بازدید 88116

در اتفاقی نادر در یاسوج، نوزاد دختر، پسر شد!

یازده روز پس از تولد نوزاد ،بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا می باشد.
کد خبر: ۵۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 06 June 2016
طی یک اتفاق نادر خانواده ای که چشم انتظار نوزاد دختر بودند ،۱۱ روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد، مادر این نوزاد گفت: در ماه ششم حاملگی به سونوگرافی دکتر ح.... مراجعه کردم که در آنجا بمن گفتند که هم خودت و هم فرزندت سالم هستین و هیچ مشکلی ندارید و وقتی از آنها در ارتباط با جنسیت جنین پرسیدم گفتند فرزندت دختر است و در ماه هشتم حاملگی نیز به سونوگرافی دکتر م .... مراجعه کردم باز هم گفتند که جنین مشکلی ندارد و جنسیت آن دختر است.

رقیه یساری در ادامه به وضعیت زایمان خود اشاره کرد و توضیح داد: ۴ ساعت قبل از زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری شدم و با عمل سزارین نوزاد به دنیا آمد.

یساری گفت: بعد از زایمان نوزاد را بستری کردند و طی این هفت روز من به صورت مداوم به بچه سر کشی می کردم اما اجازه نزدیکی به نوزاد را به من نمی دادند و حتی اجازه نمی دادند من پوشک بچه را عوض کنم.

وی ادامه داد: یازده روز پس از تولد نوزاد، بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا می باشد.

مادر این نوزاد عنوان کرد: پس از اینکه ما به روستای میمند که محل سکونت خودمان است مراجعه کردیم پس از چند روز شخصی به گوشی شوهرم تماس گرفت و عنوان کرد که شما بچه من را برده اید و من قصد دارم که از شما شکایت کنم.

رقیه یساری با اعلام اینکه پس از این واقعه ما نیز به بیمارستان مراجعه کردیم گفت: پس از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم شخصی که تماس گرفته است مزاحم تلفنی بوده است.

وی در پایان گفت: با همه این وقایع ما قصد داریم از طریق پزشکی قانونی و آزمایش DNA پی گیری کنیم که چرا بچه ما که اعلام شده بود دختر سالم است و الان پسر بیمار تحویل داده شده است و اینکه چرا تا چند روز اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به ما نمی دادند.

پس از گفت و گو با مادر نوزاد سراغ مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد رفتیم که ایشان اظهار بی اطلاعی کردند و تلاش ما جهت تماس با رئیس بیمارستان امام سجاد به جایی نرسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳۷
هردم از اين باغ بري ميرسد!!!!!!!
مرگ بر... بی مسئولیتی
مشکوکه ها.حتماً آزمایش بگیرند.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
این بیمارستان بلای جان مردم یاسوج و استان شده اگر پیگیری کنید خبر های بدتری از این بیمارستان خواهید شنید. یکی نیست این بیمارستان رو سر و سامان بده؟
تابناک قضیه بو داره ! تابلو هستش که بچه ها رو جابجا کردن !!
پناه بر خدا ....چقدر بی مسیولیت!!!!!!!!!!!!!!!
بیان اینگونه اخبار سبب احقاق حق مظلومانی میشود که در حالت طبیعی فریاد رسی ندارند.
این یکی از وظایف خبرنگاران است.
ممنون
توی بیمارستان به جای این که پوشک بچه رو عوض کنن، خود بچه رو عوض کردن
بااحتمال صددرصدیاسونوگرافی اشتباه کرده یابیمارستان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
دانشمند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بابا باهوش لابد کره زمین گرده آسمونم آبی!؟
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چشم بسته ، غيب گفتي شما
عجب بیمارستان های بی در و پیکر و قانون شدن البته بعضی ها
خواهشا

حتما پيگيري كنيد
حتما آزمایشات بیشتر لازمه؛
ولی به طور کلی خطا در سونوگرافی و تشخیص گاها پیش میاد؛
ولی چطور بدو تولد جنسیت بچه رو نمیدونستن؟! تو این یازده روز!
مدیران بیمارستان را در حد معقول شکنجه کنید تا حقیقت ماجرا هویدا شود
آقاي وزير بهداشت با سلام
اين هم وطن آنگونه كه معلوم است كسي بجز خدا راندارند و اميدوارم كه در دولت اسلامي به داد ايشان رسيدگي شود چرا كه وكيل و ولي ايشان خود خداست و ايشان قضاوت خواهد كرد . با تشكر از سايت تابناك
اتفاق نادرنيست خيلي هم رايجه چون بچه عوض شده بايدتست دي ان اي بگيرن متاسفانه زايشگاه مراقب نيستن واين مشكلات پيش مياد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
تو این مملکت هرچیزی ممکنه!
بنداز بندازه
بهتره که مثل قدیما توی خونه زایمان بشه .امنیتش بالاست
تابناک جان این اتفاق اصلا نادر نیست

در بسیاری از موارد در سونوگرافی ها نمی توان به درستی تشخیص داد که فرزند پسر است یا دختر و اغلب پزشکان می دانند برای اینکه در جامعه سنتی دچار مشکل نشوند اعلام می شود فرزند دختر است. این موضوع در بین پزشکان کاملا شناخته شده است و اصلا جای تعجب ندارد.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
امروزه بيماري هاي بسيار پيچيده توسط دستگاه هاي سونو تشخيص داده ميشه ، تشخيص جنسيت اونم تو ماه هاي 8 و 9 جزء بديعيات ، جنسيت فرزند من تو ماه 2 توسط دكتر تشخيص داد شد ( البته از روي شكل استخوان بندي )
متاسفانه یاسوج مرتب در حوزه پزشکی با خبرهای عجیب مردم را غافلگیر میکند
هر دم از این باغ........
نادر!!!!!! بیخیال بابا...دختر من وقتی بیمارستان بود نوزادی تو اون بخش بود که پسر بود بعد چهل روز گفتن دختره باید عمل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
من به نظر خودم منفی دادم... با توجه به تیتر نظر دادم... بابا تابی جون تیترهاتو بهتر کن.. این مورد واقعا مشکوک و قابل پیگیری هستش... تابی جون لطفا جوابمو واسه نظرم بزار
خخخخخخ
عوض شده بچه تون
بهترین و بهترین کار همون دنیا اومدن بچه تو خونه هست ...... مثل زمانهای قدیم ..... الان تو این بیمارستانها صد مدل گرفتاری پیش میاد ..... بچه عوض میشه .... و بعد اونم دوندگی و ناراحتی و خرج کردن شروع میشه
اين چه طرز تيتر زدنه ..دراتفاقي نادر ...درست بنويسيد آقا مردمو سركاربردن كارزشتي است ..
مراقب باشند بيشتر يه هو ميبيني تك جنين يه هوي چند قلو تحويل والدين ميدن
مثل روز روشنه که بچه عوض شده .....تو اون بیمارستان یکی از این موضوع باخبر بوده دلش نیموده این قضیه به همین راحتی برای خلافکارا تموم بشه ....بصورت ناشناس تماس گرفته که این خانواده رو به شک و پیگیری وادار کنه ....دختر این خوناده با پسر بیمار یکی دیگه که پول داشته یا از خود بیمارستانه عوض شده ........شک ندارم
وقتی تو سونوگرافی بچه رو کیست تشخیص میدن دیگه ...
چه اتفاق نادری
بیمار بعد از یازده روز نتوانسته رئیس بیمارستان را ببیند این یعنی پاسخگویی
مدیر محترم سایت. گرچه این خبردر سایت های دیگر هم منتشر شده است، ولی خواهش می کنم لااقل شما پایه علمی خبر را منتشر بفرمایید:
تشخیص دختر بودن جنین در سونوگرافی در صورتی است که اندام مردانه دیده نشود. لذا هیچ گاه تشخیص دختر بودن جنین قطعی نیست چون ممکن است جنین خم باشد و یا پاهای وی در شرایط خاصی جمع باشد. ضمنا تشنج داشتن یا نداشتن نوزاد چیزی است که پس از تولد مشخص می شود و جنین در رحم تشنج ندارد که در سونوگرافی بخواهد دیده شود!!!!! این خبر اصلا عجیب نیست و خانواده نوزاد بهردلیل قصد بزرگنمایی یا سواستفاده دارند.
تجربه به من ثابت كرده ، امروزه هيچ اعتمادي نميشه حتي به بهترين بيمارستان ها و دكتر ها كرد ، البته نه اينكه از روي عمد باعث چنين مشكلاتي بشن ، بلكه بيمارستان ها دنباله درآمد بيشتر با هزينه كمتر شدن و دكترها ي حاذق نيز يا انقدر سرشان شلوغ هست كه ديگر فرصت كافي براي رسيدگي كامل به بيماران را ندارند ، پزشكاني هم كه در حال معروف شدن هستند بدنبال طي كردن يك شبه ره صدساله مي باشند ، ما بقي دكترها هم كه از غافله جامانده اند يا واقعاً توانايي علمي و تجربي راندارند و يا اينكه از بد روزگار درگير مشكلات ديگر بوده و رمق رسيدگي به بيماران با جون و دل را ندارند ، اين است حال و روز امروز جامعه پزشكي
بنظر بنده همان تلفنی که زده شده مزاحم نبوده بلکه مراحم وعین واقعیت روگفته ولازمه ان شماره روردیابی کنن وازمایش هم ازبچه بگیرن لطفابعدا نتیجه ازطریق تابناک اعلام شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی