بازدید 4367
۱
سوژه

بازیکن بزرگ و مسئول باشگاه چه کسانی هستند که با مجیدی مذاکره کردند؟

این سوال به وجود می‌آید که کدامیک از مسئولان و عوامل باشگاه استقلال که البته تعدادشان زیاد هم نیست با مجیدی مذاکره کرده‌اند؟این تیم در حال حاضر معاون خاصی ندارد و بهرام افشارزاده هم با مجیدی مذاکره نکرده است.منصور پورحیدری هم در شرایطی نیست که با بازیکنان و مربیان مذاکره کند پس بنابراین شخص مورد نظر فردوسی پور کسی است که سمت بالایی ندارد و به واسطه ارتباط خوبش با مجیدی با وی برای حضور در استقلال مذاکره کرده است.
کد خبر: ۵۹۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 31 May 2016
پرویز مظلومی در برنامه 90 شب گذشته مدعی شد بازیکن بزرگ تیم و یکی از مسئولان باشگاه می‌خواستند فرهاد مجیدی را سرمربی تیم کنند.
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی در برنامه شب گذشته 90 حرف هایی زد که روی هر کدام از آنها می‌توان زوم کرد.اما وی در بخشی از صحبت‌هایش اشاره به بازیکن بزرگ تیمش داشت که به همراه یکی از مسئولان باشگاه تا ساعت 4 صبح به فرهاد مجیدی التماس کردند که بعد از دربی سرمربی این تیم شود.
مظلومی حتی در خصوص اینکه آیا اعضای هیات مدیره بودند که خواستار حضور مجیدی شدند گفت: خودشان می‌دانند من اسمی نمی برم.
فردوسی پور دوباره در این مورد از مظلومی با این شکل سوال پرسید که آیا شخصی که از طرف باشگاه صحبت کرده است م.ب نبود؟ که مظلومی گفت قرار نشد دیگر اینگونه سوال بپرسید.
حال این سوال به وجود می‌آید که کدامیک از مسئولان و عوامل باشگاه استقلال که البته تعدادشان زیاد هم نیست با مجیدی مذاکره کرده‌اند؟این تیم در حال حاضر معاون خاصی ندارد و بهرام افشارزاده هم با مجیدی مذاکره نکرده است.منصور پورحیدری هم در شرایطی نیست که با بازیکنان و مربیان مذاکره کند پس بنابراین شخص مورد نظر فردوسی پور کسی است که سمت بالایی ندارد و به واسطه ارتباط خوبش با مجیدی با وی برای حضور در استقلال مذاکره کرده است.
همچنین بازیکن بزرگ در استقلال هم زیاد نداریم. امسال این تیم جوان شده و تنها یکی دو نفر هستند که برش مذاکره با بازیکنان مد نظر و مربیان را دارند که این موضوع هم چندان برای هواداران استقلال غیر قابل پیش بینی نیست.
به نظر می رسد در استقلال سال گذشته اتفاقاتی رخ داده که مظلومی می‌دانست اما با به زبان نیاوردن مشکلات به خودش و تیمش ضربه زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود بر مظبومی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار