بازدید 5569

آزادسازی مناطق گسترده ای در شهر فلوجه

فرمانده پلیس فدرال عراق از آزادسازی بیش از ۲۸ منطقه پس از عملیات آزادسازی شهر فلوجه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 31 May 2016
فرمانده پلیس فدرال عراق از آزادسازی بیش از ۲۸ منطقه پس از عملیات آزادسازی شهر فلوجه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از السومریه نیوز، «رائد شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق در گفتگو با السومریه نیوز، گفت: تاکنون بیش از 28 منطقه از آغاز عملیات آزادسازی فلوجه آزاد شدند و همه شهرها و روستاها و شهرستان ها و مناطق اطراف شهر فلوجه پاکسازی شدند که عروس این مناطق شهر الکرمه بود.

وی ادامه داد: حلقه محاصره در شهر فلوجه تنگ شده است و هیچ راه امداد رسانی به داعش وجود ندارد و بسیاری از عناصر داعش روحیه و تسلط خود را بر شهرها  از دست داده اند.

فرمانده پلیس فدرال عراق تاکید کرد: داده های اطلاعاتی ما نشان می دهد که رفتار و برخورد شدید عناصر گروهک تروریستی داعش با ساکنان فلوجه به علت از دست دادن تسلطشان بر این شهر کاهش یافته است و تنها تعدادی کمی از تندروهای عرب و خارجی باقی ماندند و هنگام آزادسازی شهر فلوجه از بین می روند.

جودت خاطرنشان کرد: اعلامیه هایی در شهر فلوجه برای دورکردن شهروندان عراقی از پایگاه های درگیری و همچنین اجازه ندادن به دشمن برای استفاده از انها به عنوان سپر انسانی انداخته شده است.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح در 23 می 2016 میلادی آغاز عملیات آزادسازی فلوجه از دست عناصر داعش را اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل