بازدید 9755

غائله منطقه گاومیش آباد دزفول خوابید

شامگاه گذشته خبر درگیری گسترده در منطقه گاومیش آباد از توابع دزفول در شبکه‌های مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۵۹۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱ 05 June 2016
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول گفت: پس از درگیری شامگاه گذشته در منطقه گاومیش آباد دزفول و حضور نیروی انتظامی آرامش به این منطقه بازگشت.

به گزارش تسنیم از دزفول، علی الهامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شامگاه گذشته خبر وقوع یک درگیری گسترده در منطقه گاومیش آباد به اطلاع نیروی انتظامی شهرستان دزفول رسید و واحدهای انتظامی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی این حادثه با کمترین خسارت و زمان حل و فصل و با متخلفان طبق قانون برخورد شد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: علت این درگیری قومیتی بوده و در حال حاضر با توجه به پیگیری‌های نیروی انتظامی امنیت کامل بر منطقه  حاکم است.

وی گفت: علت این حادثه به درگیری و قتل یک نفر در اصفهان و اختلاف نظر خانواده‌های  آن‌ها مربوط می‌شود که در حال حاضر با تلاش نیروی انتظامی با متخلفان برخورد شده است.

الهامی بیان کرد: از میزان تلفات و خسارت‌های وارد شده پس از این واقعه اطلاعی در دست نیست و پس از برسی های نهایی و از طریق مراجع رسمی اخبار این حادثه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: شهروندان قبل از انتشار مطالب از فضاهای مجازی نسبت به احراز صحت آن از طریق منابع و مراجع رسمی اقدام و از انتشار اخبار کذب مربوط به این حادثه جلوگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار