بازدید 3121
۱

رئیس هیات مدیره استقلال به دنبال برکناری افشارزاده

کد خبر: ۵۹۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 04 June 2016
به نظر می رسد هیات مدیره استقلال به این نتیجه رسیده تا بهرام افشارزاده دیگر به عنوان سرپرست باشگاه یا مدیرعامل در کنار این تیم نباشد.
به گزارش تابناک ورزشی، چند وقتی است که بحث جدایی بهرام افشارزاده از استقلال مطرح می شود. حتی ثبت نام او در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هم عنوان شد تا این خبرها به واقعیت نزدیک تر شود. هر چند که افشارزاده در چند نوبت این اخبار را تکذیب کرد. اکنون که سرمربی تیم مشخص شده و روند نقل و انتقالات باشگاه در حال پیگیری است جدایی افشارزاده محتمل‌تر به نظر می رسد. در این خصوص مقداد نجف نژاد صحبتی را مطرح کرده که نشان می دهد خود مسئولان این باشگاه هم راضی به ماندن افشارزاده نیستند.
نجف نژاد در این باره می گوید: : دیگر با کسی رودربایستی ندارم. همه باید برای قهرمانی استقلال تلاش کنند و در ابتدا باید تکلیف مدیرعامل را مشخص کنیم. ما چند بازیکن کلیدی خوب را گرفتیم و هواداران نگران نباشند. تیم خوبی را برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر خواهیم بست. من صبح امروز به آقای توفیقی زنگ زدم و تقاضای یک جلسه بدون حضور مدیرعامل را کردم. با احترامی که برای آقای افشارزاده قائلم، باید بگویم ما یک مدیر تمام وقت برای استقلال می خواهیم و ایشان باید از استقلال برود چون مسئولیت سنگینی در وزارت ورزش دارد. درست است او کمک بسیاری به استقلال در این دو سال انجام داده اما دیگر وقتش است یک نیروی خوب و جوان به عنوان مدیرعامل در باشگاه حضور یابد و پا به پای منصوریان برای موفقیت استقلال تلاش کند. مدیر عامل باید به تیم های پایه هم سرکشی کند تا بازیکنان خوب را به بزرگسالان معرفی نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکی به من بگه مگر این آقا قرار نبود بعد از حذف استقلال به خاطر دیر ارسال کردن لیست از صفحه ورزش کشور حذف بشه.؟؟ پس الان چی میخاد ديگه؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر