بازدید 17386

مرگ دلخراش راننده‌ تاکسی مقابل فرودگاه مشهد

درپی برخورد یک تاکسی با یک کامیونت مقابل فرودگاه مشهد، راننده تاکسی به‌طرز دلخراشی جان خود را از دست داد
کد خبر: ۵۹۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 04 June 2016
عصر روز چهارشنبه درپی برخورد یک تاکسی با یک کامیونت مقابل فرودگاه مشهد، راننده تاکسی به‌طرز دلخراشی جان خود را از دست داد و درست چندساعت قبل نیز سقوط یک بالابر، مصدومیت شدید مردی ۴٣ساله را رقم زد.

به گزارش شهرآرا، رئیس پلیس راهور مشهد درخصوص جزئیات برخورد یک تاکسی ام‌وی‌ام با کامیونت مقابل فرودگاه مشهد رخ داد، گفت: با گزارش بروز این حادثه، تیمی از عوامل گشت راهور به محل حادثه اعزام شد.

سرهنگ گرایلی افزود: در این حادثه، راننده یک تاکسی ام‌وی‌ام هنگام خروج از فرودگاه پس از برخورد با یک کامیونت واژگون می‌شود که درپی این حادثه، راننده ۶٠ساله آن جان می‌بازد.

وی با اشاره به نظر کارشناسان پلیس راهور در صحنه تصادف، بیان کرد: این حادثه درپی رعایت‌نکردن حق‌تقدم هنگام گردش در دوربرگردان ازسوی راننده کامیونت اعلام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد درخصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار ما گفت: با گزارش این سانحه که حدود ساعت ١٨روز چهارشنبه رخ داد، آتش‌نشانان ایستگاه شهدا به‌همراه جرثقیل ایستگاه۶ به محل اعزام می‌شوند.

حسن جعفری با اشاره به اینکه راننده پس از پیاده‌کردن مسافرانش در فرودگاه درحال خروج بوده که این سانحه رخ می‌دهد، افزود: با تلاش آتش‌نشانان، جسد این راننده که همان دقایق اول جان باخته بود، بیرون کشیده شد و با استفاده از جرثقیل، خودرو به حالت اولیه بازگردانده شد.

بالابر غیراستاندارد، حادثه آفرید


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد در ادامه به حادثه سقوط یک شهروند هنگام استفاده از بالابر در مشهد خبر داد و افزود: این حادثه صبح چهارشنبه گذشته در یک رستوران واقع‌در بولوار هدایت رخ داد.

جعفری افزود: فردی ۴٣ساله هنگام جابه‌جایی با این بالابر برای رفتن به طبقه منهای‌یک، به فاصله چهارمتری سقوط کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل و با استفاده از بسکت نجات، این فرد را که از ناحیه کمر دچار جراحت شده بود، به سطح زمین منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که نقص فنی موجب بروز این حادثه شده‌ است، گفت: این بالابر غیراستاندارد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل