بازدید 2449

سرریز فاضلاب تهرانی در شهر ری

کد خبر: ۵۹۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 31 May 2016
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل نبود سرپوش برای این فاضلاب‌ها حیوانات موذی و پشه در این منطقه بیداد می‌کند و فاضلاب تهرانیان شهروندان شهرری را اذیت می‌کند.

به گزارش فارس، ابوالفضل قناعتی در تذکرات پیش از دستور دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران،‌ گفت: بنده از منطقه 20 و شهرری دو بار بازدید داشتم و قبله تهران با محدودیت زیادی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه نبود بیمارستان و مدرسه مناسب و همین‌طور نبود پارک و شهربازی و کمبود فضای ورزشی از مشکلات اهالی منطقه 20 تهران است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: علیرغم تمامی این مشکلات آب و فاضلاب تهران نیز به سمت شهرری می‌رود و چرا این فاضلاب‌ها سرپوشی ندارد.

قناعتی افزود: به دلیل نبود سرپوش برای این فاضلاب‌ها حیوانات موذی و پشه در این منطقه بیداد می‌کند و فاضلاب تهرانیان شهروندان شهرری را اذیت می‌کند.

وی گفت: متأسفانه مشاهده شده است آب فاضلاب‌ها نیز برای کشت سبزیجات در شهرری استفاده می‌شود و مردم نیز استفاده می کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران درباره برج طغرل نیز اظهار داشت: بازسازی این برج از سال 86 شروع شده است ولی پس از گذشت 9 سال و هزینه‌کرد بیش از 80 میلیارد تومان هنوز این پروژه افتتاح نشده است و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

قناعتی گفت: نباید بین بالای شهر و پایین شهر تفاوت ایجاد کنیم و تقاضا می‌شود نسبت به افتتاح هر چه سریعتر پروژه‌های جنوب شهر اقدام شود.

وی گفت: در سال 94، 15 میلیارد تومان و در سال 95، 6 میلیارد تومان به شهرداری این منطقه اعتبار داده‌ایم چرا هنوز ساخت‌وسازها تکمیل نشده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: تذکر بنده نیز به دولت این است که چرا مردم این منطقه بیمارستان و مدرسه مناسب ندارد.

وی گفت: خط راه‌آهن در شهرری ایستگاه دارد ولی کسی نمی‌تواند سوار و یا پیاده شود. چرا باید از شهرری به تهران برای استفاده از راه‌آهن بیایند؟ وقتی که فضا در آن منطقه مهیا است اجازه دهند همان جا سوار و یا پیاده از راه‌آهن شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر