بازدید 8725

قیمت پیشنهادی برای زولبیا و بامیه

روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که متاسفانه جلسه کمیسیون قیمت‌گذاری اصناف برگزار نشد
کد خبر: ۵۹۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 01 June 2016
رئیس اتحادیه قنادان از ارائه قیمت پیشنهادی ۱۲۸۰۰ تومانی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه رمضان خبرداد و گفت: قیمت رسمی روز یکشنبه هفته آینده، تعیین و اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، علی بهرمند گفت: روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که متاسفانه جلسه کمیسیون قیمت‌گذاری اصناف برگزار نشد، بر این اساس این جلسه قرار است روز یکشنبه هفته آینده برگزار و در آن قیمت نهایی این کالای پرمصرف ماه رمضان تعیین شود.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۲۸۰۰ تومان و برای زولبیا و بامیه درجه دو ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است. البته قرار نیست هیچ سوبسید یا یارانه‌ای به صورت روغن یا شکر ارزان قیمت در اختیار قنادان قرار گیرد و بر همین اساس هم، ۱۲۸۰۰ تومان قیمت تمام شده است.

وی تصریح کرد: آنالیز قیمتی ارایه شده از سوی اتحادیه با احتساب جعبه است و به همین دلیل، اگر قنادی‌ها زولبیا و بامیه را با احتساب وزن جعبه ارایه می‌کنند، این موضوع در آنالیز قیمتی دیده شده است. در عین حال پیش‌بینی ما این است که امسال مصرف نسبت به سالهای قبل، ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴
اینقدی که پیگیر قیمت زولبیا و بامیه هستیم هر سال پیگیر مسایل معشتی بودیم الان اینطوری نبود وضعمون.بابا فوقش کیلیویی 2و3 تومن بالاتر و پایینتره دیگه. درد مردم جای دیگست. به اونا رسیدگی کنین و پیگیر باشین
خوب به سلامتی زولبیا بامیه هم دیگه به هر نفر یه دونه میرسه
۱۲۸۰۰ تومان قیمت تمام شده است.(سودی ندارد)
آقاجووون نخورید !ای کارد به این شکم ما بخوره که ماه مبارک رمضان که میاد همه نون بربری خور و نون سنگکک خور و آش خورو حلیم خورو...... میشن!!!
بابا این ماه برای امساک اززیادخوردنه! این ماه برای درک بهتر معنویات است نه برای خوردن تا خرخره!!!!
مصرف کم میشه بلهههههههههههههه چون گرون شده و توان خریدمون زیاد نشده

حیف اینهم داره کم کم به خاطرات می پیونده!
یکی از بزرگترین مشکلات سالانه کشور در این ایام.
خیلی خیلی خبر مهمی بود. ما دقیقه به دقیقه منتظرش بودیم. از سایت تابناک برای اینهمه جدیت و پشتکار ممنونیم
سفره ماه رمضان هر سال در حال کم رنگ تر شدنه
واقعا خنده داره...............................................................
حسابكنيد چقدر هزينه داره درست كردن يك كيلو ش

شك نكنيد به رقم كمتر از 5 هزار تومن ميرسيد
12800 تومن؟؟؟؟ خدایی نکرده یوقت صنف قناد ها ورشکسته نشن
سلام آقا من کمی سواد قدیمی دارم واگر اشتباه حساب کرده ام مرا می بخشید .خوب حقوق یک روز یک کارگر با احتساب حقوق اداره کار می شود .سی هزار تومان .اگر پنج هزار تومان برای کسورات در نظر بگیریم بیست وپنج هزار تومان می ماند.کرایه خانه ،ایاب وذهاب و آب وبرق ،تلفن و...... می ماند روزی صد گرم زولبیا .خوب اشکالی ندارد انشاالله روزه مسئولین قبول باشه.
متاسفانه ما ايرانيها دراين ماه بجاي روزه گرفتن تمام ميوه وغذايي كه طي 12ماه نميخوريم در اين ماه تا خرخره ميخوريم بعد ميگيم ماه رمضون حيف شد رفت
زولبیا و بامیه به دلیل استفاده از خاکه قند و روغن
جامدی که از فرط استفاده زیاد به قیر شباهت دارد
مضرترین شیرینی برای روزه داران و روزه خواران است
با كيفيت درجه يك و خوب قيمت منصفانه اى ميباشد در ضمن بهتر است هر بار بمقدار كم در حد چند صد گرم بصورت تازه و گاهى خريدارى شود تا در مصرف آن اعتدال داشته باشيم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل