بازدید 4085
۱

شوک به تراکتورسازی؛ عباسی رفت آجورلو آمد

سردار مصطفی آجرلو بعد از کناره‌گیری سعید عباسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد.
کد خبر: ۵۹۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 02 June 2016

مدیریت تراکتورسازی بعد از حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار خود را برای مشخص کردن برنامه‌هایش جهت حضور در فصل آینده آغاز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین راستا روز شنبه هفته جاری جلسه هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار شد و در مورد وضعیت مدیریت و سرمربی تیم بحث و گفت‌وگو شد.

در این جلسه طبق اعلام اعضای هیأت مدیره سعید عباسی با اکثریت آرا به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی و مقرر شد با گزینه‌های هدایت تیم در فصل آینده مذاکره شود. یکی از این گزینه‌ها امیر قلعه‌نویی بود.

بعد از گذشت 4-5 روز شرایط تغییر کرده و قرار است مدیریت باشگاه تغییر کند. در همین راستا عباسی از سمت خود به عنوان مدیرعامل کناره‌گیری کرد و به جای او سردار مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید تراکتورسازی انتخاب شد.

آجرلو بعد از حضور سردار کریمیان به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه یکی از اعضای هیأت مدیره تراکتورسازی بود. سال قبل بعد از برکناری رسول خطیبی و با توجه به برخی اختلاف نظرهایی که وجود داشت وی از سمت خود کناره‌گیری کرد و در جلسات حاضر نمی‌شد. حالا در اقدامی جدید بار دیگر وی به باشگاه تراکتورسازی بازگشت اما اینبار نه به عنوان عضو هیأت مدیره بلکه به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را دنبال می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به زودی تراکتورسازی به ورزقان منتقل خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل