بازدید 12388
۳
سوژه

کاپیتان استقلال ناظر امضای قرارداد رحمانی/پست دردسرسازی که پاک شد!

مهدی رحمتی هنگام قرارداد بختیار رحمانی با افشارزاده در دفتر یکی از نزدیکان مدیرعامل استقلال حضور داشت اما سوال اینجا است که چرا رحمتی باید در هنگام امضای قرارداد بازیکنان حضور داشته باشد؟
کد خبر: ۵۹۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 03 June 2016
مهدی رحمتی درست چند لحظه بعد از استقلالی شدن بختیار رحمانی عکس خود را در کنار وی منتشر اما دقایقی بعد پاک کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، سال گذشته و درست در روزهایی که استقلالی ها در حال امضای قرارداد بودند این شایعه به وجود آمد که وی در رفت و آمد بازیکنان تاثیر گذار است و به  افشارزاده و پرویز مظلومی مشاوره می دهد هر چند هر دو نفر این موضوع را تکذیب کردند.
در اواسط فصل این پرویز مظلومی بود که به بازیکنان استقلال گفت اگر پولتان را می خواهید به رحمتی بگویید تا او با هیات مدیره صحبت کند. همان روزها بود که بازیکنان اعتصاب کردند و جالب این بود که رحمتی به هنگام دریافت چک های بازیکنان در محل باشگاه حضور داشت و در حضور چند عضو هیات مدیره نشست و با بازیکنان درباره دریافت چک هایشان صحبت کرد. اما این برای فصلی بود که مظلومی حضور نداشت. سرمربی که حتی بعد از برکناری اش زیاد جنجال نکرد و به قولی یک مربی محتاط بود.
کاپیتان استقلال ناظر امضای قرارداد رحمانی/پست دردسرسازی که پاک شد!
حالا با آمدن منصوریان خیلی ها ادعا کردند که وی کسی است که اجازه بازیکن سالاری را نمی دهد به خصوص وقتی اتفاقات هفته های آخر در دیدار با تراکتوذرسازی و پرسپولیس و فینال جام حذفی رخ داده بود اما ظاهرا این هم پایان ماجرا نیست. رحمتی که در اواخر فصل خیلی ها او را با محروم نویدکیای سپاهان مقایسه کردند در موقع امضای قرارداد بختیار رحمانی باز هم در دفتر افشارزاده حضور داشت. وی درست در لحظاتی که خبر امضای قرارداد هافبک فصل پیش تراکتورسازی زسانه ای شده بود عکس خودش و رحمانی را با همان لباسی که با افشارزاده عکس انداخته بود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا به نظر برسد باز هم شاهد سناریوی امضای قرارداد بازیکنان در ابتدای فصل توسط افشارزاده و در حضور کاپیتان استقلال باشیم.
این اتفاق امروز در حالی رخ داد که رحمتی فقط چند دقیقه بعد متوجه شد چه اشتباهی کرده و بلافاصله عکس اینستاگرامش را پاک کرد.
حال باید دید آیا منصوریان هم مثل مظلومی که خیلی ها می گفتند تاثیر پذیر است رفتار می کند یا ....
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خوش اومدی بختیار عزیز که ازپول عربها گذشتی
و به استقلال اومدی
با اینکه منضوریان اصولگراست, منتظر نوید کیای امسال استقلالی ها باشید(رحمتی)
چرمیخواهیدبرای استقلال حاشیه درست کنید دست برداریدازاین کارها ماهواداران استقلال رحمتی رابزرگترتیم میدانیم وکمکش هم برای جذب بازیکن هیچ مسئله ای ناره وخیلی هم خوبه وهمه ما باید ممنون دارش باشیم وسلام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار