بازدید 4430

حمله تند کی روش به رئیس شرکت توسعه و تجهیز!

سرمربی تیم ملی عنوان کرد:از آقای مدبر می خواهم بپرسم اینکه من می خواهم از تیم ملی یا فوتبال ایران دفاع کنم غیر حرفه ای است یا اینکه شما عزت فوتبال یک کشور را به خطر می اندازید؟
کد خبر: ۵۹۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 03 June 2016
کارلوس کی روش پس از دیدار دوستانه ایران مقابل مقدونیه پیامی در فیس بوک خود منتشر کرد و حملات تندی را علیه مصطفی مدبر،رییس شرکت تجهیز انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این پیام آمده است:

پیروزی مهمی را مقابل مقدونیه کسب کردیم اما از آن مهمتر، درس هایی بود که بازیکنانم توانستند از این دیدار بگیرند. ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که سازماندهی خوبی داشت و باید در طول بازی تصمیمات سریعی اتخاذ می کردیم. ما هرگز در آسیا بازی در این سطح با پاس های سریع انجام نداده بودیم و برای بازیکنان مهم بود که چنین بازی را مقابل یک تیم اروپایی تجربه کنند. از مقدونیه بابت حضور در این دیدار تشکر می کنم و از بازیکنانم نیز برای تلاش هایشان طی چند روز گذشته سپاسگزارم

این پیروزی را به تمامی مردم ایران تقدیم می کنم که همواره تیم ملی و بازیکنان آن را حمایت کرده اند. من همچنین می خواهم این نتیجه را به آقای مدبر تقدیم کنم که گفته بود ما قبل از بازی مقابل گوام 10 بار از استادیوم آزادی استفاده کرده ایم و مرا به رفتار غیر حرفه ای متهم کرد و در عین حال عزت و غرور کشور ایران را نیز به خطر انداخت. از آقای مدبر می خواهم بپرسم اینکه من می خواهم از تیم ملی یا فوتبال ایران دفاع کنم غیر حرفه ای است یا اینکه شما عزت فوتبال یک کشور را به خطر می اندازید؟

می خواهم بع آقای مدبر یادآوری کنم که ما کجا 10 بار تمرین کرده بودیم. این استادیوم ملی پرتغال بود که به طور رایگان با تقاضای شخصی من در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفت و بازیکنان در آن تمرین می کردند. مسئله ای که متاسفانه در ایران تحقق آن به هیچ عنوان ممکن نیست. باید به آقای مدبر یادآوری کنم که ایران نیز چنین استادیوم ملی دارد و با توجه به توافقی که ایشان با آقای تاج اخیرا داشته اند، تیم ملی ایران باید در آن تمرین کند. اما همه ما می دانیم که بار دیگر همان داستان تکراری رخ داد. من احترام زیادی برای شغل خودم، بازیکنانم، کادر فنی و مجموعه تیم ملی ایران قائل هستم و نمی توانم چنین دروغ ها و اتهامات زشت و ناپسندی را بپذیرم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار