بازدید 2759

کاهش حمایت از ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا

اختلاف میان حامیان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با طرفداران باقی ماندن این کشور، از 13 درصد هفته گذشته به پنج درصد کاهش یافته
کد خبر: ۵۹۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 31 May 2016
بر اساس نظرسنجی پایگاه ORB که برای روزنامه دیلی تلگراف صورت گرفته اختلاف میان حامیان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با طرفداران باقی ماندن این کشور، از 13 درصد هفته گذشته به پنج درصد کاهش یافته و اکنون تنها 51 درصد طرفدار ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا هستند.

 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نظرسنجی صورت گرفته توسط پایگاه ORB نشان داد میزان حمایت از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با چهار درصد افزایش به 46 درصد رسیده است.

مردم انگلیس 23 ژوئن سال جاری میلادی درخصوص ماندن یا خروج از اتحادیه اروپا به پای صندوق‌های رای می‌روند که تاثیرات مهمی برای وضعیت تجاری، اقتصادی و سیاسی این کشور دارد.

لینتون کروسبای، استراتژیست سیاسی که پشت پیروزی انتخاباتی دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس قرار داشت در مقاله‌ای برای روزنامه دیلی تلگراف نوشت: کمپینی که طی هفته گذشته حول محور مهاجرت به راه افتاده باعث تقویت کمپین خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شده است.

وی افزود: افزایش تمرکز بر عدم کنترل حول محور مهاجرت به تقویت حمایت‌ها از کمپین خروج انگلیس از اتحادیه اروپا کمک کرده است.

در همین حال دو تن از اعضای برجسته حزب حاکم محافظه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون وی را به نقد تعهدش برای توقف سیل مهاجرت و افزایش خصومت در این حزب بر سر مبارزه برای پیروزی در رفراندوم ماه آتی میلادی متهم کردند. آنها به آمار رسمی هفته گذشته اشاره می‌کنند که نشان می‌دهد میزان خالص مهاجرت به انگلیس در سال 2015 میلادی به 333 هزار تن رسیده است. از این 333 هزار مهاجر 184 هزار تن از اتحادیه اروپا آماده‌اند که از قوانین تحرک آزاد در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا حمایت می‌کند. مهاجرت یکی از مسائل کلیدی در افزایش درگیری‌های شدید برسر ماندن یا خروج انگلیس در اتحادیه اروپاست که بسیاری از رای دهندگان نسبت به افزایش تعداد مهاجرانی که نیازمند مدرسه، بیمارستان و مسکن هستند ابراز نگرانی کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر