بازدید 17498
۱

پرسرقت‌ترین خودرو کشور

رییس پلیس آگاهی ناجا با اساره به اینکه تنها یک مدل خودرو 70 درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داده است، گفت: پراید پر سرقت ترین خودروی کشوراست.
کد خبر: ۵۹۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 31 May 2016
رییس پلیس آگاهی ناجا با اساره به اینکه تنها یک مدل خودرو 70 درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داده است، گفت: پراید پر سرقت ترین خودروی کشوراست.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی امروز سه شنبه در نشست خبری خود به ارائه آمارهایی درصدی از قتل و جرائم جنایی پرداخت و افزود: در سال گذشته31 درصد از قتل‌ها توسط بستگان مقتول انجام شد و البته این آمار نسبت به سال 93 کاهشی 6 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه 37 درصد قتل‌ها با سلاح سرد انجام شده است، افزود: بیشترین انگیزه قتل درپی نزاع خیابانی و همچنین اختلافات قبلی با مقتول رخ می دهد.

رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به سرقت مسلحانه اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر سرقت‌های مسلحانه خشونت آمیزتر شده و برخی از این افراد هنگام سرقت مالباخته را می زنند.

مقیمی در ادامه به فعالیت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت اشاره کرد و افزود: در سال گذشته سرقت 5 درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه برای کاهش سرقت باید دیگر دستگاه‌ها و مسئولان هم کمک کنند، گفت: متاسفانه در موضوع سرقت خودرو 90 درصد سرقت‌ها مربوط به خودروهای داخلی است و در این بین تنها یک مدل خودرو 70 درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داده است، این یعنی اگر تنها این یک مدل خودرو نسبت به ایمن سازی وسیله خود اقدام کند سرقت خودرو کاهش چشمگیری می یابد.

وی ادامه داد: البته یک فرضیه می گوید خودرویی که بیشترین تعداد را دارد بیشترین سرقت را هم دارد؛ اما فرضیه دیگر هم می گوید که این خودروها فاقد ایمنی لازم هستند.

مقیمی در پاسخ به اصرار خبرنگاران درباره نام خودروی با بیشترین تعداد سرقت، گفت: پر خطرترین خودروی ما در سرقت پراید است که البته شرکت‌های خودرو ساز قول هایی به ما داده اند تا نسبت به ایمنی آن اقدام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱
ماشالله به پراید :
بیشترین سرقت
بیشترین کشته
بیشترین امتیاز منفی در کیفیت
بیشترین قیمت نسبت به ارزش واقعی
بیشترین تعداد تولید
بیشترین مراجعه به تعمیرگاه
..........
......
...
از همه مهمتر بیشترین سود برای سازنده !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر