بازدید 6156
۱
سوژه

اعتراف عجیب مدیرعامل نفت تهران در خصوص قرارداد منصوریان با استقلال

تا جایی که من اطلاع دارم به هیچ عنوان عقد قرارداد منصوریان با استقلال غیرقانونی نیست. چون این مربی سال گذشته قراردادی امضا کرد که در سال دوم به صورت مشروط بود. یعنی حتی اگر منصوریان صد در صد پولش را هم از نفت می گرفت باز هم می توانست بر اساس شرایطی در سال دوم حضور نداشته باشد.
کد خبر: ۵۹۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 02 June 2016
مدیرعامل باشگاه نفت تهران بر قانونی بودن قرارداد منصوریان با استقلال صحه گذاشت.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از ثبت قرارداد منصوریان با استقلال سرو صدای زیادی پیرامون غیر قانونی بودن این قرارداد به وجود آمد اما حالا منصور قنبرزاده صحبت های جالبی انجام می دهد.

قنبرزاده با اشاره به قرارداد منصوریان با استقلال گفت: تا جایی که من اطلاع دارم به هیچ عنوان عقد قرارداد منصوریان با استقلال غیرقانونی نیست. چون این مربی سال گذشته قراردادی امضا کرد که در سال دوم به صورت مشروط بود. یعنی حتی اگر منصوریان صد در صد پولش را هم از نفت می گرفت باز هم می توانست بر اساس شرایطی در سال دوم حضور نداشته باشد. مثلا می توانست مقداری از قراردادش را پرداخت کند یا ببخشد و برود. به هر حال باید در نظر داشته باشیم که منصوریان زحمات زیادی برای نفت کشیده و با نداری های این تیم ساخته است. مورد فعلی هم یک اختلاف نظر ساده است و امیدوارم به زودی حل شود.

مدیرعامل سابق نفت تهران در پایان در واکنش به این که گفته می شود به زودی مدیرعامل استقلال خواهد شد گفت: این موضوع مدت هاست که شایعه شده اما من باز هم می گویم هیچ صحبتی با من نشده است. البته این را بگویم که حتی اگر پیشنهاد شود قبول نخواهم کرد. چون تجربه 10 ساله مدیریت من در باشگاه داری نشان می دهد که دیگر نباید به این کار ادامه دهم. در واقع برایم خوب نیست بعد از 10 سال باشگاه داری دوباره به این کار بپردازم. باید از افراد جدیدی استفاده شود که انگیزه های تازه ای داشته باشند. در ضمن نه تنها در استقلال بلکه قطعا در هیچ باشگاه دولتی و شبه دولتی کار نخواهم کرد. خودم هم اقرار می کنم که برای مدیریت استقلال گزینه خوبی نیستم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا نشون دادی ک اینهمه مخالفتت با پرسپولیس سر چی بود.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل