بازدید 6916
فرمانده مرزبانی:

داعش جرات نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: داعش با شناخت کامل از توانایی ها و قدرت بالای ایران به خصوص در مرزها، جرات نفوذ و نزدیکی به کشورمان را ندارد.
کد خبر: ۵۹۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 02 June 2016
 فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: داعش با شناخت کامل از توانایی ها و قدرت بالای ایران به خصوص در مرزها، جرات نفوذ و نزدیکی به کشورمان را ندارد.

سردار سرتیپ قاسم رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: این گروهک تروریستی در حد و اندازه ای نیست که به خود جسارت نفوذ به خاک ایران را بدهد چون اطمینان دارد هر گونه تحرک آنها به خوبی رصد و در صورت هر گونه اقدامی با پاسخ سخت و کوبنده ایران روبرو خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر آن ایران تعامل خوبی با کشور عراق در مرزها دارد و همه هزار و 600 کیلومتر مرزهای مشترک این دو کشور از سوی نیروهای مرزبانی دو کشور کنترل و پشتیبانی می شود.

فرمانده مرزبانی افزود: ارتقای امنیت مرزهای ایران و عراق ضریب ورود و نفوذ نیروهای داعش را به صفر رسانده است و هیچ گونه نگرانی برای احتمال ورود اعضای این گروه به کشور وجود ندارد.
سردار رضایی در عین حال تاکید کرد که امکانات و تجهیزات مستقر در مرزهای ایران نیازمند ارتقای بیشتر و ورود ابزار جدید و مدرن است.

وی گفت: از همه توان و ظرفیت موجود مرزبانی برای حراست از مرزها و افزایش امنیت استفاده خواهیم کرد ولی با توجه به گستردگی زیاد مرزهای ایران و افزایش تهدیدها نمی توان همه این مرزها را با استفاده از نیروی انسانی و بدون کمک گرفتن از ابزار و لوازم روزآمد کنترل کرد.

فرمانده مرزبانی ادامه داد: یکی از لوازم مورد نیاز مرزبانی برای کنترل هر چه بیشتر مرزها برخورداری از شناورهای متناسب با دریاهای شمال و جنوب است تا اعمال قانون با متخلفان به جای ساحل در مرزها انجام شود.

سردار رضایی، استان گلستان را با توجه به برخورداری از 460 کیلومتر مرز آبی و خشکی ، یکی از استان های موفق کشور در زمینه کنترل و مراقبت از مرزها معرفی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر