بازدید 3233

نگرانی مردم از فیش‌های حقوقی چند میلیونی برخی از مسئولان

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی
کد خبر: ۵۹۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 06 June 2016
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مانع از دریافت‌های میلیونی و انباشت ثروت در نزد بعضی از مسئولین شود. فیش‌های حقوقی چند میلیونی موجبات نگرانی شدید مردم را فراهم کرده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (17 خرداد 95) گفت: تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی درون زا و برون گراست و به عبارتی اقتصاد تولید محور، تولیدی که قابلیت صادراتی داشته باشد.

وی افزود: بر خودمان فرض می‌دانیم که کمک حال دولت باشیم. دولت یازدهم میراث دار انباشتی از مشکلات عدیده‌ای است که بر اساس عدم توجه به رعایت قانون و روحیه قانون‌گریزی دولت نهم و دهم برای این کشور به ارث مانده و وظیفه دولت یازدهم و مجلس دهم را سنگین‌تر کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دولت انتظار داریم طرح آمایش سرزمین را به سرانجام برساند و تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام را مشخص کند. بعضی از پروژه‌ها در حال تبدیل شدن به آثار باستانی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: برای خروج از رکود ابتدا صنایع باید فعال شوند، صنایع فلج شده چطور بدون تسهیلات ارزان قیمت بدون سرمایه در گردش و بدون سیاست‌های تشویقی صادراتی می‌توانند افزایش تولید داشته باشند؟

وی افزود:‌دولت بسته حمایتی کامل از صنایع را ابلاغ کند. انتظار داریم به بخش کشاورزی توجه ویژه شود. وزارت جهاد کشاورزی چتر حمایتی خاصی از بخش کشاورزی را تعریف و اقدام کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محیط زیست در حال تبدیل شدن به شعارهای روشنفکرانه است، اظهار داشت: موضوع محیط زیست در تمامی سخنرانی‌ها وجود دارد اما دردی از محیط زیست درمان نمی‌شود و ما شاهد هستیم که تالاب‌ها در حال خشکسالی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: منطقه زیبای سراوان تبدیل به محلی برای دفن زباله شده است. خانم ابتکار چرا تدبیری در این زمینه نمی‌شود؟ مردم در عذابند. بوی دفن زباله بوی بدی است. دفن زباله بیماری‌های پوستی و تنفسی را در منطقه ایجاد کرده است. تقاضای ورود جدی سازمان محیط زیست و وزارت کشور را به این موضوع داریم.

وی افزود: دولت یازدهم و مجلس دهم هیچ کاری مهم‌تر از حل مشکل اشتغال جوانان و به ویژه جوانان تحصیلکرده بیکار ندارند. بزرگترین مشکل مردم بیکاری جوانان‌شان است و بزرگترین سرمایه کشور یعنی جوانان مثل شمع در حال آب شدن هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برنامه ششم مجدد به مجلس ارائه کند، اظهار داشت: برنامه ششم از کتاب آرزوها به چند صفحه کم حجم واقعیت‌ها شود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد در ازای اقتصاد مقاومتی و تحقق آن در سال اقدام و عمل تمام تلاش خود را به این امر معطوف کند.

وی افزود: مطالبات معوق مانده ایثارگران با خانواده شهدا باید هر چه سریعتر پرداخت شود و نیز مطالبات معوق بازنشستگان آموزش و پرورش و بازنشستگان جهاد کشاورزی باید پرداخت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت مانع از دریافت‌های میلیونی و انباشت ثروت در نزد بعضی از مسئولین شود. فیش‌های حقوقی چند میلیونی موجبات نگرانی شدید مردم را فراهم کرده است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند پدیده قاچاق مانند خنجری است که از پشت به نظام وارد می‌شود بنابراین دولت باید ورود جدی به این مسئله داشته باشد. این برای نظام مقدس اسلامی ناپسند است که بگوید دولت عاجز از مهار قاچاق است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل