بازدید 5793

تخریب طبیعت زیبای شمال کشور

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۹۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 01 June 2016
در سفری که در 5 خرداد ماه به شمال کشور شهرستان ساری و بعد شهرستان نکا داشتم عکسهایی که پیوست می باشد را گرفتم که آه ازنهادم برخاست.

نمیدانم چه مسئولی چنین بیرحمانه مجوز به چنین جنایات بیرحمانه ای را صادر کرده که در روز روشن و درست در کنار بزرگراه در قسمت خروجی شهر نکا بسمت گرگان و در ابتدای جاده فرعی کارخانه سیمان نکا (سیمان مازندران)  انسان باید چنین مناظر غمباری را شاهد باشد.

از تابناک عزیز خواهشمندم موضوع را پیگیری کند تا مقصر یا مقصرین به ملت عزیز معرفی شوند.
درست در امتداد این بزرگراه از همان ابتدای فرعی سیمان نکا و بسمت گرگان این عکسها گرفته شده و قطعاً از این دست اتفاقات کم نداریم.

نمونه دیگر آن به معادن سیمان نکا ، سیمان پیوند گلستان ، سیمان گیلان سبز سری بزنید تا ببینید که چه سوء مدیریتها و سوء استفاده هایی در این پروژه های مخرب محیط زیست شده است.چرا باید درختان جنگلی قطع شوند تا سنگ آهک برداشت شود؟

مگر کوههای آهکی در این کشور کم است؟ مگر اینهمه کارخانه سیمان در نقاط دیگر کشور مشکلی برای تامین سنگ آهک دارند. چرا به بهانه اشتغال زایی این مناطق سر سبز و محدود باید انتخاب شوند؟!


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار