بازدید 3521

ماجرای پیشنهاد به بنگر در مراسم عروسی مهاجم پرسپولیس!

کد خبر: ۵۹۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 04 June 2016
محسن بنگر در مراسم عروسی علی علیپور با پیشنهاد خونه به خونه بابل در حد شفاهی رو به رو شد.
به گزارش تابناک ورزشی، این روزها شایعات زیادی مبنی بر حضور محسن بنگر در تیم خونه به خونه بابل شنیده می‌شود و حتی گفته شده این بازیکن 2 میلیارد از این باشگاه بابلی دریافت خواهد کرد.
حالا علی امیری شرح ماجرا می‌دهد و می‌گوید: حسن‌زاده مالک باشگاه در مراسم جشن عروسی علی علیپور به بنگر گفت که خونه به خونه تیم خودش است. او هم برای حضور در خونه به خونه ابراز علاقمندی کرد. البته گفت که اولویت اول، دوم و سوم او پرسپولیس است و پس از آن به دنبال حضور در خونه به خونه خواهد بود.

قائم‌مقام باشگاه خونه به خونه افزود: با وجود اینکه بنگر پیشنهادهای خوب دیگری هم جز پرسپولیس دارد اما غیرت و تعصبش است که می‌خواهد به تیم خونه به خونه کمک کند. حتی اگر این اتفاق هم نیفتد باز هم ما نسبت به مردانگی که او انجام داده از او متشکریم. ما هم دوست داریم که بنگر در پرسپولیس بماند چرا که واقعا این تیم را دوست دارد.

امیری تاکید کرد: ما هیچ پیشنهاد مالی به بنگر ندادیم و او هم هیچ مبلغی را درخواست نکرده است. حضور او برای ما افتخار است و همانطور که گفتم تنها یک صحبت کوتاه بین مالک و بنگر مطرح شده است و مذاکره‌ای در کار نبوده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل