بازدید 5419

جوکوویچ پردرآمدترین ورزشکار دنیا با لباس جیووا+عکس

مرد شماره یک تنیس جهان با بیشترین درآمد حاصله از جوایز در تاریخ این رشته، در مسابقات المپیک و چند تورنمنت ورزشی ، لباس جیووا را پوشید؛ برندی که اکنون حامی و تهیه کننده البسه تیم های ملی فوتبال و هندبال ایران است.
کد خبر: ۵۹۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 02 June 2016
نواک جوکوویچ چهارشنبه در تاریخ تنیس رکورد تازه ای را به ثبت رساند و رقم جوایزی که تاکنون کسب کرده از مرز 100 میلیون دلار گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، مرد شماره یک تنیس جهان در یک هشتم نهایی رولن گروس روبرترو بائوتیستا اسپانیایی را با نتایج 3-6, 6-4, 6-1 و 7-5 شکست داد و 294 هزار یورو به دست آورد.قهرمان 11 گرند اسلم اولین کسی است که ارزش جوایزش از 100 میلیون دلار عبور می کند. او در این 14 سال 100 میلیون و 875 دلار به دست آورده است.

جوکوویچ 29 ساله اکنون بیش از فدرر و رافائل نادال پول کسب کرده است. یکی از دلایل اصلی آن بالا رفتن ارزش جوایز در سال های اخیر بوده است. 
این ستاره تنیس جهان در المپیک و چند تورنمنت ورزشی ، لباس جیووا را می پوشید؛ برندی که اکنون حامی و تهیه کننده البسه تیم های ملی فوتبال و هندبال ایران است. همچنین چند باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران شامل سایپا و ملوان نیز در فصل پانزدهم جیووا می پوشیدند.

هنوز از رقم قرارداد جوکوویچ با این برند ایتالیایی اطلاعی در دست نیست اما آنچه مسلم است کیفیت این لباس ها و پوشاک ایتالیایی است که موجب پذیرش ورزشکار درجه یک ورزش حرفه ای دنیا شده است و می تواند دلیلی برای توانایی این برند در پوشاک درجه اول باشد.

شنیده می شود که مدیران این شرکت طی چند روز آتی تاییدیه های بین المللی و مدارک و نشان های کیفیت خود را در جلسه ای با مدیران فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی تیم ملی ارایه خواهند کرد. به احتمال فراوان کی روش نیز که حواشی زیادی با آلشپورت داشت، مخالفتی با ادامه همکاری فدراسیون با این شرکت ایتالیایی در صورت تضمین کیفیت اروپایی این برند ، نخواهد داشت.

به قهرمان رولن گروس امسال دو میلیون یورو خواهد رسید. ارزش جوایز تورنمنت پاریسی نسبت به فصل گذشته 14 درصد افزایش یافته و در مجموع 32 میلیون یورو به شرکت کنندگان خواهد رسید.

جوکوویچ پردرآمدترین ورزشکار دنیا با لباس جیووا

جوکوویچ پردرآمدترین ورزشکار دنیا با لباس جیووا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر