بازدید 6082

جمهوری اسلامی: دولت قبل برای ویزای عمره کرنش کرد

کد خبر: ۵۹۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 31 May 2016
روزنامه جمهری اسلامی در یادداشتی که به بررسی موضع غیرمنطقی عربستان در باره حج امسال ایرانیان دارد به بیان واقعه ای در دولت قبل پرداخت.

در این یادداشت آمده است: کرنش و حقارت  مسئولین دولت گذشته،در چندسال قبل مقابل سعودی‌ها و کوتاه آمدن در برابر زیاده‌طلبی‌هایشان باعث تجری و سوءاستفاده آنان گردید.

مسئولین سعودی زمانی احساس کردند می‌توانند برای حج شرط تعیین کنند و زور بگویند که دیدند آن هنگام که بحث تحریم عمره مفرده بدلیل رفتار سعودی‌ها مطرح شد، جلو سفارت خود در ایام تعطیلی سال نو، صف طویلی از متقاضیان سفر به عمره را دیدند که برخلاف توصیه سازمان حج و زیارت مستقیم به سفارت مراجعه کرده و متاسفانه تعداد قابل توجهی از آنها مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نهادها بودند و می‌خواستند خارج از نوبت و با رایزنی مقامات سعودی هرچه زودتر ویزا بگیرند و همراه خانواده برای چندمین بار عازم این سفر شوند.کسانی که هم شخصیت خود و هم اعتبار نظام را خدشه‌دار می‌کردند.

گزارش این اقدام توسط فردی که تازه می‌خواست به سفارت ایران در کشور عربستان سعودی منصوب شود به بالاترین مقامات مسئول داده شد ولی اقدام موثری صورت نگرفت و جای تاسف است که چرا عدم تصمیم‌گیری و اقدام به موقع در قبال اینگونه انحرافات و کج روی‌ها، دیگر دارد عادی می‌شود؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر