بازدید 3047

جسد جوان غرق شده، پیدا شد

کد خبر: ۵۹۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 31 May 2016
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر خبر داد و گفت: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر بعد از ۴۸ ساعت موفق به پیدا کردن جسد غریق مورد نظر شدند.

به گزارش آرمان، غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با فارس از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در سد کینه‌ورس ابهر خبر داد و اظهار کرد: این جوان عصر روز جمعه در این سد غرق شده بود. وی در تشریح علت وقوع حادثه در سد کینه‌ورس ابهر گفت: این جوان به همراه دوستان خود در محل حضور یافته بود که برای شنا وارد سد شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان زمان اعلام وقوع حادثه به هلال احمر استان را ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه اعلام و تاکید کرد: تیم امداد و نجات هلال احمر از همان ساعات اولیه در محل حاضر و در صدد امداد‌رسانی به حادثه دیده بوده است. آقاجانلو با اشاره به پیدا شدن جسد جوان غرق شده در سد کینه‌ورس طی عصر روز یکشنبه افزود: تیم امداد و نجات هلال احمر طی ۴۸ ساعت فعالیت و حدود ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر روز یکشنبه موفق شدند جسد را پیدا کنند.وی محل وقوع حادثه را ۱۴ کیلومتری جاده فرعی ابهر به قیدار واقع در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان - قزوین عنوان و تاکید کرد: نام این جوان ابوالفضل و ساکن کرج بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با توصیه به مردم به ویژه جوانان برای رعایت موارد ایمنی در نزدیک شدن به سدها گفت: جوانان باید بدانند که سدها به هیچ‌وجه ایمنی لازم را برای شنا کردن را ندارد.شایان ذکر است، این دومین غریق سال جاری در استان زنجان است که به دلیل شنا در سد روی داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی