میرزا قشمشم
| Netherlands |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
اصلاً من میگم چرا اینهمه دعوا فعلاً که کیهان در حال ورشکستگی است همین آقای شریعتمداری یه دهن بخونه از همه بهتر !
استاد شجریان چه بد چه خوب در تاریخ ایران جادوانه خواهد بود چون سرشار از نبوغ و هنر است اما امثال حسن شریعتمداری چه ؟؟
اصولا وی غیر از تخریب کردن و ناسزاگویی چه هنر دیگری دارد ؟؟؟
پاسخ ها
عابدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
بدها در تاریخ ما هرگز جاودانه نشدند اینجا ایران است از آمریکا برای ما پیش بینی نکن کی جاودان خواهد شد.
شاهین پورراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آقای ناشناس راست میگوید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
همین که باحضور ما در کنسرتش وهزینه ما به اینجا رسید بعد رفته امریکا میکه اگه من توف بندازم زمین مردم ایران ان را برمیدارن.یا توهین به اسلام و....ببین کدومشون تخریب میکند
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
شریعت مداری تو مقالش همچین میگه مردم گشنه اند ولی دولت دنبال شجریان ،که انگار خودش گشنگیه مردم واسش مهمه . این آدم همون کسیه که به خاطر منافع وسیاستش با برجام مخالفت کرد و مهم نبود که قرار بود مردم بدبختر از اینی بودن بشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
لطفا از ایران مایه نذار

انشاالله استاد شجریان مایه افتخار شما در دنیا و اخرت یاشه و همه شما یا ایشان محشور یشوید

و ما هم با حاج حسین محشور بشویم

انشااااااااااااااااااااااااااااالله
کیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
امثال شریعتمداری اصلا احتیاجی ندارند به اینکه مانند شجریان ماندگار شوند. بهتراست که ارزشهای اسلامی ماندگار شود نه عکسهای یادگاری با خوانندگان.
در مورد عکس خانم خواننده هم باید گفت که همین سایت تابناک خیلی وقتها از سگ و مهمانی و اوقات شخصی اوباما و پوتین که جنایتکاران عالم بشریت هستند عکس و خبر می زند، حال این عکس که برای اثبات بعضی موضوعات است مذموم نباید باشد. برای خودمان شل می شویم و برای دیگران مو از ماست می کشیم. ربنایی خوانده شده، قشنگ هم بوده ولی دیگر نمیشود هرکاری در ادامه انجام داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
الان مفسر مسایل سیاسی و اقتصاد علم صرف و نحو . فقه و اصول و روان شناسی و صنعتی و فرهنگی و الخ شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آقای شجریان به عنوان یک هنرمند آواز جاودانه بمانند ،ولی ایشون که گفته «اینها هرگز با هنر کنار نمی‌آیند و تجربه 1400 ساله ما این را نشان می‌دهد»، حقی ندارد که انتظار داشته باشد صدای ربناش از صدا و سیما پخش بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مرگ بر تحجر و افراط .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
باز جای شکرش باقیست آقای شریعتمداری شجریان را به جورج سورس ربط نداد اخه همیشه جورج سورس تو حرفاش هست
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
در پاسخ به ناشناس:
مي‌دانم دوست داري در دنيا با حاج حسين محشور شوي، ولي در آخرت را فكر كنم براي به دست آوردن دل حاج حسين گفتي!!

ما كه در دنيا با نواي شجريان محشور شده‌ايم. ان‌شاالله در آخرت هم عاقبتمان مصداق «و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب» بشود.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آقای شجریان هنرمند است قبول. اما اگر ربنای ایشان از تلویزیون پخش نشود روزه مردم باطل نمی شود و هیچ اتفاق دیگری هم نمی افتد. اما آقای شریعتمداری هم اگر از اسلام و انقلاب دفاع نکند به نفع اسلام و انقلاب است چون اگر حرف راست هم بزند توده مردم به حرفش شک می کنند
ایرج کی شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
نه پول های بیت المال رو باید به امثال شریعتمداری داد که شب و روز به این و اون در روزنامه شان، تهمت می زنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
این دو دوست عزیز لایک ها رو ندیدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
یه چیز جالبی که در مورد مطالب شما و امثال شما وجود داره ، اینه که وقتی می خواین از افراد طرف خودتون حمایت کنین ، می گین ایران - جامعه - مردم - افکار عمومی - ملت ایران و ... این افراد رو ستایش می کنن ولی وقتی به مخالفاتون می رسین ، می گین یه عده تندرو - اقلیت افراطی و ... که افکار عمومی و جامعه جهانی(!) با اونا مخالفن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ناشناس 11:53
انشالله در جهنم،جمعتون جمع خواهد بود.
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
همه ما نیز آرزو داریم که شما با حااااج حسین محشور شوید انشااااااااااااااااااااااااااااالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
هیچ رغبتی به شنیدن ربنای شجریان ندارم خودم از اون بهتر می خوانم اگر روزی پخش بشه تلوزیونو می بندم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
این اقای شریعتمداری حال می کند که ناراحتی مردم را ببیند
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
اونها یی که به خدا نزدیکترند مردم بیشتر دوستشون دارن
شما اصل قضیه را ول کردید چشبیدید به حاشیه ؟!!! خب برای اثبات نیاز به ادله هست آی کیو
پاسخ ها
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
هزارتا عکس بدتر از این میبینین صداتون در نمی آد یه عکس مبهم که می خواد موضوعی را اثبات کنه دس گرفتین تیتر می زنین تصویر گوگوش در صفحه اول کیهان . واقعا که خیلی استادین
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
برادر ابوذر! اگه همين تابناك كه تازه اصلاح‌طلب هم نيست همين عكس رو مي‌ذاشت، همين حاج‌حسين شما ساعتي دو تا ويژه‌نامه با نوار مشكي در حاشيه بالا سمت راست منتشر مي‌كرد با تيتر اول «وامصيبتا» و زيرش هم براي خالي نبودن عريضه سوتيتر مي‌زد «تقريباً هيچ!»

از پس كوه كه نيومديم حاجي!
هر روز تيترهاي كيهان رو ديديم.
آزادانديشي و ژرف‌نگري در مكتب كيهان فقط ادا است. شما درگير اين اداها نشو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آقای شریعت مداری چکاره 70 میلیون ایرانه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
من اطمینان دارم گوگوش بسیار نزدیکتر به خداست تا خیلیها
محبوبیت و عشق مردم به استاد با گزافه گویی های شخص شریعتمداری خدشه ای نخواهد دید.
باعث افتخار استاد است که امثال شریعتمداری ها به او می تازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اصلا تو اهل روزه و ربنا هستی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
گزافه گویی نیست، واقعیه . ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اتفاقا باعث محبوب تر شدن ایشان می شود.
ناشناس 3
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
شما چی ناشناس 2
اگر اهل روز بودی انوقت می‌فهمیدی صدای استاد ملکوتی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ناشناس 11:55
نه! دین فقط برای شماهاست! بقیه نه میفهمن و نه دین دارن!
دین رو کردید دستاویز خودتون!
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
در پاسخ به ناشناس: 11:55

بايد به تو پاسخگو باشيم؟

شما نماز و روزه‌ات قبول حق! ما رو هم دعا كن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
پاسخ به ناشناس که گفته "اصلا تو اهل روزه و ربنا هستی؟" :
نه فقط شما اهل روزه و ربنایی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
شریعتمداری باعث تضعیف نظام است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
ناشناس 11:55تو ایران که اصلا مسلمان وجود نداشت مردم نه خدا رو میشناختن نه دین رو همه از دم کافر . شریعتمداری ما رو به اسلام دعوت کرد .نعوذبالله کم مونده ادعای پیامبری کنه .
مهم اینست که تصویر زن خواننده مفتزح کنار شجریان است و می خواهیم افطار را با صدای او باز کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
شما اول املا مفتضح را یاد بگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چرا اینهایی که ساز مخالف می زنند اکثرا" بی سوادند
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آیا واقعاً می شود به این عکس ها اعتماد کرد؟ یا ساختگی است چون به نوشته ها و همه اسناد آقای شریعتمداری نمی شود اطمینان کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اگه ننه چاوز رو بغل میکرد حتما اشکال نداشت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
استاددیکته!!!وادبیات!!!اولاروزه راافطاریابقول جنابعالی!!!بازمی کنند.ثانیاروزه راباصدای اذان افطارمی کنندنه دعای قبل ازافطار.
فیزیو تراپ
| United States |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
منفی ها جواب خوبی برات بود--و نمایشگر مقبولیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
دوست عزیز اگر توانستی صدای این خانم و سایرین ، اتومبیل و جشنهای بسیاری از مردم ایران جدا کنی آنوقت در خصوص استاد قضاوت کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما افطار باز نکن...بهتره افتار باز کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
سال ها با همین صدا روزه بودن اقای شریعتمداری البته با صدای اذان معمولا روزه افطار می شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
لطفا اگه روزه میگیری روزه دلی و زبانی ام بگیر ..مفتضح؟ به راز و نیازت با خدا برس آقای ناشناس
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما اصلا افطار نکن اخوی......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
جواب تون از آرا مردم چند بار می خواهید بگیرد. کمی با مردم ایران باشید
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
چه قدر این جماعت مرید بی ادب اند
بعد همین تیم هی میگن برجام هیچی شد چرا کسی نمیاد سرمایه گزاری چرا بانکها فلان و بیسار برای یه خواننده ملی با 50 سال سابقه و اینهمه هوادار چنین جنجالی دارند اونوقت توقع دارند اونها به سیستم اطمینان خاطر داشته باشند.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مهندس!!!!!!!!
با همه این چرندیات که گفتی ما باز هم شجریان و امثال تاج زاده ها را دوست داریم درود درود و بازهم درود بر آنان
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
شرف وغیرت چیزی نیست که سر هر کوچه ای بفروشن
شما با همینا حالتو ببر
آبتو بخور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
حالا تاج زاده این وسط کجا بود ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چقدر مؤدبانه جواب دادی. معلومه که هیچ پاسخ قانع کننده ای نداشتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مرگ برفتنه گر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
انسان با کسی محشور میشود که دوستش دارد. کسی که افتخار میکند و با زن نامحرم که بغلش کرده عکس گرفته .... انشاء الله با او محشور شوی
مگر اینکه این آقا توبه کند خدا عاقبتش را به خیر نماید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
اقای شریعتمداری جمع کن این بساط را اگر دلت برای انقلاب سوخته به فساد اداری و مالی بچسب و این موارد بخصوص در بحث واردات رو کن اگر راس میگویی
ناشناس
| Australia |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما اینقدر فکر نکن که شما خیلی خوبی
اگه روزنامه دیگری این کار را کرده بود ندای وا اسلامای کیهان در آمده بود. آقای شریعتمداری چرا عکس بی حجاب یک خواننده لس آنجلسی را چاپ می کنید ؟پس کجایند نهاد های نظارتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آقای شریعت مداری مسئلةٌ؟
آیا می توان ننه چاوز را در آغوش گرفت ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چراازپله دوم بالا می روید؟؟!!منظورخواننده محبوب!!!شماست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
شریعتمداری را هم فراموش کنید ..خودش حل میشه..!!!
يعني اين پير مرد پرحاشيه (شريعتمداري) فقط منتظر حاشيه است.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
پیرمرد پرحاشیه حاج آقا خاطره هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
واقعیت تلخه.
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
دوستان لطفا با طرفدارهای شریعتمداری دهن به دهن نشوید
مگم: دعای افطار را چطور است امسال با صدای استاد حسین کیهانی ...بخوانید شریعتمداری بشنوبیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اه اه. یخ کردیم تو این چله تابستونی
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
بیا گرم ات میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
توقع شعور؟؟؟؟
دراین کشور هرچه احتلاس بشه چیزی نیست وپس ازمدتی تمام می شود وآب ازآب تکان نمی خورد .حال اگرکسی درخارج باکسانی عکس گرفته باشد نباید صدایش درایران پخش شود و.....
پاسخ ها
farhad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
خب اين ظاهر سازيا براي اينه كه حواس ملت از اختلاس و بخور بخور پرت بشه وگرنه همه ميدونن يكي با يكي ديگه عكس بگيره اسلام طوريش نميشه .
تابناك منتشر نكني ديگه نظر نميزارم
ناشناس
| Australia |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
همان جور که فرهاد گفته دقیقا این دلیل مهم است که مردم مشغول مزخرف باشند و دوم اینکه بخوان کاری هم بکنند سوادشون به بیشتر از این قد نمی دهند.
کسی که نسبت فسق به خسرو آواز ایران می دهد فاسق است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
نه بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
فسق به عمل افرادبرمی گرددنه به خسرو!!!آوازبودن کسی
اتفاقا جهت یادآوری احمق های سیاسی که نعل وارنه میزنند، لازم است تصاویر حقارت شجریان و امثال او پخش شود تا مردم بدانند که این مردک صدایش بدرد داعش و بی بی سی و وا می خورد تا رسانه ملی ایران اسلامی.
او قبلا در امریکا با بوسیدن خانمی بی حجاب! بر روس سن بعد از خواندن مرغ سحرش نشان داد،بی غیرت تر از آنست که فکرش را کرد!
تابناک هم کمی عقلانیت بخرج دهد و شائبه وار نعل وارونه نکوبد!
خدا عاقبت شما و ما را ختم بخیر کند.
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خدا عاقبت ما و شما رو ختم به خیر کند
ملتی که به بوسیدن و عکس یک خواننده اینطوری واکنش نشون میده باید برای اختلاس 3000 میلیاردی خون بده ولی آب از آب تکون نمیخوره
ما به عدم اختصاص وام ازدواج با وجود بحران ازدواج در کشور واکنش نمیدیم ولی میریم توصف برا گرفتن وام 25 میلیونی خودرو بی کیفیت داخلی !!!
چی به چیه یک ولنگاری در مملکت وجود داره نه فقط در فرهنگ در اقتصاد و سیاست در اداره کشور و در نظرات مردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
کوته فکر کوته بین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مثل اینکه ضعف روزه خیلی روت فشار آورده سرباز... برو یه آب به سر و صورتت بزن
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
زندگی شخصی آدم ها به خودشان مربوط است...در خوب بودن هنر ایشان هیچ شکی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
امثال شما ها همیشه اینقدر بی ادبانه و عقده گشایانه حرف می زنند ... درود بر استاد عزیز..
افشین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خیلی جو گیر شدی دوست عزیز، انتهای متنت یه مرگ بر آمریکا هم می گفتی!
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
معلومه هنوز دهنت بوی شیر میده کوچولو برو تو حرف بزرگترا وارد نشو.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
به نظر میاد خیلی آتیشت تنده سرباز، خدابخیر بگزره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
به نظرم انگلیس و امریکا بهتر از روسیه است.
میسوزه؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اول می گویی احمق اخر دعامی کنی لطفا یه نگاه به لایکی که خورده ای بنداز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
بی سوادی از وجودت میباره،
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
فکر نکنم بی غیرت تر از تو باشد ای سرباز بی وطن
ناشناس
| Tajikistan |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
تو که خودت داعشی هستی که هر جی که بگی از دهنت در میاد ادب هم خوب جیزیه ؟نه غلام سرباز
دارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چطوره که وقتی رییس جمهورتون مادر چاوز رو بغل کرد و بوسید سوداس وا اسلاما سر ندادید.چطور وقتی دولت محترمتان با تمام کشورهای کمونیستی رابطهبرقرار میکرد آقای شریعتمداری سکوت اختیار کرده بودند.چشمها رو باز کن آقای متعصب
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
نعل وارونه را خوب اومدی کپی کیهان بود!!!!
عاشق استاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خیلی زودتر از انچه که فکر می کنی تصاویر حقارت تو و امثال ادم های نادانی مثل تو پخش خواهد ..از عصبانیت ناشی از محبوبیت استاد بمیری بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
هر وقت عقلت قدرت تمییز بین صدا و دین رو فهمیدی بعد بیا نظر بده. صداش قشنگه، اومده واسه مردمش رینا خونده. آقا اصلا شاید اسلام رو جور دیگه قبول داره یا اصلا مسلمون نباشه استاد شجریان. خلاف 4چوب اعتقاداتشم کاری نکرده. شما که مثلاً مسلمونی درست رفتار کن.
استدلال شما مثل اینه که مثلاً بگیم روسا مسلمون نیستن پس نیابد باهاشون رابطه داشت و سلاح خرید.دین جای خود، سلاح جای خود، صدا هم همینطورررر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
فقط به آمار منفي هات نگاه كن!!! معلومه يه جاي كارت اشكال داره جوجه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
سرباز کوچولو، بی غیرت خودتی و همه هم مسلک هات که فقر و بدبختی مردم رو گذاشتین و چسبیدین به صدای شجریان که پخش نشه. اگه خیلی مدعی هستین بگین یکی از همون آدم های کوچیک دور و برتون یه خدمت به دین کنند، هرچند کوچک در حد ربنای شجریان.
من و البته بسیاری از مردم این سرزمین خوشحالیم، از این که در تاریخی نفس کشیدیم که بزرگانی چون شجریان، کیارستمی، فرشچیان، دولت آبادی و .... در اون نفس کشیدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
جواب از آرا مردم گرفتی . نوش جونت
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
آشخور جان یک وانت که نه یک تریلی کرایه کن بیاد منفیهات را جمع و جور کنه گم نشه این سرمایه سخنان گرانبهات
ناشناس
| Australia |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
غیرتتون رو داریم تو کوچه پس کوچه های فقر زده کشورمون می بینیم
از نظر کیهان شریعتمداری فقط یکی ، دو میلیون توی کشور دارای حق زندگی و فعالیت هستند و بقیه باید بمیرند . آخر کی باید به این آقای بفهمند که ، نظر هر شهروندی برای خودش محترم است و اگر به اکثریت رسید قانونی و باید اجرا گردد ، حتی اگر از نظر شما بد باشد . اگر غیر از این رفتار کنید با طالبان و القاعده و داعش تفاوت ندارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
این هم دموکراسی از منظر باباعلی:
«...اگر غیر از این رفتار کنید با طالبان و القاعده و داعش تفاوت ندارید.»
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اون يكي دوميلون نفر هم آقازاده ها و اختلاس كننده ها و رانت خوارها هستند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ناشناس جان نظر بابا علی در مورد دموکراسی(برای فهم بیشتر مطلب به معنی دموکراسی یعنی مردم سالاری دقت کنید) کاملا درست است. نظر مردم هرچند نادرست، ملاک اجراست ولا غیر. اگر شما به مردم سالاری عادت ندارید و به عبارت بهتر عادت به بردگی فکری و جسمی دارید، این مشکل شماست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
این هم ادب جناب ناشناس 22:4
شریعتنداری ساکت باشی جامعه آرام می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
یعنی سرمون رو بکنیم زیر برف؟
ناشناس
| Australia |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
هعییی
دو تا همکار با هم عکس انداخته اند. مگه چیه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
واقعا که!!
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
استاد تابی مثبتا رو ببینی متوجه میشی کیا اینجا میان
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
با هم محشور بشن ان شاءالله
محبوبه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
من هم دوست دارم باهاشون محشور بشم.
اصلا" دوس ندارم با زبان روزه کسی رو به بدی یاد کنم اما چی کار کنم از دست این کیهان ؟! ... کیهان جان !غم ِ نان و آب سفره مردم . غم دیروز و امروز نیست . چی شده که تازه گیا نگران سفره ما مردم و افطاری ما شدی آخه ؟ اگه در رفتار و گفتارت صادقی چرا دیروز که رئیس جمهور ما از جنس جبهه ی خودتان بود این قدر داد و آه سفره مردم رو در روزنامه ت نقاشی نمی کردی ؟...
من مرجعی برای حق یا ناحق بودن کسی نیستم اما لعنت و نفرین خدا بر کسانی که سادگی و ضعف مردم علیالخصوص عوام رو دال بر احمق بودن اونا می دونن و تا می تونن برای شان دامی از تولید کلمات فریبنده می گسترانند .... اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
یکتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
دمت گرم ... این حرف روی دلم مانده بود ... مردم کجا هستند برای تو کیهان ؟؟8 سال فلاکت بار احمدی نژاد هم نگرانمون بودی؟؟
واقعا هم حال آدم از شجریان و صدای نکرش بهم میخوره همه اونهایی که از اون حمایت میکنند سیاسی اند و نوچه هایشان وگرنه همین با گوگوش که اسناد بهش افتخار میکنه کافیه تا ذاتش رو بشناسیم خدا بداد ما برسه با چنین دولتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
انسان یاد ماجرای اون بابا که به بوی گند عادت کرده بود و وقتی رفت در بازار عطرفروشا و از هوش رفت می افته
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
گوگوش رو از کجا میشناسی ناقلا ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
به منفی ها نگاه کن تا بفهمی که چقدر حرفت خریدار داره.. البته مطمئنم از درکش عاجزی
حسن حیدری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
استاد علی ! فکر می کنم آدما در مواجهه با خوبای دوروبرشون وقتی به چهره پلید اونور نقاباشون می رسه دست خودشون نیست که برن و پیشانی بدآی ِ دوربرشون رو ببوسند . میدونی چرا ؟ آخه اون بدآ ریا نکردن و همون جوری که بودند موندند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
صداشو گوش نکن برات ساسی مانکن میذرم
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
استاد علی بهتر تو هم یک دهن برامون آواز بخونی بعدش قضاوتش با ما که صدای شما نکره است یا استاد شجریان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آره تو رو خدا ! دیدی برادر ! باید میرفت ننه چاوز رو بغل میکرد لامصب.
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
شما اصلا چيزي راجع به موسيقي نمي‌دوني كه هيچ، از زيبايي هم درك خاصي نداري!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اولا: نکره و نتراشیده و نخراشیده خودتی جیگر. توهین نکن تا توهین نشنوی.
دوما: مگه تو خدایی در مورد ذات دیگران نظر میدی. چیکاره هستی که خوب و بد کسانی که تا حالا ندیدی تشخیص میدی و نظر زشتت رو اینطور بی پروا منتشر میکنی.
سوما: هم شجریان و هم گوگوش از ماندگاران آواز ایران هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
اگر حالتان بهم خورده پس روزتون باطل شده
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
باید بوسید دست استادی رو که همیشه خودش بوده. چه قبل از انقلاب که غیر از خوانندگی قرآن رو با صوت زیبا تلاوت میکرده چه بعد از اون که علیرغم هم مشکلاتی که برای بوجود آوردن همیشه حرف خودش رو زده.
ناشناس
| Australia |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
قضاوت از آن خداست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
واقعا..گوگوش را چطوری می شناسی مومن؟؟؟!!!
کیهان باید از صحنه روزگار محو بشه...........تکبیر.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
این هم خروجی پیروانِ «زنده با مخالف من»
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
این ارزو را به گور خواهی برد چون معلوم نیست اصلا 20 سال دیگه اسرائیلی باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
نیتانیاهوهم همینومیخواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
الله و اكبر!!!
کیهان هست دیگه
این اقای شریعتمداری دنبال جه است خدایی یک مرتبه از اختلاسها چیزی گفته شاید خودش ...........
با این حرف شریعتمداری موافقم که گفته همه چیزمون حل شده فقط صدای شجریان مونده.انقدربه حاشیه نرین دوستان به فکر فقیرا باشید نه صداهای زودگذر
حق با کیهانه. این آقای روحانی چه گلی به سرمون زد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
برای سر شما برای اون ...
کاش اینقدر ظاهر نگر نبودیم و به همه چیز عمیق نگاه میکردیم و فهم وشعور بیشتری خرج میکدیم
ای بابا... علی اقا حالا از لحاظ مرام با اقای شجریان مخالف هستی دیگه چرا توهین می کنی. خوبه که ماه رمضان هست.
کیهان دیگه فراموش شده و نقدهای آن بوی کهنگی و تحجر می دهد. حیف بیت المال که به جیب کیهان می رود. جالب اینکه زمان احمدی نژاد جایزه هم می گرفت!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
ما که راضی نیستیم
آقای شریعتمداری لطفا آمار بگیر ببین روزنامت چقدر مخاطب داره ، اون وقت از طرف ملت حرف بزن
لطفا انقدر به شعور مردم توهین نکن
ادمین میدونم منتشر نمیکنی ولی حرف دلم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
\شما به خودت برندار. بخند .
اقای کیهان اگر ادم نباید به هر قیمتی و برای هر منظوری هر کاری نکنه, چیزی که مستمسک خودت شده برای کوبیدن شجریان, خوب چرا خودت اینطور رفتار می کنی. در ضمن واقعا تو اون هشت سال احمدی نژاد تو واقعا کجا بودی. ما نمی گیم برجام مملکت رو گل و بلبل می کنه ولی اگر کسی پاکدست و مدیر بود می تونست همون سالها که قیمت نفت به اوج رسید کلی کار مفید انجام بده.
حداقل یک خواننده است که موسیقی ایرانو به جهان بشناسونه ولی کل امکانات و دستگاه ها رو بکار بگیرن نمیتونن یه همچین کاری کنن
سلام. از كيهان محترم معظم سوال كنيد كه ملاك حال افراد است يا ديروز آنه ؟ بالاخره بايد موضع خودشان را مشخص كنند. شايد نيم ساعت پيش توبه كرده باشند. شايد گذشته بسيار تابناك و روشني داشته باشد. بالاخره ملاك چيست ؟؟؟؟؟
کیهان یکم مثبت باش سکته نکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
سالهاي قبل كيهان را نگاه كنيد بايد فاتحه اسلام را خواند
اخر چطور میشه هم ربنا بگی هم بری تو اغوش رقاصه های سلطنت طلب...حقیقت تلخه حالا میخاد از زبان هرکسی باشه..
من فکرمیکنم برای امتحان هم که شده برای یک مدت ولو کوتاه آقای شریعتمداری رو به یکی از کشورهای خارجی مامور کنند اگر مملکت آروم شد که معلومه فتنه گر وکاسب فتنه کیه اگر نه بااحترام واستقبال دوباره ایشون به کشور برگرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
آخه کدوم کشور قبولش میکنه؟؟؟
به نظر من اگر ممکن هست امسال قبل اذان صدای ملکوتی استاد سعید حدادیان جهت ایجاد آرامش پخش شود. ترجیها همان آهنگ سلام من ب.....
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
با مداحانی که خودشان را با مسائل سیاسی قاطی می کنند موافق نیستم.
کار کیهان خیلی شبیه کار شعبده بازها است.
برای اینکه بفهمی چیکار میکنه باید همیشه اون دستشو نگاه کنی که تکون نمیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
به نکته خیلی ظریفی اشاره کردی. آفرین.
کدوم استاد این بابا استاد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
منظورشون استاد درس شيمي بود.....شما سخت نگير!
عزیز من چه بخواهی چه نخواهی ملت ایران شجریان را دوست دارند .. باید ربنای شجریان بخش شود ...
مبارکه
مبارکه
این کار کیهان،نمونه بارز، ولنگاری فرهنگی است.
بطور کلی اگر اقای شریعتمداری اشغال بد بویی را از درون ذباله دان در آورد و متناسب با وجودش، شرحی بنویسد جماعت مخالف نخواهند پذیرفت وبر علیه ایشان هرچه دلشان خواست مینوازند
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مسلمان روزه دار، اینگونه سخن نمی گوید.
کار آقای شریعت مداری،مصداق کامل ولنگاری فرهنگی است که این فرهنگ تهمت، بی ادبی ، آبروبری رو ترویج می کند.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خوب تقصیر خودشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چرا راجع به ننه چاوز چیزی نمیگه ؟ استاد!
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
زباله دان؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما دلواپسان دلواپس نباشید
بنظر من تنها شماره کیهان همینه که ارزش خریدن داره...
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
قبول دارم اونم بخاط عکس گوگوش
خاطره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
اینقدر جنس روزنامه اش بده. شیشه ها رو لک میکنه
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
منهم امتحان کردم آب خیلی کم باید بزنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
فقط به خاطر عکس گوگوش
ما میخایم با صدای استاد شجریان مشکلاتی که امثال شریعتمداری و روزنامه کیهان به کشور تحمیل کردن رو فراموش کنیم
همه این ادا و ادفارها برای اینه که مروم را مشغول مسائل حاشیه ای و پرت کنن و این طور به جامعه القا کنن که در ایران هبچ مشکلی غیر از ممنوعیت صدای شجریان وجود نداره؟؟ وآخر سر هم بگن بیا بابا اینم خواسته شما !! گوش کنین!! یا بهتر بگویم سوپاپ اطمینان!!!!!
من ترجیح میدم صدای کسی رو وقت افطار گوش بدم که اسلام رو قبول داشته باشه...
با چاپ این عکس ،اتفاقا برخلاف میل رو.نامه کیهان ،محبوبیت استاد شجریان صدبرابر شد
اقاي حسين اقا يه نظر سنجي در روزنامه پر تىراز و ارزشمنده کىهان بىن خود وشجرىان راه بنداز و بعد قلمبه سلمبه بفرماىىد
اقایانی که علم شجریان را بلندکردن نیت واقعیشون معلومه مردم خام نیستند یارگیری میکنن برای رای گیری مرگ بر فتنه گر فاسق
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
اگر اشتباه نکنم مردم اکثریت اند . یک نیگاه به آمار مثبت و منفی ها بکن بعد از طرف مردم حرف بزن.
آقای شریعتمداری
متأسفان روزنامه کیهان مصونیت آهنی دارد و کاری هم به رأی اکثریت و درخواست اکثریت مردم ندارد و خیال می کندطرز تفکرش از همه برتر و باید اجرا شود
این اقای شریعتمداری حالا کی هست؟؟!
پاسخ ها
سيداحمد كسائيان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
يه نفر معلوم الحاله كه نميدونه حتي با خودش چند چنده؟؟!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خودت کی هستی؟؟؟ حداقل اسمی واسه خودت انتخاب میکردی
خاطره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
یعنی این کامنت شما عالی بود.
شریعت مداری فقط سعی میکند دولتی که مردم می خواهند تخریب کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ههههه
با تشکر از تابناک که این طور بی قصد و غرض نظرات کاربران رو انتشار می ده!
آقای شریعتمداری واسه ی جهنم رفتن بعضیا هم با خدا چانه می زند چه رسد به ...
فقط می توان گفت درود بر شجریان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Australia |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
مرسی که خبر دادی ولی تو 8 % -10% یک مثبت خیلی تعیین کننده نیست. ولی باز هم ممنون :)
محمد از شیراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
اشتباهی مثبت دادم
کیهان روز اول ماه مبارک رمضان عکس گوگوش را گذاشته خسته نباشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
بخاطر اینکه روزه خیلی ها رو با صدای همنشین گوگوش باطل نکنن
فیزیو تراپ
| United States |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
البته خانم گوگوش--
اردوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
کیهان دمت گرم روحمون رو شاد کردی !!!!
گویی حسین شریعتمداری، نتانیاهو و ترامپ یک روح در سه جسم هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Tajikistan |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
و ابوبکر البغدادی
رضا تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
آخه این چه مقایسه ایه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
همون نتانیاهو گفته که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
سلا م دوستان بچسبید به زندگیتان بهتره
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
انسانهایی مثل شما هستند که ادمهایی مثل شریعتمداری بوجود می آیند
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
در کل توصیه خوبی است
شماها همه سر کار تشریف دارید
من حرفی ندارم زیرا غیرقابل انتشار است!!!!!!
روزنامه کیهان که هیچ، تا زمانی که مثال این روزنامه ها خواننده و طرفدار داشته باشد در ایران زمین، روی خوش که هیچ، صدای خوش شنیدن هم نصیب کسی نخواهد شد.
یعنی استدلال های شما آدم رو نابود می کنه. معلومه بدجوری سوختین. دم کیهان گرم.
معلوم نیست کدام طرفیه ؟
آقای شریعتمداری.. بر کدام مداری؟

خواهش میکنم بس کن... خسته شدیم از توهمات شما..میفهمی.؟
دردود به شجريان بخاط هنرش بخاطر صدايش و بخاطر غرورش.
آخه دوست عزیز اینا نمیزارن اینا با زندگی ما هم کار دارند و الا میچسبیدیم به زندگی.
نشانه مقبولیت آقای شریعتمداری تعداد فروش روزنامه کیهان هستش که با پول بیت المال هزینه میشه و این مطالب را میزنه که هیچ مخاطبی نداره
حاج حسين
آقای شریعتمداری همیشه برخلاف اکثریت ملت ایران سعی می کند قلم بزند.
این خصلت انسانهای کوچک هست که به تخریب دیگران میپردازند
افرین
شجریان، گوگوش، گلشیفته و ... هر کاری بکنند مال مردم نخوردند
بنده با توجه به اینکه دل خوشی از روزنامه ی کیهان ندارم ولی این قسمت خبر رو دوست داشتم و به نظرم قابل تامله :

خلاصه به نظر می‌رسد ماه رمضان امسال ایرانیان، مشکلی ندارند، غمی ندارند، سفره‌های افطارشان به راه است، نانشان گرم است و آبشان سرد، دل‌هایشان روشن است و تنها یک غم بزرگ، همه را مکدر کرده و آن نشنیدن صدای استاد آواز ایران است
با سلام
اینکه صدای استاد خوب است در جای خود.
نقل شده هر وقت حضرت علی از محله ای که ابن ملجم قاتل ایشان بود میگذشت این ملعون مشغول تلاوت قران بود در گوشش را میگرفت تا از انجا دور شود . هر صدای خوشی قابل گوش دادن نیست حتی اگر قران تلاوت کند. هر مسجدی جای رکوع نیست چون ممکن است مسجد زرار باشد و جای فتنه .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
پیشنهاد میگردد صدا وسیما یک نظر سنجی اجام دهد تا معلوم شود ملت شیفته شنیدن رنبا استاد هستند یاخیر
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
ای بابا
با سلام .علی رغم ارادتی که بنده به شجریان دارم ایشان دارم ایشان معصوم نیستند. و مانند همه حق اشتباه دارند .البته اشتباهی هم نکرده. اما به کیهان و کیهانیان میگویم:اگر حرف شما از سر دلسوزی برای مردم است چرا در زمان اقای حرف از بیکاری و طلاق و ازدواج و دیگر مشکلات نبود؟؟؟؟؟؟؟؟خداوند همه را براه راست هدایت کند.
تا دق کند و بمیرد هرکسی به هر دلیلی شجریان نتواند دید...هاهاهاهاها...!
این زردنامه تنها شماره اش که ارزش خریدن داره همینه . عکس استاد به این شمارش بهایی داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
همین طور عکس خانم گوگوش.
درود خدا بر انان كه حقايق را خوب مى فهمند چه شده كه اينقدر ربنايى شده ايد اگر اهل روزه هستى واهل ربنا كه بايد انقدر فهيم باشى كه حق را از بد تشخيص دهى وبفهمى كه شجريان چه ابرويى از اين مملكت برد وچگونه خودش را الت دست راديوو تلويزيون هاى بيگانه كرده بود خودش مى گفت من يك روز خوش دراين مملكت نداشتم ومانند بچه ها اشگ تمساح ريخت حتى به امام تو هين كرد وگفت من ان شعر را براى او نخوانده ام هر روز توى راديو وتلويزيون بيگانه بود وحتى براى انكه دهن كجى به جمهورى اسلامى را به حد كمال برساند با گوگوش يعنى با يكى از بد نام ترين زن دنيا عكس مى گيرد يعنى اينها دروغ است وبافته شريعتمدارى است انصاف وغيرت هم چيز خوبى است تابناك حق را ادا نكردى اگر اين را چاپ نكنى
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما چرا در مملکت خودت خدمت نمی کنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
احسنت.الحق که ازاده ای
برام جالبه که کیهان اصلا راجع به اختلاس ها و غیره که بیشترش در زمان احمدی نژاد اتفاق افتاد هیچ واکنشی نشان نداند و بی اهمیت جلوه دادند اما برای بعضی از موارد که حق الناس نیست نیش مار داره
از استاد شجریان به عنوان خواننده فاسد یاد کرده این کارها نتیجه عکس خواهد داد و استاد در قلب ایرانی هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
نتیجه عکس خواهد داد ؟!!!
دلواپسان عزیز چند دقیقه وقت بگذارند فقط تعدادمثبت و منفی نظرات همین صفحه رو ملاحظه کنند تا متوجه بشن نظر مردم چقدر با اونا متفاوته. چرا یک اقلیت غوغا سالار باید بر اکثریت حاکم بشن؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
جون وقتی اینها غوغا می کنند ما ساکتیم.
الحق و والنصاف خداوند بهترین است.
بی خیال بابا . . . یه ذکری .... صلواتی ....
شریعتنداری باید بره بابت طرفداری هشت ساله از توبه کنه، بعد بیاد بگه هشتصد میلیارد دلار کجا رفت، بعد برای سفره خالی مردم اشک بریزه
من به عنوان یه مسلمان روزه دار اصلا ربنای شجریان را قبول ندارم.
گوگوش هم میتونه با صدای قشنگ ربنا رو بخونه!
مرضیه هم اذان را با صدای خوب خونده!

پس دیگه هر کسی صدای قشنگ داره من روزه دار بگم برام اذان بگو. ربنا بخون و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
نه خوب تو اگه دوست نداری که نه گوش نده. مردم هم دوست دارن و دوست دارن از تلویزیون بشنوند.
بینام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
پس تو هم مسلمان نیستی چرا صدای زن گوش میدی ؟همش تظاهر
در ایران خواننده زنی بود که اواز خیلی از اثار ماندگار موسیقی ملی کشورمان را در دهه سی و چهل و پنجاه خواند و تاثیر بسیاری بر لحظات شیرین زندگی اشخاص داشت اما با بی تدبیری بدامان دشمنان ملت رفت و خاطره هامحو شد اقای شجریان که بعضی ایشان را به غلط استاد موسیقی میدانند و ناشی از عدم اشنایی این عزیزان با دانش موسیقی ملی و سنتی کشور است هم به نوعی دیگر به هنر این کشور خیانت میکند وفقط به فکر منافع شخصی خودش از این به اصطلاح هنری که دارد است اما انقدر زیرک هست که عاقل و سفیه را با هم به بازی بگیرد من به دوستان متعصبی که از ایشان اسطوره ساخته اند پیشنهاد میکنم دانش موسیقیایی خود را افزایش دهند انگاه شاید کسان دیگری را بیابند که ارزش شنیدن اوازهایشان خیلی بیشتر از موسیقی و اواز جعلی اقای شجریان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
در استاد بودن شما در موسیقی که شکی نیست .
کیهان اگر حرف های اینچنیتی نزنه کیهان نیست. حالا شنا فرض کن یکروز غرولند کیهان را نشنوی، خودت به دولت بدگمان نمیشی
درمجموع از سخنان درج شده فقط این مطلب رامی گویم : خدایا ، خداوندا درجات متعالی پیامبران خودت را متعالی تر بفرما ! آنها درمقابل انسانهای جاهل زمان خویش چقدر صبور کرده وحوصله بخرج می دادند ، اما دست از تبلیغ دین الهی و هدایت انسانها بسوی خدا بر نمی داشتند .
تابی جون تاب داری حسابی!
با حسادت و غرض ورزی یک عده ، سر سوزنی از شکوه و عظمت خسرو آواز ایران کم نمیشود. ساحت هنر پاک و مقدس و بسیاربسیار برتر است از سیاستی که به دروغ و نیرنگ و پلشتی مشهور است.
شیریعتمداری فقط بگو از کی ایراد نمیگیره
پاسخ ها
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
احمدی
حسین آقای کیهان اصولا تو کارای مهمه.به کارای کوچیک و آدمای کوچیک کاری نداره. دیدین تا حالا به دکتر محمود و امثالش پیله کنه؟ به آدمای بزرگ که برسه دهنش باز میشه. بازم خوبه که سحری اول رمضونش رو با تصویر استاد شجریان نوش جان کرده.
پاسخ ها
غضنفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
حیف از آقا که به این بابا بگی شریعتمداری همیشه عصبانی باش تا یک روزدق کنی
اینهایی که تبلیغ شجریان رو میکنن هیچکدومشون روزه بگیر نیستن وگرنه ادم واقعا روزه دار که از4صبح تا8شب با صدای این آقا همنشین گوگوش افطار نمیکنه
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
خوش بحالت که اینقدر راحت میتونی درباره مردم قضاوت کنی و تهمت بزنی
بینام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
خوشبحال شما که روزه میگیری برادر؟
در کشور ما یک مشکل است آنهم صدای آقای شجریان.
اگه بچه تو کلاس خانم معلم را با حجاب ببینه بعد بیرون بی حجاب خیلی بده آموزی داره تا خانم های بی حجاب که نمیشناسه را ببینه
کسی که صدای خدا و قرآن ازش بلند میشه نباید خطاهای آشکاری که تو قرآن صراحتا منع شده انجام بده هر کسی که میخواد باشه
الگوهای ایمانی نباید با بدعت دینی معرفی بشوند
ایشان از نحوه حضور در مجالس خارج توبه کنند ربناشون را تو هر جایی که مناسبت داشته باشه پخش میکنیم
پاسخ ها
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
تو مگه مسئول پخش صدا و سیمایی؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
اشتباهی منفی دادم.خاک بر سر جماعت مطرب
درود بر شجریان بزرگ
خدا ستار العیوب است. اقای شریعتمداری که اصلا شریعت مدار نیستی . اگر خدا اعمال شما را با تصویر به مردم نشان دهد. چه می کردید. حال چند صباحی با اغراض سیاسی ابروی این وان را ببرید. مردنی هست قبری هست حسابی هست خدایی هست . شما ها را باید به خدا واگذار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
اگه گوگوش الان اینجا بود مثل مامان چاووز بغلش میکرد عکس میگرفت
درود برحاج شریعتمداری انقلابی
حتما تیتر زدن و گریبان چاک کردن به خاطر اینهمه فساد و تباهیِ آشکار، " گل به خودی" ست که روزنامه وزین کیهان به روی مبارک هم نمیآورند!
داروغه ی دنیا و آخرت مردم شدن، غیرت دفاع از حق مردم رو میخواد حاج حسین آقا!
جناب شریعتمداری بجای این همه گیر دادن به زمین وزمان آیا میدانستی در شهر من کوهدشت نان برای خوردن نیست آیا میدانستی 80درصد مردمش بیکار هستند آیا میدانستی شب گرسنه خوابیدن یعنی چی آیا میدانستی شرمندگی پدر از خانواده یعنی چی باز هم بگم اون وقت شما گیر دادید به عکس گوگوش
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
این موضوعات برای ایشان نون نمی شه آخه
من ربنای استاد شجریان را می شنوم احساس روحانی زیبایی هنگام افطار دارم ولی همان ربنا باصدایی که سال گذشته پخش شد را می شنیدم یاد بهشت زهرا یا سر قبرا می افتم
ما انسانها عادت کردیم از انسانی بتی درست کنم وان را بپرستیم تا دیروز اصلا نمی دونستیم این اقا کجاست و چه کار می کند مگر چند ساله یعنی دقیقا از سال 88 که ایشان خودشان فرمودند صدای ربنای مر ا پخش نکنید ما بدون ربنا مانیم اگر روزه را به امر خدا می گیرم پس چرا به خاطره ی صدای یک بنده تیشه بر ریشه ی هم می زینم ان موقع معلوم شما بربه صدای ایشان روزه می گیرد نه به خاطره ی خدا
بنده هم به حاج حسين پيشنهاد هاي بزرگان را ميكنم كه اگر حاج حسين فقط همين يك ماه مبارك رمضان را به مرخصي بروند جامعه ايران به آرامش روحي و رواني ميرسد. البته حاج آقا بايستي چند نفري را هم با خود همراه كنند. لازم به ذكر نيست همه مخارج سفرش را جامعه آرامش روست ايران مي پردازند.
آقای شریعتمداری جنابعالی از روز حساب در پیشگاه خدا نمی ترسی که دایم به همه و بخصوص افراد محبوب جامعه افترا و تهمت میزنی؟ این کار شما مطابق ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی جرم است. انصافا بیا ماه رمضون تویه کن. ان شا الله خدا از سر تقصیراتت بگذره.
شجریان عزیز خدمتهای فراوانی در عرصه هنر و فرهنگ داشته. روزنامه کیهان بجز تهمت زنی و پرده دری چه هنری داشته؟
حالا کاری به اساتید شجریان و شریعتمداری ندارم ولی خانوم خواننده هم طرفدارهای خودشو داره ها....
کیهان دستت درد نکنه.
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
که البته اگر از طرفدارهای استاد بیشتر نباشند، کمتر هم نیستند.
آقاي حسين خان شريعتمداري . اونچه كه مهمه مردم صوت ربناي شجريان رو دوست دارن چون به بهترين شكل آيات مناجات قرآن كريم رو تلاوت مي كنه و هيچكس هم تا حالا نتونسته به اين خوبي اين مناجات رو بگه ، يادمون باشه ما قاضي روز جزا نيستيم كه در مورد خوبي و بدي آدم ها قضاوت كنيم شايد خدا استاد شجريان رو خيلي از شما كه با هر كي مخالفش باشي به شديدترين وجه تخريب مي كني بيشتر دوست داشته باشه آقاي شريعتمداري
درودبرحسین شریتمداری که یک تنه وبدور از هرگونه مصلحت اندیشی در مقابل فتنه گران ایستادگی میکند این هم معنی قسمتی از دعای ربنا:چون آنها در میدان مبارزه جالوت و لشکریان او آمدند، از خدا خواستند که بار پروردگارا به ما صبر و استواری بخش و ما را ثابت قدم دار و ما را بر شکست کافران یاری فرما
حالا صدای زیبای شجریان جای خود اما شنیدن این دعا با دیدن بغل گیران پیش قراولان فرهنگ کثیف غرب وکافران توسط شجریان چه چیزی رو سر افطار تداعی میکنه خدا عالمه
درتاريخ كه بنگريم ازفنا شدن دشمنان حافظ وجاودان ماندن او پي ميبريم تاريخ بابازيگران جديد تكرارشدني است حال شما شجريان را حافظ بگيريد ودشمنانش را شريعتمداري
مرگ بر تفکر "مرگ بر کسی که مثل من فکر نمی کند"
......هموطنان عزیز... انصافا روزنامه کیهان بهترین روزنامه کثیر الانتشار هست که باید بوجودش افتخار کرد ، و انصافا نباید اسراف کرد... ا!!!! شیشه های خونه رو برق میندازه... نه خطی و نه خشی..!!! کافیه یه سالنامه از این روزنامه تهیه و برای ایام عید فطر ویا عید نوروز برای تمیز کاری استفاده کنید واقعا حرف نداره... از ما گفتن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
من شرم دارم از این که با کیهان شیشه های خانه ام را هم تمیز کنم.
الان دیگه همه مشکلات مردم حل شده فقط همین یک مورد صدای نحس شجریان مونده بابا جمع کنید اینها همه رو سرکار گذاشتند
بالاخره نمردیم دیدیم عکس خواننده های لس انجلسی در یک روزنامه انهم از نوع وزین اش.
درود بر استاد شجریان و تاجزاده شجاع
احسنت به کیهان با این تفسیری که چاپ کرده
ملت ايران اينقدر كه استاد را دوست دارند و به او و هم وطن بودش افتخار مي كنند ،
دقت کردین افرادی که مخالف استاد شجریان هستند نظراتی پر از توهین و فحش نوشته اند
ادب مرد به ز دولت اوست
دست كيهان درد نكنه چند وقت بود گوگوش رو نديده بودم
جناب وزیر فرموده اندکه " اگر با انبوهی از جمعیت مواجه شویم که باعث کاهش انسجام اجتماعی شود، اين می‌تواند ما را در برخی شرایط دچار اشکال کند" بنده عرض میکنم که " کاهش انسجام اجتماعی با تمام صورت نمایان شده وما هم اکنون دچار مشکل هستیم .
خدایا شکر این آقای شریعتمداری نماینده مجلس نیست و گرنه هر روز صبح در صحن علنی مجلس یه درگیری داشتیم اصولا ایشان درباره همه چیز اظهار نظر مینماید از شیر خرس تا جون آدمیزاد
بابا کیهان مشتري نداره عکس گوگوش رو زده که تيراژ فروشش بالا بره سخت نگيريد.
اولا هرسال با شروع ماه مبارک رمضان مسیله ربنای شجریان ارتباطی باروزه وروزه داری ندار د بلکه یک مسیله سیاسیست وپرداختن به ان قطعا وبدون شک باعث تخریب بیشتر شجریان میشود ثانیا صداوسیما ازافراد هنرمند مداح وخوانتده دعوت کند تاربنا وامثالهم رابرای مناجات قبل ازافطار اجرا کنند والله خواهی دید کهکچه اعجوبه ها ونابغه هایی کشف خواهند شد.ثالثا الخق والاانصاف که شیر مادر حاج حسین شریعتمدار حلالش باد که قطعا اینگونه است مردی که استخواندرگلوی دشمنان داخلی وخارجی نظامست وکسی را یارای دوال بااو نیستجز با هتاکی وفحاشی ازفرط ناکوت شدن زنده باد ای الماس وای استادقلم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
کیهان
کاش میشد یه رفراندوم برگزار کرد بین شریعتمداری و اون خواننده لوس آنجلسی تا بفهمه پایگاهی بین مردم عاقل و با فرهنگ و فرهیخته نداره. خودشم میدونه ها.. منتها نمیخواد از تک و تاب لنداره.
عه...... مرسی
استاد آواز ایران را عشق است و دیگر هیچ.....
نوبت تو كوزه افتادن تو هم مي رسد
کیهان اگه اینکارها رو نکنه کی بهش توجه میکنه. زده به سیم آخر
از این بحثا بین مردم زیاد هست اگه کلکی تو کارش نیست باید به مسایل اصولی بپردازه
خوشبختانه بدلیل کهولت سن خیلی نمیتونه حضور داشته باشه و به همه چیز مردم ایراد بگیره
با نگاهی به نظرات منفی و مثبت همه چیز معلوم میشه....
واقعا کیهان به فکر دین مردم است مثلا اگر شجریان یک غزلی در مدح همفکران ایسان می خواند به جای این عکسها عکس زیارت مشهد او را چاپ نمی کرد؟
اصلاً کل موضوع چقدر اهمیت داره که اینقدر وقت گرانبها روش گذاشته میشه؟! ما ایرانی ها همیشه اصل رو ول میکنیم به حاشیه میچسبیم!
این آقای شریعتمداری رو دست کم نگیر ... همه از این آقا اجازه میگیرن بعد افطار شونو وا میکنن !!!
فقط با این کار خودت روکوچیکتر کردی شریعتمداری و ارزش کار استاد شجریان با این چبزا کم نمیشه
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست,
عرزق خود می دهی و زحمت ما افزایی
امثال این شریعتمداری برای هر کشوری خطرناکند. کاش اصلا چنین انسانهای هرگز نبودند کاش
بردار حسین کجایی
دقیقا کجایی
اگه ما نخوایم که آیات زیبای کلام خداوند رو با صدای کسی که اعتقادی به دین نداره نشنویم باید کی رو ببینیم.قابل توجه کسائی که از شجریان و امثال اون دفاع میکنند شما که علاقه زیادی به این شخص به اصطلاح استاد دارین خب هنسفریتون رو بزارید تو گوشتون و هزار سال صداش رو گوش بدین اگه ما گفتیم که چرا؟ این عادت بدتون رو هم ترک کنید که هی فحش میدین فرار میکنین.شریعت مداری هم برای ایران جنگیده هم برای ایران درس خونده وهم سال ها در تصمیمات کلان کشوری برای امنیت ایران تصمیم گرفته که خودتون هم از اوضاع امنیتی ایران خبر دارید در مقابل شجریان برای کسانی کار کرده که هم از کسایی که به ایران حمله کردند حمایت میکنند وهم از کسایی که ایران رو تحریم کردند.در ضمن شما اگه پول بلیط کنسرت های شجریان رو نپردازین یا آلبوماش رو نخرین اون براتون لب تر نمیکنه پس انقدر نگین که شجریان برای مردم میخونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
همین شریعتمداری برای مملکت تصمیم گرفته که اوضاع اینچنینه!!!!!!!!!
اقای شریعتمداری شما به تعداد فروش روزنامت نگاه بنداز ببین غیر از برخی شرکتها و اداره ها چند نفر روزنامه تو را برای خواندن محتوا میخرند .بهتره تابع اکثریت باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
من هميشه كيهان ميخرم اما نه براي خواندن بلكه براي شيشه پاك كردن
ميگن ايراني ها مردمي هستند كه شعار مرگ بر آمريكا ميگن و بيشتر همين شعار دهنده ها آرزوي يك بار سفر به آمريكا رو دارند
الان هم حكايت عكس گوگوش هست
تابناک جان چی شد ژست بی طرفی چرا پیامی رو که دولت رو به چالش میکشه ساتسور میکنی پیامهایی که شریعتمداری وکیهان رو میکوبه هم همینطور سانسور میکنی
درود بر استاد شجریان و ربنای زیبایش
کفن پوشان:
کجایین؟
ایشون نعوذبالله بجای خدا هم تصمیم میگیر ند. ماه رمضان ماه آمرزش و بازگشت است.شجریان سرمایه ایست که دشمنان مردم و ایران برای مصادره وی چه کارها که نکرده اند.حالا که مصاحبه کرده و شفاف سازی باید منت ایشون رو هم بکشیم.اکثریت مردم واقعا علاقمند ایشون هستند.بهتره حالا که وی یک قدم مثبت برداشته با اغوش باز ازش استقبال کنیم. چقدر آدم های بزرگ را با این دیدگاه کینه توزانه امثال شریعتمداری از دست دادیم و هل دادیم به سمت دشمنان. خدا وکیلی اعمال آقای شریعتمداری چه ضربه مهلکی به شخصیت افراد میزنم. این چه صفحه اولی که نشر دادید.من نمیدونم ایشون طرف منافع کشور رو داره یا سمت اونور یاس. آدم شک میکنه.زنده باد شجریان.
شریعتمداری رو قسم بدین که تا حالا از اهنگهای گوگوش استفاده نکرده و لذت نبرده //
استاد یکی است ویکی خواهند بود

و خانم گوگوش ایرانی هستن و ایرانی میمانند.
درجامعه ای که عده ای به امثال جناب تتلو اجازه اجرای کنسرت در ناو ارتش می دهند و به سرمایه ی فرهنگی اش استاد شجریان می تازند انتظاری به معجزه هم نیست.
البته کسانی که ناراحت« ربنای» استاد هستند، کسانیند که حتی یک رکعت نمازشان ترک نشده است و بدون خوردن سحری به استقبال ربنای استاد میرند!!!!!!
حاج حسین جان . اگه چن سال پیش هم عکس روی جلدت رو به بغل کردن ننه چاوز مرحوم اختصاص میدادی اونوقت میشد به غیرت و تعصب دینیت ایمان داشت ...
سخنی با اقای شریعتمداری.شما که به همه ایراد می گیرید فقط یک نیم بند را برای شما می خوانم شاید کارگر افتد و مصداق ویل لکل همزه لمزه نگردید.شیخا تو انچه می نمائی هستی....لا اقل امثال اقای شجریان ظاهر و باطن یکسان دارند و تاسف می خورم برای شما که در مورد همه قضاوت کیفی می کنید که این قضاوت مختص به ذات احدیت است و بس و اگر من وشما در مورد اشخاص بخواهیم قضاوت کنیم فقط مجاز به قضاوت کمی هستیم خداوند به همه ما توفیق اصلاح خودمان را بدهیم و ما انت بوکیل شما وکیل مردم نیستید.
بی زحمت کیهان چند تا عکس از جنیفر لوپز و سلنا گومز هم بزاره .
یکی از دوستان نوشته بود شما با شجریان محشور شوید و ما با حاج حسین شریعتمداری عزیزم برای خودت می بری و می دوزی انکه خدا در قران فرموده هر کسی با اعمال خودش محشور می شود و کسی با کسی در دادگاه عدل الهی همراه نیست .
نظر حسين شريعتمدارى براى خودش محترم اما با نظر مردم در مورد جناب شجريان چه ميكند تيراژ روزنامه كيهان كه به زور به ادارات دولتى ميفروشند كجا و تيراژ ونوارها و سي دي هاى استاد شجريان كه مردم با ميل و رغبت ميبرند كجا،بقول معروف تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل،
رأستى چرا حسين شريعتمدارى باز نشسته نميشود خيال خودش و أكثريت قريب به اتفاق ملت را راحت كند؟
اخه بگو تو بجای اینکه از استاد انتقاد کنی مشکلات مملکتو تیتر کن
به نظر من سامدندهی 3/5 میلیون بیکار از اولویت بالا می باشد ویکی از دغدغه های مقام معظعم رهبری است که می بابیست بدون قید وشرط معضعل بیکاری حل گردد
شریعتمداری دنبال جلب توجه است طفلک!!!!!!!!!!!!
حاج حسين واسه هشتصد مليارد دلار ملت كه ناپديد شد باندازه يك عكس دونفره دل نسوزوند
پاسخ ها
محمد....
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
با شریعتمداری درست حرف بزنید
چرا این همه قضاوت. والا هر کسی را د رگور خودش می خوابانند.
حالا مگه مادر چاوزو بغل کرده که آقای شریعتنداری قاطی کرده!
جدا از این بحث ها ، ایا هیچ فکر می کردید در جمهوری اسلامی روی صفحه اول یک روزنامه پر تیراژ عکس گوگوش چاپ بشه؟
افرادی چون شریعت مداری وبذر پاش بدانند که استاد شجریان در دل ملت ایران است
پاسخ ها
شامرزايي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
بذر پاش ديگه كيه ؟؟؟
این شریعتمداری چرا صداش زمان اختلاسهای دولت قبل درنمی امدوبجاش به به وچهچه میگفت؟
ولی الحق و الانصاف شیشه ها رو خیلی خوب پاک میکنه این روزنامه کیهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
سالی دو بار فروش کیهان زیاد میشه . خانه تکاتی پاییزه و خانه تکانی نوروزی
سلام بر استاد آواز ایران. طریق عشق پر آشوب و فتنه است استاد. ما به اینا اصلا جوااااااب نمیدیم
اگر شما درددین وحقوق بشر رادارید شلاق خوردن کارگران بی پناه رو که برای احقاق حقوقشان تجمع میکنند تیتر رونامه کنید نه عکس گوگوش رو
به راستی کار شریعتمداری زشت است و ناپسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
اخه اسمش کار نیست ... والا بالله دیگه وقت استراحت اه مدیران اه....
وای خدا؟؟؟!!!
مگه میشه؟؟؟!!!
مگه داریم؟؟؟!!!
شاید من اشتباه می کنم و سال2016نیست
مثلا" 1000سال پیشه؟؟؟؟!!!
شجریان فتنه گر مایه ننگ ایران
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
درود بر استاد آواز و ازادیخواه ایران، شجریان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
فرض کنیم هست خب چه دردی از منو تو دوا می شه؟ برو درس بخون با این خبرها سرکار نرو !
امیدوارم روزی برسد که کسانی که به جای خدا می نشینند و با عقل انسانی دیگران قضاوت خدایی میکنند و بهشتی و جهنمی بودن دیگران را تشخیص می دهند قبل روز مرگ خود از این خواب غفلت بیدار شوند .
تابناک چرا از اون کسی که عکسش با گوگوش حرفی نمی زنی !!منافق بازی بسه دیگه
دلمون تنگ شده برای ربنای شجریان لعنت بر اونایی که مانع پخش این مناجات زیبا هستند
سلام به همه
دوست دارم بدونم چرا برای دفاع از اسلام و مسلمین آقای شریعتمداری و دوستانش به سوریه نمیروند تا با دسعش و دشمنان اسلام بجنگند ؟
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
ﺧﻂﺮﻧﺎﻙﺗﺮﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺑﺸﺮ, اﻧﺴﺎﻧﻲﺳﺖ ﻛﻪ اﻋﺘﻘﺎﺩﺵ ﺯﻳﺎﺩ و ﻓﻬﻤﺶ ﻛﻢ اﺳﺖ!
آنتوان چخوف
در قران کریم تذکر داده شده که اگر صبحی برخاستید و دیدید آب ها شور شده اند چه می کنید؟ برخی در اثر خلاف آبشان شور شده مانند شجریان برخی هم شیرین تر شده مثل صدای ماندگار استاد موذن زاده
متاسفم...
متاسفانه طرفداران اقاى شجريان با دفاع بد تنها به تنزل اعتبار ايشان كمك مى كنند
اقاي شجريان ازيك طرف ربنا ميخوانند واز طرف ديگر با دشمنان قسم خورده اين مملكت مثل شبكه هاي بي بي سي و منوتو گرم ميگيرد اين يعني چي ؟؟؟؟؟
متاسفم
شجریان نماد آواز است و شریعتمداری نماد روزنامه نگاری افشاگر
در ضمن چرا بعضي الكي شلوغش ميكنن
مكرر گفتم كه آقاي شريعتمداري به دليل اينكه در صحبتهايشان ديگران را مسخره مي كنند نبايد نوشته هايشان توسط سايتها پخش بشه...
ببخشيد ببخشيد مگه استاد شجريان چه كار كرده ؟؟؟
درود بر اقاي شريعتمداري
با دیبدن عکس گوگوش کیف کردیم. کاش ربنای شریعتمداری را بگذارن
این همهههههههههه بحث !!اگر تلویزین یک بار دیگر ربنای آقای شجریان را میگذاشت همش تموم میشد!!!!!.هرکس هم دوست نداشت گوش کنه گوشش را میگرفت.بابا این همه که بحث نداره!!!!
دلم مثل دلت خونه شقایق
انها که تنها مشکلشان اواز خوانی است
پرفروش ترین نسخه ی کیهان از بعد از ریاست شریعتمدار تا کنون
مثلاً آن «ربّنا»هایی که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب میگذارند، یک کار هنری است؛ یک کار حالی نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسی بخواهد آن‌طور چیزی را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم میرسد که همین صدای معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسبتر باشد.
مومن بودن به ریش وجای مهر نیست
حسین شریعتمداری
متتفرم از شریعتمداری
درودبر کیهان
سخت نگیرید
ملاک حقه نه دوست داشتن
بابا فعل ادمارا ببينيد چيكاربه اينكه موعمن هست يانه داريد ايشون صداشون خوبه فعل بى ربط هم كه نميخونن دليش چيه كه از اين استعداد خدايي استفاده نشه
خداييش يك مطلب ميگم هيچ ربطي به اصل خبر ندارد ولي درج كنيد. چقدر از احمدي‌نژاد مي‌ترسن بعضي ها . كابوس اومدنش خيلي را دچار پريشان گويي كرده. كامنت هر خبري رو كه نگاه مي‌كني بدون اينكه هيچ ربطي به احمدي نژاد داشته باشه كلي اسمش رو مي‌بيني آدم به اين دوستان آزاد انديش و روشنفكر شك مي‌كنه.
آقای شجریان به هرحال ازخیلی از آدمهایی که دارند پول بیت المال را میخورند به صورت کلان وراست راست دارند تو این مملکت راه میرند و مورد حمایت بعضی ها هستند خیلی بهتره.
کاش بجای همه این حرفا یک کلمه از بزرگان دین در باره هنر بیان شده بود
کیهان جان واقعا قرار است با این تصاویر خبر منتشر کنی یا جنجال... شما روزنامه ای یا مجله هنری؟
حالا که چی؟ چه دردی را دوا می کنی؟
با سلام
اصلا نمیدونم روزنامه کیهان همیشه دوست دارن تفرقه افکنی کنن وبرای رضای خدا هم که شده یکبار مطالب هم صدا با افکار عمومی بنویسند
تابى جون چرا نظر منو پخش نكردى
اگر چون شجریان استاد هست باید بخونه پس ابی و داریوش چه باید بکنند.بگذارید اونها هم بخونن.
شریعتمداری جیگر
فقط می تونم برای تمام کامنتهای بالا اینو بگم:
چو ایران مباشد تن من مباد.درود بر وطن و درود بر وطن پرستان واقعی
ٱلَّذِينَ يَتَّخِذُونَ ٱلْكَٰفِرِينَ أَوْلِيَآءَ مِن دُونِ ٱلْمُؤْمِنِينَ ۚ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ ٱلْعِزَّةَ فَإِنَّ ٱلْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًۭا (نساء 139)
همانها که کافران را به جای مؤمنان، دوست خود انتخاب می‌کنند. آیا عزّت و آبرو نزد آنان می‌جویند؟ با اینکه همه عزّتها از آن خداست؟!
دوستان ترجمه این آیه به نظر من برا همه کافیه هر کسی که پیش خدا عزیز تره به عزت تره و تو دل مردم جا داره دیگه قضاوتش با شما.........
این روزهااین قددر رات و دروغ گفثه میشود که سخت ا انها را از هم تشخیص داد
ربناي شجريان براي من چون اذان بلال براي پيامبر(ص) است.
ميگن اين شجريان از خيليا به زور شكنجه اعتراف گرفته و تو روزنامه اش نوشته راسته؟
زنده باد استاد بزرگ آواز ايران زمين
زنده باد استاد بزرگ آواز ايران زمين استاد محمدرضا شجريان،انشالله هزار سال عمر با عزت و عظمت داشته باشند.
روزنامه کیهان جناب شریعت مداری و مردم شریف ایران
باید عکس هاچ خانومو تیره وتار میکرد نه اینکه همینطوری نشون میداد
استاد شجریان
ربنای شجریان با این بدسابقگی بدرد مردم روزه دار و مومن ایران نمی خورد .
با عرض سلام خسته نباشید بعنوان یک بسیجی زمان جنگ ویک بازنشسته سپاه که هشت سال جبهه و 48درصد جانبازی سپاه و15درصد جانبازی بنیاد را دارم خواهشمندم علاوه بر تمام زحماتی که میکشید بخاطر رضای خدا قضیه تایید درصد ها رو رسانه ای کنید تا به امید خدا مشکل صدها نفر امثال ما که نه خودمان ونه خانواده هایمان ذره ای از خدمات بنیاد خدمتی دریافت نکرده ایم لااقل نشان لیاقت جانبازی را بگیریم چون درصد سپاه را هیچ ارگانی به رسمیت نمی شناسد
ﺭﻫﺒﺮ ﺍﯾﻦ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﺮﻡ ﻣﯿﮑﻨﻢ، ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﯿﺘﺮ ﺍﻭﻟﺶ ﻋﮑﺲ ﻟﻢ ﺩﺍﺩﻥ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﺑﻮﺩ، ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ : ﺟﻬﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ.
من به عنوان یک ایرانی کسانی را که دروغ بگویند نخواهم بخشید
خخخخخخ
هعییی
از کجا معلوم
اصرار بر پخش صدای شجریان بی معنی است.
این همه سفسطه است
حسين شريعتندارى اسمشو گزاشته مسلمان روزگار عجيبى است
درود بر استاد شجریان
ای خدا........
اقای شریعتمداری با این افکاری که دارند .....
اگه روزنامه دیگری این عکس رو پخش میکرد توقیف میشد
این همه جوان مستعد ، پاک و متدین داریم که ایام اعتکاف در مساجد با خدا خلوت میکنن و از صوت و لحن قران و ادعیه اونها آدم حظ میکنه اونوقت عده ای دلشان میخاد با ربنای ادم معلوم الحالی مثل شجریان افطار کنن...خلایق هر چه لایق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار