بازدید 5255
۷
واکنش

حمله بی سابقه دو عضو هیات مدیره استقلال با ادبیات عجیب

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:من با آنکه به گفته معینی از مزرعه به فوتبال آمده ام از خیلی ها بیشتر می فهمم.
کد خبر: ۵۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 04 June 2016

مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال بابت صحبت هایی که مسعود معینی علیه او انجام داده بود واکنش تندی نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مقداد نجف نژاد در خصوص صحبت های مسعود معینی دیگر عضو هیات مدیره استقلال علیه خودش در رسانه ها و اینکه گفته بود نجف نژاد از مزرعه به فوتبال آمده، اظهار داشت: من افتخار می کنم که از مزرعه به فوتبال آمدم چون آنها قشر زحمتکش جامعه هستند و هرکسی نمی تواند کار سنگین آنها را انجام دهد. بنده چهار دوره نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بودم. دو دوره رئیس فراکسیون ورزش مجلس بودم. فعال ترین عضو این گروه در بین 250 عضو و نماینده بودم. 12 سال در کنار استقلال هستم.

وی افزود: فکر نمی کنم این عناوین کم بوده باشد. ما سال ها برای موفقیت استقلال قدم های بسیار بلندی برداشتیم  و با آدم های بسیار بزرگی در استقلال همکار بودیم. چیزهای بسیار خوبی از این دوستان در استقلال یاد گرفتم و هرجا صلاح و تقویت استقلال مدنظر بوده کوتاهی نکرده ایم.

رئیس هیات مدیره استقلال همچنین تصریح کرد: همیشه فکر می کنم شان اعضای هیات مدیره را حفظ کردم و هیچ وقت از مدار ادب و اخلاق خارج نشدم. من امانتدار جلسات هیات مدیره بودم اما هیچ وقت این گونه آدم هتاک در هیات مدیره ندیده بودم. این جور افراد جایشان در چاله میدان است. من به عنوان رئیس هیات مدیره همانند سایر اعضا نظری داشتم. دو بازی به پایان لیگ مانده بود. تیم شرایطی استثنایی داشت و می توانست قهرمان شود. تلاش مظلومی هم چند هفته ای بود که نتیجه نمی داد و نتوانسته بود نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کند. ما باید شوک وارد می کردیم. چهار مرتبه گفتم مظلومی باید عوض شود. اولین بار قبل از بازی با تراکتور بود که هیات مدیره موافقت نکرد.

نجف نژاد همچنین اضافه کرد: بعد از باخت مقابل این تیم دوباره درخواست تغییر مربی را دادم. این بار بیشتر تلاش کردم اما اعضا چهار به یک خواهان حضور مظلومی بودند. برای جام حذفی دوباره درخواست کردم و این بار اصرار داشتم که منصوریان سرمربی استقلال شود. اعتقاد شخصی بنده این است که اگر منصوریان سرمربی استقلال بود ما در جام حذفی قهرمان می شدیم که این اتفاق دوباره نیفتاد. بعد از شکست در فینال حذفی و از دست رفتن قهرمانی در همان آبادان تقاضای جلسه کردم. این بار بدون رودربایستی چون اعتقاد داشتم هواداران خواهان حضور منصوریان هستند. ایشان نتایج بسیار خوبی در دو فصل گذشته در نفت تهران گرفته بود و زمان آن بود که یک نیروی جوان به استقلال تزریق شود. 

وی در ادامه تصریح کرد:گزینه های دیگری هم به ما معرفی شد و بنده صلاح ندیدم با آنها مذاکره شود. چون اگر می خواستیم معطل سایر اعضا شویم حداقل یک ماه فرصت را از دست می دادیم. فکر می کنم ما بهترین تصمیم را گرفتیم. از آقای گودرزی هم تشکر می کنم که از ما حمایت کرد و اختیار تام داد تا بتوانیم منصوریان را سرمربی استقلال کنیم. قول می دهم که با منصوریان تا قهرمانی آسیا هم پیش رویم.

نجف نژاد در پایان گفت: من صحبت های معینی از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهم کرد چون این گونه نیست که هرکسی در جای دیگری مشکل داشته باشد در محیط ورزش این گونه بی احترامی و هتاکی کند. من با آنکه به گفته ایشان از مزرعه به فوتبال آمده ام از خیلی ها بیشتر می فهمم. من بعد از جلسه هیات مدیره اول هیچ کجا مصاحبه نکردم و حتی اگر این کار را انجام می دادم به هیچ کسی ارتباط نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
متأسف باید بود برای آدم‌های متکبری که به جای استدلال به بادی تکیه می‌کنند که درونشان را پر کرده است.
با وجود ادم هایی مانند شما همان بهتر که استقلال قهرمان نشود.
چرا می‌گویید پاسخ تند؟ متأسفانه بی‌ادبی آقای معینی تندتر بوده است. اقای نجف‌نزاد خیلی لطف کرده این‌طوری پاسخش را داده...
سلام. آقای معینی از کجا آمده اند عایا?!
واقعا آقای معینی استاد دانشگاه است فکر نکنم من فکر کنم شوخی کردن معینی استاد دانشگاهه من فکر کنم شوخی کردند مردم بخندند مگه استاد دانشگاه هم بلد حرف بد بزنه ولی انگار آره بلده متاسفم
اینا بخیال خودشون قحط الرجاله که اینقدر من ومن می کنند
آقای نجف نژاد حضور در مجلس دلیلی برای عضویت در هیات مدیره باشگاه ورزشی نمیباشد . امثال شما ورزش این کشور را نابود میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار