بازدید 3977
بازتاب

تایید اختلاف‌نظر مدیران پرسپولیس و رد شایعه جذب بازیکن خارج از لیست برانکو!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اختلاف‌نظرهایی در هیات‌مدیره باشگاه وجود دارد اما این اختلاف‌نظرها در روند مثبت کار تاثیرگذار نبوده است.
کد خبر: ۵۹۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 31 May 2016

این روزها در مورد تصمیماتی که در باشگاه پرسپولیس گرفته می شود حرف و حدیث هایی به وجود آمده است و صحبت های رئیس هیات مدیره نشان می دهد که خبرهایی در بین مدیران این تیم هست.

به گزارش تابناک ورزشی، انگار در پرسپولیس خیلی ها سر جای خود نیستند و تصمیماتی در حال گرفته شدن است که عده دیگری از مدیران باشگاه از آن بی خبر هستند یا با هم در جمع بندی مشکل دارند. جعفر کاشانی در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه روز گذشته همانند جلسات قبل راجع به آینده باشگاه صحبت شد. به هر حال مشکلاتی وجود داردکه باید حل شود. همینطور استادیوم ما باید شرایط بهتری داشته باشد تا بتوانیم از آن استفاده کنیم و امیدوارم روند رو به رشد باشگاه کماکان تداوم داشته باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنانی در حال جذب پرسپولیس هستند که در لیست برانکو قرار ندارند و احتمالا سیدجلال حسینی یکی از این بازیکنان خواهد بود، اظهار داشت: این مسائل صحت ندارد. تنها کسی که به باشگاه پرسپولیس پیوسته علیرضا بیرانوند است. باشگاه براساس تجربیات باید کسانی را به پرسپولیس بیاورد و پیراهن این تیم را بپوشاند که صرف‌نظر از فوتبال خوب از نظر شئونات اجتماعی هم شرایط ایده‌آلی داشته باشند تا مثل گذشته آن حاشیه‌ها و مسائل گذشته به وجود نیاید. پرسپولیس باشگاه بزرگی در مملکت ماست و بازیکنانی باید به این تیم بیایند که از نظر اجتماعی شئونات را رعایت کنند.

کاشانی درباره انتخاب حسین آرونی به عنوان مدیر ورزشگاه شهید کاظمی که تحت اختیار باشگاه پرسپولیس است افزود: من اطلاعی از این انتخاب ندارم! مدیر باشگاه اختیار دارد که کادر خودش را خودش انتخاب کند و نیازی به تصمیم ما در هیات مدیره ندارد. من هم از انتخاب مدیر جدید برای ورزشگاه شهید کاظمی بی‌اطلاع هستم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه تغییرات در هیات مدیره این باشگاه افزود: من نمی‌توانم خیلی باز صحبت کنم. تنها می‌توانم بگویم که امیدوارم روند رو به رشد باشگاه ادامه داشته باشد ما سال قبل مشکلات زیادی داشتیم که با انسجام مدیریت و خیراندیشی از انتهای  جدول به صدر جدول آمدیم و امیدوارم که زمینه برای تداوم این کار ادامه داشته باشد. قطعا کسانی که حرف مرا متوجه شوند می‌فهمند که چه گفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست بعد از یک سال و چند ماه باشگاه پرسپولیس مدیرعامل‌دار شود، افزود: طاهری به عنوان مدیر باشگاه کارش را می‌کند. باید بدانیم که عنوان به افراد شخصیت نمی‌دهد بلکه این افراد هستند که به عنوان شخصیت می‌دهند. به هر حال اختلاف سلیقه‌هایی در کار بوده اما تاثیرگذار نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار