بازدید 2733

دولت هر چه سریع‌تر لایحه به مجلس ارائه کند

نماینده مردم رامهرمز درمجلس ضمن تاکید بر ارائه لایحه مدیریت واحد شهری از سوی دولت در مجلس دهم، گفت: در نبود مدیریت واحد شهری توسعه ناهماهنگی در شهرها رقم خورده است.
کد خبر: ۵۹۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 01 June 2016
اقبال محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص مدیریت واحد شهری، گفت: در نبود مدیریت واحد شهری در کشور توسعه ناهماهنگ در شهرها رقم خورده، بنابراین برای استفاده مناسب از تمامی ابزار در شهرها باید مدیریت واحد و یکپارچه، در تمامی شهرهایی که 70درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود، نهادینه شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تشکیل مدیریت واحد شهری علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم، منجر می شود در حوزه‌های مختلف هماهنگی بین دستگاه‌ها افزایش یابد.

وی با یادآوری مشکلات موجود در حوزه‌ عمران شهری، گفت: در حوزه حفاری‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی و تامین منابع برای بخش‌های مختلف شهری مشکلاتی ایجاد شده که شهردار‌ی‌ها را نیز در مدیریت آن با مشکل روبه‌رو ساخته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ضمن تاکید بر ارائه لایحه مدیریت واحد شهری از سوی دولت به مجلس ، گفت: شهرداری‌ها برای انجام وظایف خود باید امور مختلفی را بررسی و با خود همراه کنند که در صورت وجود مدیریت واحد شهری علاوه بر تقویت مدیریت شهری، کیفیت خدمات ارائه شده به مردم نیز ارتقا می یابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر