بازدید 5483
۲

پهلوان نمونه سال ایثارگران انتخاب شد

کد خبر: ۵۹۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 06 June 2016
روز گذشته موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ همایشی به منظور ارج نهادن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ترویج ورزش جانبازان و خانواده  آن عزیزان برگزار کرد.

پهلوان نمونه سال ایثارگران انتخاب شد

به گزارش پارسینه، مهندس کاوه رییس موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در این گردهمایی  گفت: در این گردهمایی قرار بر این شد که ما در قشر ایثارگران در  رشته های گوناگون قهرمان و پهلون و کسانی که در این رشته ها وجاهت دارند را انتخاب کرده و به عنوان قهرمان نمونه معرفی کنیم.
 
او تاکید کرد: در انتخاب قهرمان نمونه ما علاوه بر حوزه ورزش، به مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی ورزشکار مورد نظر نیز توجه می کنیم. در این زمینه  کمیته ای بزرگ نظر خود را به مجموعه می دهد و مجموعه ما نیز بعد از بررسی های تکمیلی نظر خویش را اعلام می کند.

مهندس کاوه در ادامه افزود: ما در نظر داریم که بحث ورزش را در کلیه سطوح در تهران گسترش دهیم.

پهلوان غلامی، سفیر غدیر و خادم ذکات در این مراسم با ذکر اینکه تمامی اساتید کشوری و لشکری، به خصوص مسئولین قوه قضاییه همواره حامی و غمخوار مردم و ورزشکاران هستند، گفت: اگر کسی در سکوی پهلوانی ایستاد وظیفه خطیری بر دوشش  سنگینی خواهد کرد و باید ذکات ورزش خوش را بدهد. وی در ادامه افزود: ذکات بسیجیان ما اهدای بدنشان در جنگ بوده است.

در ادامه این مراسم قهرمان محرم عبدی پور نشان قهرمانی را دریافت کرد. در ارتباط با سابقه ورزشی  او باید گفت که این قهرمان بسیار مشوق و حامی ورزشکاران به خصوص ورزشکاران ایثارگر بوده است. محرم عبدی پور در این مراسم به عنوان پهلوان نمونه سال ایثارگران کمربند قهرمانی را دریافت کرد که با کسب اجازه از پیشکسوتان این نشان لیاقت و قهرمانی را به شهدا، ایثارگران و مدافعان حرم تقدیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ترک قشقایی کرمان هستند
ماشاالله پهلوون
پهلوونی برازندته
یا علی مدد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار