بازدید 4052
نامه نماینده سابق آبادان به سید حسن نصرالله

شما درس بزرگی به مدعیان ولایتمداری در ایران دادید

سید حسین دهدشتی در نامه ای به سید حسن نصرالله، از مواضع وی در متهم نکردن بی دلیل اسراییل در شهادت شهید سید مصطفی بدرالدین و نشان دادن چهره ی واقعی اسلام در منازعات سیاسی تشکر کرد. در متن این نامه آمده است:
کد خبر: ۵۹۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 30 May 2016
برادر بزرگوارم جناب سید حسن نصرالله

دبیر کل حزب‌الله لبنان

با سلام و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت فرمانده و مجاهد بزرگ، شهید سید مصطفی بدرالدین به این وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از سخنان حضرتعالی در هفتمین روز شهادت ایشان ابراز دارم.

حضرتعالی سخنانی ایراد کردید که مدت هاست در مناسبات سیاسی داخلی کشور ما فراموش شده است. كشوری كه قاموس ادب و ناموس شيعه است اما گاه در بزنگاه رويدادها و حوادث روزگار فراموش می كند كه شيعه وارث صداقت و راستی و امانت امين مكه است و باری از تعهد و التزام به پاكی و راستی را بر دوش خود همواره حمل می كند. باری كه سبكی پر پرندگان دارد اما در اصل از سنگينى كوه ها هم بيشتر است.

تقوای سياسى در دنيای سياسی ماكياولی های مدرن كه برای رسيدن به هدف هر گفته و عملی را مجاز می دانند،ممكن است جمله خنده داری به نظر برسد، اما مگر نه كه ما خود را وارثان ائمه ای می دانيم كه خود مظهر و سرچشمه راستی و درستی اند؟

شما حقیقتا معنای تقوای سیاسی و ولایتمداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری را که بارها در بیان گفته بودید درعمل به منصه ی ظهور رسانديد. شما نشان دادید که بوسه ای که بر بازوی مقام معظم رهبری زدید نه از باب تظاهر، که از اخلاص شما نشات گرفت. رفتاری که شما با دشمن صهیونیستی پیش گرفتید، نمود رسیدن از اخلاص عملی به اخلاص ذاتی بود. عدم متهم کردن آن در میانه ی میدان کارزار سیاسی و نظامی درس بزرگی به برخی مدعیان ولایت مداری درایران داد که ولایت مداری به عمل است نه به حرف. کسانی که به دلیل کمترین اختلاف نظر سیاسی، دیانت و سلامت اخلاقی و اقتصادی رقبای سیاسی خود را زیر سوال میبرند و به قول حضرت امام خمینی به لجن می کشند.

شما دشمن ديرين را با جوانمردی مولاوار متهم نكرديد، اما دريغ كه در اين روزگار از برادرانتان و برادرانم چه رفتارهای خلاف شرع و چه تهمت های شنيع و چه جسارت های ناگفتنی به بهانه دفاع از آرمان های مشترك سر نمی زند.

پس از شنیدن صحبتهای شما که یادآور مکتب اخلاقی امام موسی صدر بود به شیعه بودن خود بالیدم. درسی تازه در محضر عالِمِ عامل به سيره و سخن اهل بيت عليهم السلام گرفتم و اميد كه من نيز و برادرانم در جناح های سياسی و گروه ها اين تذكار را آويزه ی گوش كنند.

توفيق و سلامت و سعادت شما را خواستارم و برای خودم و شما در نهايت آرزوی شهادت در ركاب عصاره ی راستی و درستی همه تاريخ، حضرت حجت الله، صاحب العصر والزمان را می كنم كه شهادت آخرين منزل مردان راستين است.

سید حسین دهدشتی
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی
10 خرداد 1395

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در مراسم هفتم شهید سید مصطفی بدرالدین گفته بود:
عده‌ای گفتند چرا حزب الله در مورد شهادت سید بدرالدین اسرائیل را متهم نکرد. ما در جنگ روانی دروغ نمی‌گوییم. ما با بررسی ترددات هوایی، آرایش نیروهای اسرائیل و صحنه‌ی انفجار هیچ دلیلی برای متهم کردن اسرائیل نیافتیم، اگر نه متهمش می‌کردیم. برای متهم کردن اسرائیل توسط ما، دلیل ظنی نیز کافی است و نیازی به دلیل قطعی نیست، اما در این مورد هیچ دلیلی وجود نداشت.
اسرائیل بیش‌ترین نفع را از این شهادت می‌برد اما این طور نیست که ما کسی را به دلایل سیاسی متهم کنیم! ما اهل جنگ روانی هستیم اما نوعی جنگ روانی متفاوت با همه‌ی شیوه‌های جهان. در جنگ روانی ما هیچ فریب، دروغ و تحریفی راه ندارد. این نوع جنگ در تاریخ بشر مگر در زمان رسول الله(ص) بی‌سابقه است.

سید حسین دهدشتی نماینده آبادان در مجلس قبل ، هفته آخر کاری مجلس نهم در نطقی به موضوع تقوای سیاسی و رعایت آن در منازعات سیاسی بین گروه های سیاسی پرداخته بود که مورد انتقاد شدید نمایندگان موسوم به جبهه پایداری قرار گرفته بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار