بازدید 2571

۲۵ هزار نیروی پلیس برای امنیت زائران حرم امام

از فردا(چهارشنبه) تا روز شنبه (پانزدهم خرداد) نیروها به صورت آماده باش هستند.
کد خبر: ۵۹۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 31 May 2016
فرمانده ناجا با اشاره به تمهیدات این نیرو برای بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: شش قرارگاه فرعی و ۲۵ هزار نیروی پلیس کار خدمت رسانی و تامین امنیت زائران را برعهده دارند .

 به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در قرارگاه روح الله واقع در کلانتری ۱۷۱ حرم امام خمینی(ره) افزود: امسال نیز قرارگاه روح الله به مناسبت ارتحال امام(ره) ایجادشده و اقدام های اولیه از هفته های پیش در فرماندهی تهران بزرگ و شش قرارگاه فرعی اعم از پلیس آگاهی، امنیت و راهور انجام شده و از فردا(چهارشنبه) تا روز شنبه (پانزدهم خرداد) نیروها به صورت آماده باش هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای تامین امنیت و خدمت رسانی به زائران حرم امام(ره) که از استان های مختلف کشور به تهران می آیند شده گفت: پلیس راه و راهور حمایت لازم را از زائران خواهند داشت و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تامین امنیت میهمانان خارجی مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام گفت :امنیت، محل اسکان و پذیرایی از میهمانان خارجی از بدو ورود تا لحظه ای که ایران را ترک کنند با تقسیم کار مشخص به عهده دستگاه های امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناجا است.

رئیس پلیس ناجا با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار دستگاه اتوبوس و هفت هزار سواری شخصی از سراسر کشور به حرم امام راحل می آیندافزود: برآورد ما این است حرم امام (ره) امسال میزبان بیش از یک میلیون زائر برای بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باشد.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای برخورد با سرقت های احتمالی از زائران حرم امام(ره) نیز تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص آماده برخورد با سارقان هستند اما بحث اطلاع رسانی و توجیه زائران برای هوشیاری آنها در این موضوع بسیار موثر است.

سردار اشتری همچنین درباره تمهیدات ترافیکی اعمال شده در اطراف حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی مسیر ها برای افرادی که قصد مسافرت دارند باز است و تنها در بعضی ساعات محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه ماموران پلیس در برخی از نقاط با زائرانی که با پای پیاده به سمت حرم امام خمینی در حرکتند همراه خواهند شدگفت به زایران توصیه می شود حتما به توصیه های ماموران پلیس گوش کنند .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار