بازدید 1933

عدم استقلال بانک مرکزی از مشکلات مردم است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات مجلس و مردم عدم استقلال بانک مرکزی است. پول را مردم در بانک مرکزی می‌گذارند، تصمیم را دولت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۹۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 06 June 2016
کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس (17 خرداد 95) گفت: پول مردم در بانک مرکزی و بانک‌هاست و متاسفانه تصمیم‌گیرنده پول مردم دولت‌ها هستند. برای استقلال بانک مرکزی در قانون برنامه چه اقدامی صورت گرفته است؟ آیا برنامه‌ای برای این امر وجود دارد یا نه؟

وی افزود:‌ یکی از مشکلات مجلس و مردم عدم استقلال بانک مرکزی است. پول را مردم در بانک مرکزی می‌گذارند، تصمیم را دولت می‌گیرد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: امروز یکی از مشکلات ما این است که بیش از 10 هزار واحد تولیدی در شهرهای مختلف غیرفعال هستند و اگر این واحدها فعال شوند، ما با مشکل بیکاری در کشور مواجه نخواهیم بود. هزینه امروز یک سرمایه‌گذار با فردا متفاوت است و مشکل دیگر اصلاح موضوع مالیات بر ارزش افزوده است و درخواست من این است که در قانون برنامه موضوع مالیات بر ارزش افزوده پیش‌بینی شود.

دلخوش در پایان خاطرنشان کرد: عدم ساماندهی در اصل 44 نیز یکی از مشکلاتی است که ما امروز با آن مواجه هستیم و باید در قانون برنامه به این موضوع نیز توجه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها