بازدید 2498

بانک‌ها کمر اقتصاد و تولید را شکسته‌اند

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم با بیان اینکه نظام بانکی باید اصلاح شود گفت: بانک‌ها کمر اقتصاد و تولید را شکسته‌اند. این بهره‌های بانکی در کجای دنیا متداول است و چرا موسسات غیر مجاز مالی تعیین تکلیف نمی‌شوند.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 06 June 2016
محمد اسماعیل سعیدی در جلسه علنی امروز مجلس (17 خرداد 95) گفت: آقای وزیر اقتصاد شما باید در کسوت اجرا مجری تئوری‌ها و قوانین و مقرراتی باشید که مصوب شده است و باید بگویید که در سه سال گذشته در خصوص قانون برنامه در حوزه اقتصاد کشور چه پیشرفتهایی را داشته است و چرا برنامه پنجم طبق اظهارات مسئولین دولتی 25 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: آقای وزیر اقتصاد شما باید بگویید برای خروج از رکود چه اقداماتی را صورت داده و می‌دهید و برنامه شما در این باره چیست. پیشاپیش در مورد نرخ تورم می‌گویید که می‌خواهد تک رقمی شود ولی به چه قیمت. به قیمت تعطیل شدن بنگاه‌های تولیدی و وارد آوردن ضربه به کسب و کار.

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم اظهار داشت: ما از یک سو شاهد کاهش میزان درآمدهای اصناف و کسبه و تولید کنندگان هستیم و از سوی دیگر ارقام مالیاتی به صورت تصاعدی افزایش یافته است. آقای وزیر به گزارشاتی که عوامل می‌دهند اعتنایی نکنید و خود در میان مردم حاضر شده و از نزدیک وضعیت را مشاهده کنید.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: نظام بانکی باید اصلاح شود. بانک ها کمر اقتصاد و تولید را شکسته‌اند. این بهره‌های بانکی در کجای دنیا متداول است. این موسسات غیرمجاز مالی چرا تعیین تکلیف نمی‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها