بازدید 7942

جزییات افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری‌بگیران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 14 درصدی حقوق مستمری بگیران، از کارافتادگان و بازماندگان این سازمان در کلیه سطوح خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 06 June 2016
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش 14 درصدی حقوق مستمری بگیران، از کارافتادگان و بازماندگان این سازمان در کلیه سطوح خبر داد.

به گزارش ایسنا، ‌سید تقی نوربخش در نشستی خبری به اعلام جزییات افزایش حقوق مستمری بگیران در سطوح مختلف پرداخت.

وی با بیان اینکه در جلسه شب گذشته هیات وزیران دو مصوبه مهم داشتیم ادامه داد: مصوبه نخست افزایش حقوق مستمری بگیران بود.

به گفته وی، از سوی سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد شد افزایش مستمری‌ها در سال 95، 14 درصد باشد که با آن موافقت شد، بر این اساس هم برای حداقلی بگیران و هم سایر سطوح که 30 روز پرداخت حق بیمه دارند، افزایش 14 درصد تصویب شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره مصوبه دوم هیات وزیران نیز گفت: علاوه بر حداقل مستمری همواره مزایایی شامل حق خواروبار، مسکن، عائله‌مندی و حق سنوات منظور می‌شود که سرجمع دریافتی یک مستمری‌بگیر را به بیش از 900 هزار تومان می‌رساند. در واقع حداقلی بگیر بر اساس قانون نداریم.

نوربخش ادامه داد: در این میان ممکن است افرادی باشند که حق عائله‌مندی نداشته باشند و زیر 900هزار تومان دریافت کنند. شب گذشته مصوب شد که حقوق این افراد نیز به بالای 900هزار تومان برسد.

وی با بیان اینکه 53هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی مشمول مصوبه دوم ما خواهند شد و حقوقشان به بالاتر از 900هزار تومان خواهد رسید گفت: کمترین پرداختی ما در سازمان برای مستمریها 864هزار تومان و بیشترین میزان آن هفت برابر حداقل حقوق و دستمزد است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 900هزار مستمری بگیر داریم گفت: بارمالی ناشی از افزایش حقوق‌ها،3400 میلیارد تومان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
افزایش حقوق ها را چرا پرداخت نمیکنید نکنه از سود پول خودمان میخواهید افزایشات را بدهید
تعرفه های پزشکان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد این ده درصد چیزی در حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان خواهد شد یعنی میزان افزایش دریافتی یک پزشک برابر است با ۷ برابر حداقل حقوق. طنز دردناکیست :(
چرا بار مالی مدیران رو میشه جبران کرد ولی مال کارگرای بدبختو نه.
سلام
ان شاءالله مبارک است حداقل امسال به قانون عمل شد و ای کاش بی قانونی سال قبل و کسر 2%از مستمری از غیر حداقل بگیران را هم جبران می کردند.
شما که تا سقف۲۰درصد با توجه به حقوق افزایش را رسانه ای کردید و قرار بود حقوق کمتر از ۱۵۰۰ ؟؟!!دریافتی نداشته باشیم. حالا با کلیه مزایای حکم ۹۰۰تومن ؟؟؟؟؟!!!!میدونید اونهایی که حقوق میلیونی دارن از حدود ۳۰۰تومن افزایش شروع میشه و کسیکه حقوق کم داره ۱۰۰تومن حداکثر افزایش خواهد بود. بی وجدانی هم حد داره،
کسانیکه با 30 یا 35 سال کارکرد باز نشست شده اند حقشان را نادیده نگیرید وحق این افراد را بدهید بکسانیکه 10 یا 15 سا ل ویا کمتر کار کرده اند حق الناس نکنید حق باز نشستگان با سابقۀ بالا را بدهید
پس آن مصوبه که اعلام شد از 12 درصد تا 20 درصد بصورت پلکانی به بازنشستگان و مستمری بگیران داده میشود چه شد . جریان چیست
خسته شدیم از این همه شعار...اقایون مدعی تلاش برای بهبود وضعیت مستمری بگیران هستند ولی درحالیکه حقوق بازنشستگان کشوری ب صورت پلکانی تا ۲۰ درصد افزایش پیدا میکنه حقوق این قشر ک دیگه واژه ضعیف هم نمیشه براش ب کار برد تنها ۱۴ درصد افزایش پیدا میکنه...باید از اقای نوربخش سوال کرد امثال من با ۳۰ سال سابقه با ۱۳۰ هزار تومان کدوم مشکل زندگیم رو برطرف کنم؟خواهشا دست از شعارهای پوپولیستی بردارید...
افزایش ۱۴٪ در همه سطوح یعنی اینکه ازمابهترانی که به تأیید جناب مدیرعامل بیشترین میزان مستمری ( یعنی همان ۷ برابر حداقل ۷×،۸۶۴۰۰۰=۶۰۲۲۸۰۰۰) را تا حالا گرفته اند منبعد با افزایش۱۴٪ حدود یک و نیم میلیون تومن دیگر به حقوق چند میلیونی شان اضافه میشه در حالیکه در حالیکه حدود صد تا صدوپنجاه هزار تومن به حقوق بیش از ۹۰٪ مستمری بگیران اضافه میشه و بس . واین یعنی تبعیض بیشتر و شکاف عمیق تر در بین طبقات جامعه. درحالیکه مسئولین همگی دم از عدالت میزنند.
اين بود قولي كه به بازنشستگان داديد.واقعاخجالت داره.پس افزايش 250هزارتوماني چي شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار