بازدید 3226

ارائه خدمات درمانی به 250 نفر از زائرین امام راحل

کد خبر: ۵۹۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 03 June 2016
مدیرعامل شرکت شهر سالم از ارائه خدمات درمانی به 250 نفر از زائرین بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (ره)در درمانگاه 20 تخته این شرکت در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن علی غفاری با اشاره به ارائه خدمات درمانی به 250 نفر از زائرین تا پایان روز 13 خردادماه گفت: سه نفر از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس کمیته سلامت و درمان مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)، مسایل گوارشی و سرماخوردگی را بیشترین علت مراجعه زائرین به درمانگاه این شرکت خواند و افزود: این شرکت در فضایی به مساحت 400 مترمربع ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حرم امام خمینی(ره) را برعهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش رضایت زائران را در برنامه های هر سال مدنظر داشته ایم، خاطرنشان کرد: امسال نیز به لطف خدا و همکاری ستاد برگزاری مراسم در شهرداری تهران، این خدمات در ساختمان ستاد مرکزی برگزاری سالگرد بزرگداشت امام خمینی (ره) واقع در جنوب ایستگاه مترو حرم مطهر با حضور بیش از 70 نفر از پرسنل بهداشتی، درمانی و پشتیبانی به نحو مطلوبی ارائه می شود.

غفاری با اشاره به اینکه سال گذشته به بیش از 1966 زائر مرقد امام راحل خدمات درمانی ارائه شد، تصریح کرد: این درمانگاه دارای 20 تخت معاینه و بستری در دو بخش زنان و مردان است که شامل بخش های اورژانس آقایان و بانوان، بستری آقایان و بانوان، اطاق CPR(احیاء) و جراحت های محدود، داروخانه و بهداشت، تا پایان مراسم، پذیرای مراجعین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این درمانگاه خدمات پزشک عمومی و طب اورژانس به صورت شبانه روزی ارائه خواهد شد و پرسنل شرکت شهر سالم شهرداری تهران شامل پزشک، پرستار، تکنسین اورژانس، کارشناسان بهداشت و عوامل ستادی در شیفت های تعیین شده به زائرین خدمات ارائه خواهند نمود.

بر اساس گزارش ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران، غفاری همچنین با اشاره به خدمات رسانی هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس اورژانس شرکت شهر سالم در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد:این آمبولانس ها مجهز به تمام تجهیزات اورژانس بوده که در درمانگاه مستقر و نسبت به ارائه خدمات و همچنین ارجاع بیماران به مراکز درمانی با هماهنگی اورژانس تهران اقدام می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار