بازدید 2637

خسروتاج:نمایشگاه‌های "ضیافت" و "پاییزه" امسال حذف شدند

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم برپایی نمایشگاه‌های ضیافت و پاییزه به دلیل تنظیم بازار و بالا بودن میزان تولید و عرضه نسبت به تقاضا خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 01 June 2016
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم برپایی نمایشگاه‌های ضیافت و پاییزه به دلیل تنظیم بازار و بالا بودن میزان تولید و عرضه نسبت به تقاضا خبر داد.

مجتبی خسروتاج در گفت‌و‌گو با ایسنا، در ارتباط با برپایی نمایشگاه ضیافت با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به بالا بودن میزان تولید و نیز پایین‌تر بودن میزان تقاضا نسبت به عرضه، برنامه‌ای برای برپایی نمایشگاه ‌های ضیافت نداریم.

وی در ادامه همچنین به عدم برپایی نمایشگاه پاییزه نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به تنظیم بازار و وفور محصول، نیازی به برپایی نمایشگاه پاییزه هم نیست و برنامه‌ای به این منظور در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قصد داریم فروش‌های فوق‌العاده را به جای برپایی نمایشگاه‌های اینچنینی در دستور کار قرار دهیم،‌ گفت: در نمایشگاه‌های این‌چنینی ممکن است کلیه اصناف نتوانند محصولات خود را ارائه کنند؛ بنابراین ممکن است اجحاف صورت گیرد. علاوه بر این بازار در برهه زمانی کنونی با توجه به اینکه تنظیم شده و میزان تولید و عرضا کالا بالالست نیازی به برپایی این نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که سال گذشته نیز نمایشگاه‌های ضیافت و پاییزه برپا نشد و تنها در سال جاری برگزاری نمایشگاه بهاره در دستور کار قرار گرفت که به نظر می‌رسد با توجه به تنظیم بازار شکل گرفته، احتمال حذف نمایشگاه بهاره در سال آینده نیز بسیار زیاد است؛ هرچند که هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل