بازدید 2874

ایران نقض برجام آمریکا را با اقدام متقابل پاسخ دهد

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند در قالب اقدامات متقابل نقض برجامی که از سوی آمریکا انجام شده است را پاسخ دهد.
کد خبر: ۵۹۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 06 June 2016
ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص تهدید آمریکا به تحریم مجدد ایران در صورت دریافت کامل سامانه دفاعی اس 300، اظهار داشت: سامانه اس 300 در داخل کشور تولید میشود و تحریم ها در حوزه های این چنینی کار را متوقف نکرده است.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح با وجود تحریم ها و سختی هایی که به خاطر تحریم ها وجود آمده، اقدامات خوبی را انجام داده اند.

وی افزود: یکی از ابهامات حقوقی که در برجام مطرح می شد، امروز تاثیر خود را نشان می دهد.

ابوترابی گفت: هواپیماهای پیشرفته روسی را می خواستیم خریداری کنیم ولی چون در برجام ذکر شده است که تا 5 سال تسلیحات متعارف و تا 8 سال نیز تسلیحات غیر متعارف را نمی توانیم خریداری کنیم، این خریداری متوقف شده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم متذکر شد: برجام در زمینه دفاعی برای کشور دردسر ایجاد کرده است و در حال حاضر ما برای دریافت هواپیماهای جنگی به علاوه سامانه اس 300 و اس 400 دچار مشکل شده ایم.

وی افزود: آمریکایی ها در موارد زیادی برجام را نقض کرده اند و ما نیز می توانیم اقدام متقابل کنیم که این موضوع بخشی به ایران مربوط می شود و بخش دیگری نیز به کشورهای دیگر ارتباط پیدا می کند که باید داد و ستدها انجام شود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان