بازدید 4171
فوتبال جهان

کوپا آمه ریکا/آرژانتین بدون مسی قهرمان را به زانو درآورد

نبرد آرژانتین و شیلی در طول تاریخ دیدنی بوده است و در چند سال اخیر با ستارگان دو تیم این بازی جذاب تر نیز شده است. اما این بازی دو تیم به خاطر فینال سال گذشته در چارچوب همین مسابقات از عطر و بوی دیگری برخوردار بود
کد خبر: ۵۹۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 07 June 2016
شاگردان تاتا مارتینو قهرمان دوره قبل کوپا آمریکای را شکست دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، نبرد آرژانتین و شیلی در طول تاریخ دیدنی بوده است و در چند سال اخیر با ستارگان دو تیم این بازی جذاب تر نیز شده است. اما این بازی دو تیم به خاطر فینال سال گذشته در چارچوب همین مسابقات از عطر و بوی دیگری برخوردار بود. بازی در ورزشگاه لویز سانتا کلارا کالیفرنویا برگزار می شد.

بازی با برتری آلبی سالسته آغاز شد. اما با پیش رفتن بازی، کار به تعادل کشید.

در دقیقه 21 صحنه مشکوکی رخ داد. دی ماریا و ایسلا با هم برخورد داشتند. هر دو تیم به داور اعتراض داشتند. آرژانتین ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و شیلیایی ها نیز می گفتند دی ماریا شبیه سازی کرده است. در دقیقه 30 شوتی که سانچز از بیرون محوطه جریمه زد توسط سرخیو رومرو به خوبی دفع شد.

بازی تا پایان نیمه اول موقعیت خاصی نداشت و آمار به این گونه بود که از 9 شوت آرژانتین تنها یکی در درون قاب بوده است و هر دو شوت شیلی در نیمه اول داخل چارچوب بوده است. درصد مالکیت نیز 52 به 48 به نفع شیلی بوده است. در کل شاهد نیمه اول جذابی بودیم.

بازی در نیمه دوم با حملات شیلی آغاز شد. در جدی ترین فرصت شوت سانچز توسط رومرو مهار شد.

در دقیقه 51 روی توپگیری فوق العاده اور بانگا در میانه زمین آلبی سالسته صاحب ضد حمله شد. بانگا توپ را به دی ماریا در سمت چپ محوطه شیلی پاس داد و دی ماریا با یک ضربه محکم دروازه براوو را باز کرد.

کوپا آمه ریکا/آرزانتین بدون مسی قهرمان را به زانو درآورد

5 دقیقه بعد دقیقا صحنه گل اول تکرار شد با این تفاوت که این بار دی ماریا توپ را به بانگا در سمت چپ محوطه جریمه شیلی پاس داد و او با پای چپ دروازه شیلی را گشود.

دقیقه 66 این بار روی یک حرکت از سمت راست محوطه جریمه شوت هیگواین توسط براوو دفع شد.  در این بازی تاتا مارتینو ترجیح داد به لیونل مسی که مصدومیت داشت بازی ندهد و کاپیتان آرژانتین بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. شیلی تا دقیقه 83، 6 بار در آفساید گرفتار شده است. در دقیقه 86 مارکوس روخو سریعا به تو می زند و روی یک سانتر که از سمت راست به روی دروازه فرستاده می شود از روی نقطه پنالتی یک ضربه سر را می زند که توپ از کنار دروازه به اوت می رود.

در دقیقه 92 شیلی صاحب یک ضربه ایستگاهی از 35 متری شد. توپ به روی دروازه فرستاده شد و رومرو به اشتباه از دروازه خارج شد و فوئنزالیدا دروازه آرژانتین را گشود تا شیلی نیز کار را در تورنمنت با گل آغاز کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها