بازدید 3140
۲

فکر نمی‌کـردم ضربه‌های چاقو مرگبار باشد

کد خبر: ۵۹۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 31 May 2016
پرونده مرد جنایتکار که در نزاع خیابانی یک طلافروش را به قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست و برای محاکمه به دادگاه ارسال شد.

به‌گزارش ایران، شامگاه، 15 آبان سال 94 در یکی از خیابان‌های ورامین رخ داد. با اعلام موضوع به پلیس دقایقی بعد مأموران به تحقیق از تنها شاهد حادثه پرداختند. وحید گفت: من و هاشم- مقتول- طلافروشی داریم. شب حادثه متوجه شدیم دو مرد در خیابان برای دو زن جوان که کودک خردسالی نیز همراهشان بود مزاحمت ایجاد کرده‌اند. شریکم با دیدن این صحنه و برای اعتراض به آنها از مغازه بیرون رفت. لحظاتی بعد یکی از آنها چاقویی درآورد و چند ضربه به هاشم زد و او را نقش بر زمین کرد. بعد هم هر دو نفر از محل گریختند.

 متأسفانه دوستم بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.به‌دنبال اظهارات این مرد کارآگاهان برای ردیابی و دستگیری متهم به قتل وارد عمل شدند.در ادامه بررسی‌ها هویت محسن  ـ  متهم ـ  شناسایی شد و سرانجام او وقتی قصد داشت همراه زن و بچه‌اش از خانه بگریزد به دام افتاد.

محسن در بازجویی‌ها وقتی دریافت هیچ راه انکاری ندارد ناچار لب به اعتراف گشود:«ماهی فروش هستم. شب حادثه همراه دامادمان به خانه می‌رفتم که بین راه دو زن جوان را دیدم که یکی از آنها پوشش مناسبی نداشت به‌همین خاطر به او تذکر دادم. اما او اعتراض کرد و در همین موقع نیز هاشم از داخل مغازه جواهرفروشی بیرون آمد و ناسزا گفت.

من هم عصبانی شدم و با چاقویی که همراه داشتم او را زدم. اما هرگز تصور نمی‌کردم که ضربه‌های چاقویم، مرگ وی را رقم بزند.بدین ترتیب پرونده این جنایت از شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب قرچک ورامین با صدور کیفرخواست، به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قرار است متهم پای میز محاکمه  برود.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
پوشش مناسبی نداشت به‌همین خاطر به او تذکر دادم.!!!! چشاتو درویش میکردی! دوست داشته اونجوری بگرده. انشاالله بالای چوبه دار نفله که شدی، خانواده مقتول به زن بی صاحابت میگن که: هرگز تصور نمی‌کردم که طناب دار، مرگ وی را رقم بزند :)
بدون چونو چرا خلاص
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار