بازدید 4977
۱
سوژه

جنگ مدیریتی و استفاده از نام منصوریان برای بقا در استقلال!

باشگاه استقلال این روزها با چالشی رو به رو شده که برخی ها برای فرار از آن از نام منصوریان استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 05 June 2016
در حالی که علیرضا منصوریان هنوز برگه قراردادش خشک نشده نام او وارد جنگ مدیریتی این باشگاه شده است.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان کمتر از 5 روز است که به استقلال آمده و هنوز برگه قرارداد درون باشگاهی وی خشک نشده ناخواسته خودش را وارد جنگ مدیریتی در استقلال دید!
 هواداران استقلال که از نتایج و عملکرد مربیان و مدیران این باشگاه به خصوص در چند فصل اخیر به شدت ناراضی هستند و حتی هفته گذشته مقابل وزارت ورزش تجمع کردند با حضور منصوریان در این تیم تا حدودی به آرامش نسبی رسیدند اما اختلاف در هیات مدیره باشگاه استقلال و همچنین جو منفی علیه افشارزاده به خاطر تمام وقت در اختیار نبودن وی باعث شد تا هواداران این تیم باز هم نگرانی روز های قبل از حضور منصوریان را درون خود حس کنند.
در حالی که شنیده می‌شود وزارت ورزش تصمیم دارد در باشگاه استقلال تغییرات کلی ایجاد کند اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود منصوریان پیغام داده تا در صورت روی کار آمدن قنبرزاده از استقلال خواهد رفت.
مربی جوان و البته محبوبی که فصل گذشته تمام تلاش خود را برای استقلال شدن انجام داد و همیشه ادعا کرده با یک اشاره به این تیم می‌اید حالا وارد گروکشی و جنگ مدیریتی شده که خودش اصلا آن را دوست ندارد  و به جای آن می‌خواهد تیمش با ارامش کار را آغاز کند.
به نظر می‌رسد منصوریان بیش از اینکه دوست داشته باشد وارد جنگ مدیریتی شود به فکر بستن استقلال و آماده کردن تیمش برای فصل اینده است اما در این گیرو دار برخی از اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه بیشتر به فکر خود هستند و برای ماندن تلاش می‌کنند که همین رفتارها منصوریان را مردد کرده است.
باید دید آیا در نهایت آرامش بر استقلال حکمفرما می‌شود یا ...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من هم به عنوان یک هوادار استقلال از شما تشکر می کنم که پارسال کراری که به تمام ایرانی ها توهین کرد پول میاردی دادیم و بعد به رحمتی قرارد 2 میلیاردی دادیم و فقط پول رضایتنامه روزبه چشمی و میثیم مجدید 1 میلیارد اونم نقدی پرداخت کردیم و مربی ناکارآمدی مثل مضلومی و دستیارانش که باعث افت فوتبال کشورمون شدن 4 میلیارد.امین حاج محمدی که چند تا بازی بیشتر نکرد با قرارد دادا 1 میلیارد و 200 میلون پرداخت شد و امید ابراهیمی هم قرار داد 2 میلیاردی و دستمزی به قول مدیر عامل اسبق سپاهان ما قادر به پرداخت اون نیستیم رو پرداخت کردن و هر صال هم دو تا قرارداد می بندیم یکیش واسه افکار عمومی و فریب دادن مسولین بعد یکی دیگش تو باشگاه بایگانی میشه که رقم های نجومی توشه باید واسه این مسولان تاسف خورد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار