بازدید 5121

آری به تولید ملی با حمایت هف هشتاد

کد خبر: ۵۹۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 01 June 2016
تمام کشورهای توسعه یافته برای ساختن آینده بهتر و گذر از مسیر سخت پیشرفت و توسعه با بهره مندی از شبکه های اجتماعی، هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون، دانشگاهیان و افراد شاخص از تولیدات ملی حمایت کرده اند. با توجه به جوان بودن جمعیت کشورمان و رشد تحصیلات تکمیلی در چند سال اخیر شاهد انبوه فارغ التحصیلان جویای کار هستیم که با وجود این پتانسیل مناسب تغییر نگرش جامعه به استفاده از تولید ملی ضروری است و زمان لبخند جامعه به تولید ملی و محصولات ساخت ایران فرارسیده است. آری به تولید ملی بی تردید یار اشتغالزایی و دشمن گرفتاری های ایران از جمله اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد شد.

بر همین اساس و با اعتقاد به موارد فوق الذکر سامانه هف هشتاد (#780*) در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در جهت یاری رسانیدن به اهداف والای کمپین "آری به تولید ملی"  و با هدف عمومی نمودن پیام آن اقدام به نشر مفاهیم و تصاویر مرتبط در بدنه برج میلاد نموده است.

در این ابتکار جالب که از سوی سامانه ی هف هشتاد در حال اجراست، عبارت "آری به تولید ملی" بر روی برج میلاد نقش بسته است. این تبلیغات که به صورت متحرک بوده و با کمک تکنولوژی نمایش تصاویر سه بعدی (3D Mapping Show) بر روی دیواره ی برج میلاد به نمایش گذاشته می شود، علاوه بر جذابیت و نوآوری، از تولید محصولات ملی حمایت می کند.

آری به تولید ملی  با حمایت هف هشتاد


بر اساس مرامنامه این کمپین، آری به تولید ملی یعنی بهره بردن از مفهوم اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی. آری به تولید ملی یعنی دست به دست تولید کننده ایرانی دادن؛ یعنی همنفس شدن با نفس های کارگر ایرانی؛ آری به تولید ملی یعنی حس غرور وقتی که فروشنده فریاد بزند تولیدی ایران! آری به تولید ملی یعنی کالای ایرانی خریدن، کالای ایرانی فروختن. آری به تولید ملی یعنی آهنگ خط تولید کارخانه زیباست! به زیبایی آهنگ سرود ملی! آری به تولید ملی یعنی ریال ایرانی به جیب کارگر ایرانی می رود! یعنی «ساخت ایران» می شود تبلیغ یک کالا؛ آری به تولید ملی یعنی کالای ایرانی سند افتخار ملی است. آری به تولید ملی یعنی میهن یار بودن.

آری به تولید ملی یعنی ایران تنها کشور شعر و شاعران بزرگ نیست، ایران یک غزل است که بیت بیت آن را تک تک هموطنان با جان و کار خویش می سازند. قهرمان داستانش به سختکوشی فرهاد کوه کن است و همچون آرش تا پای جان عاشق شکوه و سربلندی وطنش است.

داستانش روایت یک عشق است همچون لیلی و مجنون، روایت یک حماسه است سخت تر از هفت خوان و تراژدی آن جنگ رستم و سهراب است، یعنی دوست را به جای بیگانه ننشانیم. آری به تولید ملی یعنی ایران تنها کشور فرش و طرح های شگفت انگیزش نیست. دست های گره کرده ایرانیان همچون تار و پودش است. طرحش طرح تولید است و رنگش سه رنگ سرخ و سپید و سبز است. الهام بخش طرح فرش، کار و تلاش و تولید است. آری به تولید ملی یعنی کوبیده می شویم تا ساخته شویم همچون فرش، همچون زندگی! آری به تولید ملی یعنی فریاد من ایرانم را می سازم! یعنی فریاد من ایرانی ام! آری به تولید ملی یعنی پرچم ایران را بالا نگاه داشتن. آری به تولید ملی یعنی آری به فرصت های شغلی برای همه مردم ایران.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل