بازدید 2518

مشاوران رئیس‌جمهور به وی آدرس غلط می‌دهند

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشاوران رئیس‌جمهور به وی آدرس غلط می‌دهند، گفت: رکود کشور را با چالش جدی مواجه کرده و نیازمند است تا دولت در این باره تدبیر اساسی بیندیشد.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 06 June 2016
شهباز حسن‌پور بیگلری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (17 خرداد 95)، گفت: رکود، کشور را با چالش جدی مواجه کرده و نیازمند است تا دولت در این باره تدبیر اساسی بیندیشد و گام‌های اساسی در حل معضلات و مشکلات جدی کشور بردارد. آقای رئیس‌جمهور، مشاورین‌تان به شما آدرس غلط می‌دهند.

وی خطاب به هیأت رئیسه مجلس، اظهار داشت: مصوبه مجلس که در رابطه با راه‌های روستایی، طرح‌های هادی روستایی و کمک به شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر توسط کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت نفت فقط 50 درصد تأمین قیر صورت گرفته و مابقی را کسی جرأت ندارد با آن برخورد کند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تعارف که نمی‌شود مملکت را اداره کرد. روز گذشته مقام عظمای ولایت به زیبایی جایگاه مجلس را ترسیم کردند. آقای رئیس حالا دیگر وقت آن رسیده که معاونت نظارت و دیوان محاسبات با قوت و قدرت با متخلفان برخورد و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

حسن‌پور در پایان گفت: آقای رئیس‌جمهور و اعضای هیأت وزیران، آیا جمله دردمندان مقام معظم رهبری شنیدید که فرمودند وقتی جوان تحصیل‌کرده‌ای با دست خالی به خانه بازمی‌گردد، من خجالت می‌کشم. آیا بهتر نبود بعد از فرمایشات صریح و دردمندانه ایشان در دو سال اخیر تدبیری می‌اندیشیدید تا کار به اینجا کشیده نشود و حالا چه خواهید کرد. آیا باز هم با تعارف هر کسی توپ را به زمین دیگری خواهد انداخت، یا برای هر شهر و بخشی یک فرمانده اقتصاد مقاومتی انتخاب خواهید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل