بازدید 4127

حسابهای کاربری مارک زاکربرگ هم هک شد!

آنگونه که به نظر میرسد حساب های کاربری شخصی مارک زاکربرگ در شبکه اجتماعی فیسبوک و برخی دیگر از شبکه های اجتماعی هک شده است و گروه هکری به نام تیم OurMine مسئولیت این حمله و هک را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۵۹۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 06 June 2016
آنگونه که به نظر میرسد حساب های کاربری شخصی مارک زاکربرگ در شبکه اجتماعی فیسبوک و برخی دیگر از شبکه های اجتماعی هک شده است و گروه هکری به نام تیم OurMine مسئولیت این حمله و هک را بر عهده گرفته است.

به گزارش «تابناک» این حمله هکری چند جانبه به نظر روز گذشته صورت گرفته است که طی آن اطلاعات حساب های کاربری فیسبوک، لینکدین، توییتر و پینترست مارک زاکربرگ مورد سرقت قرار گرفته است. همچنین گروه هکری که مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است، ادعا کرده که حساب کاربری اینستاگرام زاکربرگ را نیز هک کرده که البته شواهدی موید این ادعا بدست نیامده است.

تصاویر منتشر شده از این حمله سایبری نشان میدهد که هکرها توانسته اند با در اختیار گرفتن اطلاعات حساب های کاربری مدیر عامل فیسبوک، کنترل این حساب ها را در دست بگیرند و برای مثال بر روی صفحه زاکربرگ بر روی شبکه اجتماعی پینترست اطلاعاتی مبنی بر هک شدن این حساب کاربری منتشر کرده اند.

این گروه سپس به حساب کاربری زاکربرگ در توییتر دسترسی پیدا کرده و با انتشار پستی بر روی حساب کاربری وی نوشته اند: ما به حساب کاربری شما در توییتر، پینترست و اینستاگرام نفوذ کرده ایم. تنها میخواهیم میزان امنیت شما را آزمون کنیم.

در حال حاضر البته کنترل حساب های کاربری مدیر عامل فیسبوک در توییتر و پینترست که به ندرت توسط زاکربرگ استفاده میشده است، از هکرها پس گرفته شده و پست های تیم هکری از روی آنها پاک شده است.

یکی از اعضای تیم هکری مسئول این حمله بر وی حساب کاربری خود در توییتر نوشته است که گذرواژه زاکربرگ را از روی داده هایی که اخیرا به دلیل سرقت اطلاعات از روی لیندکین منتشر شده است، بدست آورده. حمله ای که منجر به افشای اطلاعات بیش از 167 میلیون کاربر شبکه اجتماعی لیندکین شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس