بازدید 3382

بهمنی تاکید کرد: نقدینگی را به سمت و سوی تولید هدایت کنیم

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: خروج از رکود،تقویت پول ملی و همچنین حمایت از تولید مولفه های بهبود شاخص های اقتصادی هستند.
کد خبر: ۵۹۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 01 June 2016

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: خروج از رکود،تقویت پول ملی و همچنین حمایت از تولید مولفه های بهبود شاخص های اقتصادی هستند.

محمود بهمنی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به وضعیت کنونی کشور و اولویت های مجلس دهم، گفت: یکی از وظایف مهم مجلس دهم ساماندهی اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان اینکه برای خروج از رکود باید برنامه مشخص داشته باشیم، افزود: ما انتظار داریم از تخصص و تجربه کارشناسان در راستای بهبود اوضاع اقتصادی استفاده شده و در کنار تعامل نزدیک قوا بهبود شرایط صورت بگیرد.

وی ادامه داد: اگر هرکسی در کشور ما با تخصص مشخص در جایی معین و تعریف شده قرار بگیرد هماهنگی برای توفیق در کارها رخ خواهد داد.

نقدینگی را به سمت و سوی تولید هدایت کنیم/ساماندهی نرخ سود بانکی برای کاهش قیمت تمام شده پول ضروری است

بهمنی با بیان اینکه هدایت نقدینگی به سمت و سوی تولید یکی از مولفه های اساسی بهبود اوضاع اقتصادی و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: با هدایت نقدینگی به این سمت و سوی رونق تولید،ایجاد اشتغال،عرضه بین المللی کالاهای تولید داخل و کاهش قیمت ها صورت خواهد گرفت که این مهم شاید در کوتاه مدت نتیجه بخش نباشد،اما در بلندمدت ثمرات بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تقویت پول ملی یکی از ضرورت هایی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: یکی از اهداف ما کمک دولت برای بهبود اوضاع اقتصادی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ساماندهی نرخ سود بانکی برای کاهش قیمت تمام شده پول ضروری است، تصریح کرد: با کاهش نرخ سود بانکی ما می توانیم تولید را با قیمت تمام شده پایین حمایت کنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها