بازدید 2276

گسترش مناسبات بین‌المللی در بازار کار

وزیر کار در دیدار با مدیرکل سازمان بین‌المللی کار خواستار گسترش مناسبات این سازمان با ایران در زمینه بازار کار و ارائه کمک‌های فنی شد.
کد خبر: ۵۹۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ 06 June 2016
وزیر کار در دیدار با مدیرکل سازمان بین‌المللی کار خواستار گسترش مناسبات این سازمان با ایران در زمینه بازار کار و ارائه کمک‌های فنی شد.

به گزارش مهر، علی ربیعی که به منظور شرکت در یکصد و پنجمین کنفرانس بین المللی کار به ژنو سفر کرده است، با «گای رایدر» مدیر کل سازمان بین المللی کار دیدار و گفتگو کرد. وزیر کار در این دیدار گفت: با توجه به تعامل خوب میان ایران و سازمان بین المللی کار خواستار افزایش سطح همکاری های فنی هستیم.

ربیعی با اشاره به جایگاه سازمان بین المللی کار و توقع جامعه کارگری و کارفرمایی از این سازمان از «گای رایدر» به دلیل تلاش‌هایشان در ارتقای این فعالیت‌ها قدردانی کرد. وزیر تعاون، کار و رفاه همچنین با اشاره به شرایط منطقه ای و فعالیت های مُخرب جنگ طلبان که باعث بیکاری و بی خانمانی جمع زیادی از افراد این منطقه شده از سازمان بین المللی کار خواستار توجه به آلام و شرایط منطقه ای شدند.

وی علاوه بر این، از سازمان بین المللی کار درخواست کرد تا با توجه به تعامل خوبی که در دو سال گذشته بین جمهوری اسلامی ایران و این سازمان به وجود آمده، سطح همکاری های فنی خود با ایران را افزایش دهد.

ربیعی به اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: ما در ایران کارهای بسیاری انجام دادیم که قابل قیاس با سایر کشورها نیست به نحوی که در هیچ دوره ای تا این اندازه روابط کارگر و کارفرما به هم نزدیک نبوده است؛ بنابراین از سازمان انتظار داریم تا با کمک های فنی خود ما را در این راه کمک نماید.

در همین حال، «گای رایدر «مدیر کل سازمان بین المللی کار در این دیدار با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در دو سال اخیر خواستار ارتقای همکاری های سازمان با ایران به صورت عملی شد و بر دریافت نتایج عملی در این همکاری ها تاکید کرد. وی گفت: نمی‌خواهیم روابط فقط محدود به روابط دیپلماتیک باشد بلکه خواستار همکاری عملیاتی با ایران هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل