بازدید 3684
۱

حمله مدیر بالادستی رئیس عزل شده ورزشگاه آزادی به کی‌روش

کد خبر: ۵۹۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 31 May 2016
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: از عجایب روزگار است که سرمربی پرتغالی تیم ملی دلسوز از ما برای ایران شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، ،مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر اینکه این شرکت نتوانسته مجموعه آزادی را در اختیار تیم ملی قرار دهد، گفت: همه ما دل‌مان بیشتر از کی‌روش می‌سوزد. زمین 100 هزار نفری آزادی غیر از فوتبال هیچ بهره‌برداری دیگری ندارد و ما در حال آماده‌سازی این ورزشگاه هستیم تا مقدماتی جام جهانی آبرومندانه برگزار شود.

وی افزود: ما ترمیم زمین چمن را شروع کردیم. تاج درخواست داشت و از این زمین برای تمرین تیم ملی استفاده کند. در سال‌های گذشته هم بارها زمین شماره یک در اختیار تیم ملی بوده و ایران برای بازی با گوام 10 جلسه تمرین کرد. پیروانی خودش در برنامه نود از ما به خاطر در اختیار گذاشتن زمین تشکر کرد. آن وقت کی‌روش می‌گوید دو سه سال به آنها زمین نداده‌ایم و با آنها رفتار خصمانه داشته‌ایم. خودم با کی‌روش حرف زدم. البته او قابل زیارت نیست و اتفاقی او را دیدم.

مدبر در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به رفتار غیرحرفه‌ای سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: از عجایب روزگار است فردی که کار فنی انجام می‌دهد از ما برای جمهوری اسلامی دلسوزتر شده است. او رفتار غیرحرفه‌ای دارد. امکانات ما را با عربستان و قطر مقایسه می‌کند. مگر کی‌روش چه جایگاهی دارد؟ به جای این کار ترکیب تیمش را با این کشورها مقایسه کند. کی‌روش در مسائلی دخالت می‌کند که به حیثیت کشور ما لطمه می‌زند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص تغییر مدیریت خاطرنشان کرد: نیکوخصال زحمات زیادی کشیده است اما ما خط قرمزهایی داریم که نمی‌توانیم از آن عبور کنیم. نیکوخصال کارش را خوب انجام داد اما وارد فضاهایی شد که حق نداشت وارد آن شود. او نباید از خط قرمزها عبور می‌کرد. همه نوع حمایتی از وی داشتیم اما نیکوخصال برخوردهایی در سیستم مدیریت داشت که احساس کردیم تغییر به نفع شرکت است. ما اینجا برای بهبود مجموعه تلاش می‌کنیم و بعد اگر شخصی بخواهد سیستم را دور بزند اینجا خط قرمز است. بنابراین تغییر مدیریت آزادی هیچ ربطی به درخواست کی‌روش مبنی بر ندادن زمین ندارد.

مدبر در این نشست با بیان اینکه نگهداری مجموعه آزادی برای استفاده عموم و تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: بیشتر امکانات در اختیار فدراسیون فوتبال و تیم ملی است. همه نگهداری ما در آزادی برای تیم ملی فوتبال است اما گاهی اوقات دوستان برداشت اشتباه از مدیریت دارند. به همین دلیل ما مجبور به تغییر مدیریت می‌شویم.

وی افزود: شرکت توسعه اداره کل استان نیست که به آن طریق اداره شود. مدل کار ما اقتصادی است و به صورت شرکتی آن را اداره می‌کنیم. مدل اختیارات شرکت توسعه با یک اداره کل متفاوت است. به همین دلیل ممکن است تنش‌هایی پیش بیاید. ما تابعی از وزارت ورزش و وزیر هستیم پس باید کارهایمان را در آن راستا اما با مدل شرکتی جلو ببریم.

وی در پایان در خصوص حضور طباطبایی گفت:‌ طباطبایی از نیروهای قدیمی شرکت است که در برخی فدراسیون‌ها به عنوان سرپرست هم فعالیت داشته و موفق بوده که توانسته رضایت وزیر را به دست آورد. او می‌تواند در آزادی هم موفق شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آب که سر بالا رود.........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر