بازدید 93756

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!

متأسفانه عده اى به او فحاشى مى كنند و از او طلبكاراند! يادتان باشد او به كسى فحش نداد، ولى ناسزا شنيد! او به كسى قولى نداده بود كه ضدش را عمل كند؛ اما خيلى ها از او انتظارات خودخواسته داشتند و چون او كار خودش را كرد، ناراحت شدند! اول، چرا توقع داريم؟ و دوم چرا فحاشى مى كنيم؟
کد خبر: ۵۹۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 03 June 2016
حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!
رفتار «قیم‌مآبانه» گروهی از حاضران در فضای مجازی در برخورد با هنرمندان در روزهای اخیر، منجر به توهین‌های وسیع به شهاب حسینی، بازیگر فیلم «فروشنده» به دلیل اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان (عج) شد؛ جنگ روانی که با واکنش های متعددی همراه شد و جدی‌ترین این واکنش‌ها از سوی رضا کیانیان بود.

به گزارش «تابناک»، اختتامیه شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن با اهدای جوایز بهترین بازیگر به شهاب حسینی و بهترین فیلمنامه به اصغر فرهادی برای فیلم «فروشنده» برای ایران به پایان رسید تا بدین ترتیب، شهاب حسینی، مهم‌ترین جایزه بازیگری را تاکنون برای سینمای ایران به دست آورده باشد و بیش از پیش بدرخشد.

شهاب حسینی پس از دریافت جایزه‌اش، از هیأت داوران تشکر کرد و گفت: «مطمئنم الان روح پدرم نظاره گر من است. از ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی بابت انرژی که به من دادند، تشکر می‌کنم. این جایزه را از مردم دارم، پس با تمام وجود و عشق به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم». این گفته‌ها طبیعتاً به معنای اهدای معنوی جایزه بود و هیچ محدودی برای اهدای معنوی دیگری باقی نگذاشته بود.

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!

پس از بازگشت تیم سازنده «فروشنده» به ایران، شهاب حسینی نشست خبری این فیلم در تهران را با بیان این جملات به پایان رساند: «بسیار خوشحالم و به فال نیک می گیرم که ‏شب نیمه شعبان این جایزه را در کن گرفتم و این هدیه ناقابل را به آستان مبارک ایشان در جمکران تقدیم می کنم‏»؛ اما رویکرد ارزشمند این بازیگر بااخلاق سینمای ایران، با واکنش‌های تندی در فضای مجازی همراه شد و یک جنگ روانی علیه حسینی شکل گرفت.

نوع رفتار با حسینی در جریان این عملیات روانی به گونه‌ای «قیم‌مآبانه» بود که تصور می‌شد این جایزه متعلق به این اشخاص هتاک بوده و شهاب حسینی حق نداشته جایزه را علاوه بر اهدا به مردم، به ساحت مقدس امام زمان اهدا کند و البته مشخص نیست در کشوری که قریب به اتفاق جمعیتش را شیعیان تشکیل می‌دهند، این دو اهدا چه منافاتی با هم داشت؟

در این میان برخی رسانه‌ها اظهاراتی را به نقل از شهاب حسینی منتشر کردند و آن را واکنش این بازیگر به عملیات روانی اخیر خواندند. در این اظهارنظر، حسینی تأکید کرده است: «کوچک‌ترین اهمیتی به این موضوعات نمی‌دهم؛ اگر خداوند بخواهد آتش خشم و غضب و حسد تبدیل به گلستان می‌شود، همان‌گونه که برای ابراهیم(ع) شد. نه تأیید این افراد من را خوشحال و نه تکذیبشان من را ناراحت می کند».

حواشی حمله به شهاب حسینی برای اهدای جایزه‌اش به ساحت امام زمان!

با این حال، جدی‌ترین واکنش را رضا کیانیان نسبت به هتاکی‌ها علیه شهاب حسینی نشان داد و نوشت: «نمى دانم بالاخره به آزادى هاى شخصى اعتقاد داريم يا نه؟ شهاب حسينى، ابتدا جايزه اش را به مردم و بعد به امام زمان (ع) تقديم مى كند. خب اين يك تصميم شخصى ست! آيا به كسى اجحافى كرده؟ به كسى ضررى زده؟ آيا قبلاً قول داده بوده به امام زمان تقديم نخواهد كرد؟ كه حالا بدهكار شده؟!

متأسفانه عده اى به او فحاشى مى كنند و از او طلبكارند! يادتان باشد او به كسى فحش نداد، ولى ناسزا شنيد! او به كسى قولى نداده بود كه ضدش را عمل كند، اما خيلى ها از او انتظارات خودخواسته داشتند و چون او كار خودش را كرد، ناراحت شدند! اول، چرا توقع داريم و دوم چرا فحاشى مى كنيم؟

دقيقاً مثل برنامه هفت! اين برنامه چرا از همه فيلم سازان جهان توقع دارد مثل هفتى ها باشند و مثل آن ها فكر كنند! در صورتي كه هيچ فيلم سازى از پيش اعلام نكرده و به آن ها قول نداده بوده شبيه آن ها فيلم خواهد ساخت! و حالا كه مانند خودش و با نگاه خودش فيلم ساخته، هفتى ها ناراحتند و اخيراً فحاشى هم مى كنند! و جالب اين جاست كه مدير شبكه ٣ هم از فحاشى دفاع مى كند و معتقد است دارند مدل سينماى مطلوب را ارائه مى كنند!»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۷۵
انتشار یافته: ۶۸
واقعا دین ستیزی تا کی؟ چرا به عقاید هم احترام نمی گذاریم. ...
کلا ما مردم ایران مردم حسود ی هستیم و از خشوحال دیگران ناراحت واز موفقیت آنها از حسودی میترکیم مثل حمله به سایت مسی و....... جایزه مبارک شهاب باشد وبه هرکسی دلش میخواهد هدیه دهد .
از جهل این بعضیها در عجبم
درود بیکران به بهترین هنرمند ایران اقای شهاب حسینی
هر کی به اندازه فهم و شعورش حرف میزنه
بی خیال این حملات،عشق است شهاب حسینی
از دستان کثیف این اجنبی ها جایزه بگیری تقدیم کنی امام زمان!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
اخوی دست کثیف کجا بود؟!!!
به نظرم بیشتر از شما دستاشونو قبل جایزه دادن میشورن :)
به فرهنگ بالای خود در جهان و آن هم به دلیل تاریخ پر افتخارپنج هزار ساله و دوران طلایی هخامنشی و منشور کورش افتخار می کنیم.اینها همه خوبند.ولی پس از آن دوران طلایی زیر یوغ مغولان و اسکندرها و تیمورها و ... بودیم.پس فرهنگ بالایی نداریم.ببینید با حمله به صفحات مسی و خانمی که قرعه کشی جام جهانی را انجام داد و ... چقدر ارزش و فرهنگ پایین خود را نشان دادیم.پس کشور ایران با تاریخی پر افتخار هم اکنون مردم بی فرهنگ زیاد دارد
اگر جایزه اش اهدا نمیکرد داخلی ها این حواشی را راه می انداختند
این جوو های روانی برای اینه که هنرمندان و ورزشکاران مارو از ابراز عقایدشون بترسونن
و یه جوری آدمای با اعتقاد رو امل نشون بدن
سلام
با توجه به اینکه فحاشی کار آدم های سطح پایین جامعه می باشد یک عده آدم با سطح فکر پایین فحاشی کردند که نیازی ندارد شهاب عزیز خود را برای آنها ناراحت کند
شهاب جان تو کار بزرگی کردی
اما دیگه هیچ جایزه ای بهت نمیدن
چون اعتقاداتی در تو هست که غرب ازش خوشش نمیاد.....
به جمع هنرمندای بی ادعا و با اعتقاد مثل ابراهیم حاتمی کیا خوش آمدی داداش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
میگن پلیس اومد دو نفر رو بگیره تو خیابون، یکی دیگه داد زد ما سه تا رو کجا می برید؟ ... آخه به حاتمی کیا چه ربطی داشت؟ ...
یه سوال قیم مآبانه یعنی چی
سرچم کردم چیزی دستگیرم نشد
اگه فحش میدین بهم و منفی میدین پخش نکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
خود رو قیم و ولی کسی بدونی
تابی فرهنگی دوست داشتنی!
شهاب حسینی زود جو گیر شد نه امام زمان و نه مردم نیازی به جایزه ایشان ندارند
شما ام که زندگی تون رو ول کردید چسبيديد به این شهاب حسینی و اصغر فرهادی
شديدا باعث تاسف است رفتار اين غرب زده ها
اگر موئمنان واقعی بروند در خصوص آدمهایی که به شهاب حسینی فحاشی کرده اند تحقیق کنند می بینند آنها سهم بزرگی از فساد را دارا میباشند و چاپلوسانی خرده خشک مغز بیش نیستند
.درود بر شرف و شهامت شهاب
به نظرم بهتره این قشر از مردم اعم از ورزشی و هنری دنبال حاشیه سازی نروند و محبوبیت خودشون رو بین تمام اقشار جامعه حفظ کنند ! همین
شهاب جان ناراحت نشو تند روها همشون بی تربیتند
احسنت به این بازیگر
فکر نمیکنم منافاتی بین اهدای معنوی این جایزه به مردم و امام منتطر اونها وجود داشته باشه.
ضمن اینکه این نوع موضع گیریها و کج رفتاری‌ها عادت یک عده شده. وقتی برای کشته شدگان فرانسه اشک میریزند و شمع روشن می‌کنن و در عین حال با کشته شدگان لبنان کاری ندارن ازشون سوال میشه میگن خوب نطر شخصیه. اما حالا شهاب حسینی حق نداره نظر شخصی داشته باشه.
اندکی تفکر...
ببخشید به نظر من آقای حسینی در حقیقت جایزه را به یک سمت و سو اهدا کرده . ما مردم ایران و امام زمان(عج) آنچنان در هم آمیخته هستیم که جهت و سمت و سوی ما تفاوتی با هم ندارد . مثل اینست که ایشان بگوید " من جایزه را به مردم ایران و شهرهای : شیراز ، تهران ، اصفهان و .... تقدیم میکنم " . مگر این دو گفته با هم متناقض است ؟!؟!!؟
شهاب حسینی ستاره درخشان سینمای ایران وان شاا... جهان خیلی میخواند مرد
گروهی از این که می بینند شهاب حسینی وفادار با دین و مذهب خود هست عصبانی و ناراحت اند. و از اینکه ترانه علیدوستی خود را فمنیست معرفی میکند خوشحال اند. این گروه با شهاب حسینی یا حرف هایش مشکل ندارند بلکه با اسلام مشکل دارند
احتمالا اگر به کوروش تقدیم می کرد این دهه هفتادیهای بی قید و بند بجای توهین تمجید هم می کردند ازش!!!
این جماعت کج اندیش شعبان بی مخ هایی هستندکه همه چیز را برای خود میخواهند و به نظر و ازادی فردی اندک اعتقادی ندارند البته اگر در جهت میلشان باشد از ان دفاع هم میکنند نمونه اش خالکوبی دست علیدوستی که ان را در راستای ازدای دانسته اما نظر شهاب حسینی که نظر تعداد کثیری از ملت می باشد را بر نمی تابند
شهاب افتخار میهن است. مدیر شبکه سه هم مزاح میفرمایند.
در کمال احترام آقای فراستی هر وقت میخواستم ببینم صبرم چقدر افزایش یافته برنامه شما را میدیدم روزی دیدم ایوب شده ام پای برنامه هفت!
سپس اندیشیدم موسی هم پیامبریست بزرگ موسی شدم و شما را با من میدونم مقایسه بنمودم برادر من چه اعتماد بنفسی داشتی به هر حال موجبات انبساط خاطر ما را با تحلیل هایی کودکانه فراهم می آوردی. از منظر دیگری به قضیه نگاه کن تا اذیت نشوی یک عمر تریبون مفت با حمایت اشتباه گیر آوردی و نفس ... ات تو را فریفت . به هر حال این حجم ناراحتی از شما بی دلیل نبود. ولی به هر حال ریش باحالی داری پسر.

چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت
اس کریم میگردونتش به مراد ما غم مخور

ای خدا شکرت عاشقتم.
متاسفانه بعضی مغرضانه در شبکه های اجتماعی هر هنرمند یا شخصیتی رو که دم از شیعه یا انقلاب میزنه ترور شخصیتی میکنند و مردم ما هم نادانسته سوار بر این موج تخریب می شوند!
موضوع اونقدر وسیع و گسترده نیست که شما بهش پرداختین
واقعا چه بايد كرد با اينگونه افراد ايا غير از سكوت كاره ديگري ميشود كرد ايا شخصيت اين طور افراد قابل تغيير هست كساني كه فك ميكنن با اين گونه رفتار كوچك بزرگ ميشوند چه كسي ميتواند بگويد به انها كوچكتر ميشوند؟
الهی عَظُم البلا
مال خودشه به هرکی خواست میده
انگار ارث بابایه بعضیا بوده که اینطوری توهین میکنن
فقط اینو میدونم رحمت خدا بر شیر مادرت! شهاب عزیز
درود بر شهاب عزیز خداوصاحب زمان پشتو پناهت باشه
این دوستان خودشون بیشترین آسیب روحی و اجتماعی رو به خاطر منفی نگر بودن و متوقع بودنشون میبینن.
شهاب حسینی این حقو داشت که جایزه اشو به هر کسی که دوست داره تقدیم کنه؛
ولی من در عجب این صدا و سیما و تشکلات سینمایی و اینهام، که تا دیروز با شهاب حسینی چپ بودن، یهو براشون شد نورچشمی!!!!!!
نکته جالب اینجاست که این حمله ها از طرف کسانی صورت می گیرد که ادعای "احترام به عقاید همدیگر" شان گوش فلک را کر کرده است
واقعا بعضي ها حال آدم رو بد ميكنن.
به تو چه ربطي داره؟ دوست داره به ده نفر هديه كنه.
راست ميگي عرضه داري برو مثل اون تو بخش بين الملل تو زمينه ي خودت يه جايزه بگير به هركي دوست داشتي هديه كن نخواستي هديه نكن.
مطمئن باش شهاب حسيني بهت فحش نميده
بی فرهنگی در این مملکت بی داد می کند و جالبتر از آن دم از فرهنگ 2500 ساله می زنیم ادعای چیزی را داریم که در حال حاضر بویی از آن نبرده ایم.
زنده باشی شهاب حسینی،انشاءالله عاقبت بخیرباشی که حداقل بعداز حجاب نامناسب خانم علیدوستی ،نشون دادی که داری از یه کشور شیعه امام زمان میای.
دم شهاب حسینی جونم گرم:)
از خداوند برایشان در همه مراحل زندگی توفیق روزافزون مسئلت دارم.
میدانم که نمینویسید ولی میگویم برای اینکه در تاریخ زندگی خودم بماند که جواب را گفتم آقایان هنز وقتی هنر است که مردم را متاثر از ایجاد خود کرده است اما باید این را بدانید که در بسیاری از فیلمها یک هنرمند وقتی محبوب مردم میشود که بتواند نقشی مردمی بازی کند سالهاست از آژآنس شیشه ای می گذرد ولی حاج کاظم همچنان در ذهن مردم ماندگار است شهاب حسینی از این به بعد در ذهن این مردم ماندگار خواهد ماند حالا هرچه میخواهید فحاشی کنید تحقیر کنید و یا هر غلط دیگه ای میخواهید بکنید شهاب حسینی ماندگار شد حسودها از حسادت بمیرند
این جماعت غربگرای غربزده موجودات عجیبی هستند. از یک طرف ادعای مدرن بودن دارن، از طرف دیگه رفتارهای عقب مونده از خودشون نشون میدن. اینا حتی تفاوت اهدای معنوی یک جایزه و اهدای فیزیکی اون رو نمی فهمن.
دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم ایشون یک نان به نرخ روزخور حرفه ای است از کراوات زدن تا .......... همه موید این مسئله است .
درود بر جناب آقا شهاب حسینی عزیز.من هم تعجب نمی کنم اگر کسانی با فدا کردن همه چیزشان به پای فرهنگ غربی از این حرکت به این زیبایی ناراحت شوند. چون عقلشان به اینجا ها نمی رسد .اینها فقط آمریکاییهای بی بندو بار را دیده اند که تا به جایی می رسند دنبال خانه و زنان و ماشین‌های آن چنانی هستند .حتی به فکرشان هم نرسیده می توان طور دیگری هم زندگی کرد و پاک ماند.تعجب نمی کنم این مملکت رشد نمی کند .افرادی که فقط فکر می کنند باید با فرهنگ آمریکایی زندگی کرد بزرگترین ترمز برای جامعه رو به رشد ما هستند.
شهاب دوست داریم...
زنده باد بازیگر اخلاق مدار و پاک سینما و تلویزیون ایران، سید شهاب حسینی. درود بر تو ای بزرگ مرد ایران زمین
چرا فحاشی ؟؟؟؟!! چرا توهین ؟؟؟!!!!
مدعیان آزادی و پیشرفت و کلاس و تربیت خانوادگی و هزار چیز دیگه زمانی که نوبت به خودشون میرسه رو دست ندارن توی فحاشی و بددهنی.
اصولا مردمی که دین و ایمان ندارن اینطورین دیگه
تا همین دو روز پیش مغضوب داخلی ها بود الان مغضوب اونوری ها جالبه رسم روزگار
من کانادا زندگی میکنم و این مطلب رو دو روز گذشته منتشر کردم در جواب به برخی از این اشخاص که بایشون هتاکی کردن: کلا جایزه به کسی تقدیم کردن لزوما فیزیکی و بدست رسوندن نیست!! هر جایزه ایی بعد معنوی داره که بسیار باازرشتره و افراد اون افتخاراتشونو با اعلان عمومی تقدیم میکنن به عزیزانشون که بسیار هم این نوع تقدیمات مرسوم و رایجه در دنیا. همینکه تیتر روزنامه عربستانی بود با این مضمون که حضور شهاب حسینی از یک سردار خطرناک‌تر است یا که فیگارو این خبر تقدیمشو انعکاس میده و بعد اعتقاد شیعیان رو هم در اینخصوص توضیح میده ابعاد تاثیر گذاری هنر رو اینبار در قالب مثبتش نشون میده و نه در قالب هنر نمایش اعضا ی خصوصی تن!
فواره وقتی زیاد بره بالا سقوط میکنه شهاب هم از این قاعده مستثنی نیست اول فرستادنش بالا بادش کردن بعد ترکوندنش سقوط کرد.
می خواست فراستی بهش فحاشی نکنه
یه فکر هفت ههم باشید زده به سیم آخر
الان ما باید چه کار کنیم؟
از حسینی دفاع کنیم به اونا حمله کنیم؟
در این عصر جمعه ای که به قول فرهاد مهراد از آسمون خون میباره....
آقای حسینی مطمين باش خود امام زمان (عج) پشتیبانته.
یا علی
واقعا خوشحالم تو این دنیای پر زرق برق هستند کسانی که هنوز معتقدند چنین شخصیتهایی برایم بسیار ارزشمندند
آقا شهاب سلام ؛ خوش باش ، ان شاالله از دست مبارك آقا امام زمان جوايز ارزشمندي خواهي گرفت كه در راس آن در آخرت شفاعت آقا و در دنيا سلامتي جسم و جانت است ،
اینهم از فرزندان کوروش که به عقاید دیگران احترام میگذاشت!!! خخخخخخخخخخخخ
بعضی ها خودشون عرضه انجام هیچ کاری ندارن. دوست دارن فقط نظر بدن تو مسائلی که بهشون ربطی نداره...
فضای مجازی یعنی همین فرمونش دست دشمناس هنوز باید خیلی قوی تر بشیم که بتونیم به تکشون پاتک بزنیم
اونوقت جرات این کارا رو پیدا نمی کنن
این برنامه تهی از محتوای هفت رو لطفا هرچه سریع تر جمع کنید تا ملت راحت شند!
خیلی با مرامی آقای شهاب حسینی، خیلی دوستت داریم
خودتان قضاوت کنید، اگه این جایزه را به ساحت کوروش تقدیم می کرد کسی اعتراض می کرد
تا کی دین ستیزی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی